Дефіцит палива змушує автомобілістів заощаджувати пальне. На думку багатьох водіїв, їзда на низьких оборотах допомагає суттєво скоротити витрати пального. Проте така економія може лише зашкодити і стати причиною дорогого ремонту.
При їзді на низьких оборотах водій не піднімає обороти коленвала вище, ніж 2500об/хв. на бензиновому моторі, і 1100-1200об/хв. на дизельному. Цей метод дійсно допомагає знизити витрати пального. Однак негативно впливає на двигун авто.
Такий стиль водіння призводить до поганого тиску олії, що стає причиною підвищеного зношування підшипників коленвала. Також може вийти з ладу двомасовий маховик, що дорого коштує для деяких моделей.
Найоптимальнішою їздою є рух на оборотах у межах 2500-4000об/хв. Іноді обороти двигуна корисно розкрутити до максимуму.
Аналітики компанії iSeeCars провели масштабне дослідження автомобільного ринку, щоб визначити моделі з найвищим терміном служби.…
Компанія Volkswagen сертифікувала для китайського ринку новий електричний седан під назвою ID.Unyx 07. Як повідомляє…
Історія нинішнього покоління Nissan X-Trail бере початок у 2021 році. Повноцінне оновлення кросовер отримав восени…
Компанія Nissan офіційно представила нове покоління електромобіля Leaf на домашньому ринку в Японії. На старті…
Уживаний автомобіль із невеликим пробігом зазвичай позбавлений тих проблем, що виникають у машин із великим…
Варіаторні коробки передач вже стали звичайним елементом сучасних автомобілів, але навколо них досі існує багато…
Leave a Comment