Названо три міфи про бензин, в які багато хто вірить

Час читання: < 1 хв.
0

Деякі автолюбителі вважають, що якість бензину залежить від октанового числа. Експерти нагадали, що октанове число визначає детонаційну стійкість палива, а не його якість. Бензин А-92 не підходить для високопродуктивних спортивних автомобілів силові агрегати яких працюють під високим тиском. Але при цьому 92-й чудово підходить для повсякденної експлуатації. Автовиробники нерідко налаштовують блоки управління своїх моделей таким чином, щоб агрегати без проблем перетравлювали 92-й, 95-й та 98-й бензин. Датчики можуть самостійно коригувати кут випередження запалення, залежно від палива, щоб виключити детонацію.

Поширений і міф у тому, що якість бензину можна перевірити за кольором. За радянських часів за кольором палива можна було перевірити не якість, а октанове число бензину. Паливо А-72 було рожевим, А-76 – жовтим, А-93 – оранжево-червоним, а А-98 – синім. Сьогодні паливо може мати різні відтінки, адже згідно з Технічним регламентом бензин може містити барвники, крім зеленого та блакитного. Варто пам’ятати, що на неякісне пальне зазвичай вказує не колір, а мутність суспензії і осад, що свідчать найчастіше про наявність дешевих присадок.

Ще автолюбителі бояться того, що змішування бензинів загрожує розшаруванням суміші. Вважається, що якщо в баку приблизно в рівних пропорціях паливо А-92 та А-98, то можна спровокувати детонацію та підвищене навантаження на силовий агрегат. Автолюбителі припускають, що через різну щільність бензин АІ-98 нібито збиратиметься на поверхні 92-го. Автоексперти заявили, що октанове паливо після змішування АІ-92 та АІ-98 буде трохи нижчим за 95, на роботу двигуна така «хімія» ніяк не вплине.

Реклама

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!