Дефіцит палива змушує автомобілістів заощаджувати пальне. На думку багатьох водіїв, їзда на низьких оборотах допомагає суттєво скоротити витрати пального. Проте така економія може лише зашкодити і стати причиною дорогого ремонту.
При їзді на низьких оборотах водій не піднімає обороти коленвала вище, ніж 2500об/хв. на бензиновому моторі, і 1100-1200об/хв. на дизельному. Цей метод дійсно допомагає знизити витрати пального. Однак негативно впливає на двигун авто.
Такий стиль водіння призводить до поганого тиску олії, що стає причиною підвищеного зношування підшипників коленвала. Також може вийти з ладу двомасовий маховик, що дорого коштує для деяких моделей.
Найоптимальнішою їздою є рух на оборотах у межах 2500-4000об/хв. Іноді обороти двигуна корисно розкрутити до максимуму.
Адвокат пояснив, що поліція не може безмежно штрафувати авто на іноземній реєстрації. Нові зміни до…
Після кількох років масових викрадень автомобілів у США Hyundai та KIA погодилися посилити безпеку своїх…
Патрульна поліція з 18 грудня розширює використання приладів TruCAM на українських дорогах. Відтепер вимірювання швидкості…
Тривале зберігання автомобіля в зимових умовах може бути небезпечним. За словами експертів, нестабільна погода сприяє…
Ford готує масштабне оновлення європейської лінійки, яке стане ключовим для бренду. У 2026 році на…
Honda активно працює над новим поколінням двигуна V4, що підтверджують свіжі патентні заявки компанії наприкінці…
Leave a Comment