Дефіцит палива змушує автомобілістів заощаджувати пальне. На думку багатьох водіїв, їзда на низьких оборотах допомагає суттєво скоротити витрати пального. Проте така економія може лише зашкодити і стати причиною дорогого ремонту.
При їзді на низьких оборотах водій не піднімає обороти коленвала вище, ніж 2500об/хв. на бензиновому моторі, і 1100-1200об/хв. на дизельному. Цей метод дійсно допомагає знизити витрати пального. Однак негативно впливає на двигун авто.
Такий стиль водіння призводить до поганого тиску олії, що стає причиною підвищеного зношування підшипників коленвала. Також може вийти з ладу двомасовий маховик, що дорого коштує для деяких моделей.
Найоптимальнішою їздою є рух на оборотах у межах 2500-4000об/хв. Іноді обороти двигуна корисно розкрутити до максимуму.
Toyota Camry багато років вважається символом надійності та довговічності, проте навіть цей седан має слабкі…
Кіберспорт давно перестав бути лише дитячим захопленням - сьогодні це повноцінна індустрія, що стрімко розвивається.…
Сьогодні кросовери схожі на смартфони: вони у всіх, виглядають подібно, але не завжди виправдовують свою…
Багато водіїв досі вважають, що поліцейський може зупиняти автомобіль лише маханням жезлом, проте це помилка,…
У 2025 році закордонні експерти провели масштабне дослідження, щоб визначити, які автомобілі доставляють найбільше проблем…
Honda продовжує зміцнювати свої позиції на ринках, що розвиваються, і готує новий компактний кросовер початкового…
Leave a Comment