Дефіцит палива змушує автомобілістів заощаджувати пальне. На думку багатьох водіїв, їзда на низьких оборотах допомагає суттєво скоротити витрати пального. Проте така економія може лише зашкодити і стати причиною дорогого ремонту.
При їзді на низьких оборотах водій не піднімає обороти коленвала вище, ніж 2500об/хв. на бензиновому моторі, і 1100-1200об/хв. на дизельному. Цей метод дійсно допомагає знизити витрати пального. Однак негативно впливає на двигун авто.
Такий стиль водіння призводить до поганого тиску олії, що стає причиною підвищеного зношування підшипників коленвала. Також може вийти з ладу двомасовий маховик, що дорого коштує для деяких моделей.
Найоптимальнішою їздою є рух на оборотах у межах 2500-4000об/хв. Іноді обороти двигуна корисно розкрутити до максимуму.
Електромобілі вже міцно входять у наше повсякденне життя, проте навколо них досі багато міфів. Часто…
Carscoops повідомляє , що під час дорожньої пригоди прототип BMW iX3 зіткнувся лоб у лоб…
Volkswagen готує для шанувальників "гарячих" хетчбеків справжню сенсацію: підрозділ R розробляє екстремальну версію Golf R…
Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…
Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…
Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…
Leave a Comment