Для тих водіїв, хто ще сумнівається у ефективності ременів безпеки, експерти назвали кілька аргументів на їхню користь.
Незважаючи на те, що необхідність застосування ременів безпеки є доведеним фактом, деякі росіяни все ще не впевнені, чи потрібно їх пристібати. Для виключення сумнівів щодо ефективності ременів ми привело відразу шість аргументів.
Однак перш ніж перейти до фактів, водіям рекомендується вивчити, що відбувається в людьми в машині при аварії. І тут насамперед необхідно приймати, що швидкість, з якою рухається машина – це та сама швидкість, з якою рухається водій та його пасажири. Таким чином, у разі зіткнення автомобіль різко зупиняється, але тіла людей продовжують рухатися по інерції вперед, і ремінь безпеки для того і був винайдений для того, щоб утримати людину в кріслі. І так, він не може гарантувати 100-відсоткову безпеку з об’єктивних причин, але сильно підвищує шанси вижити. Трохи сухої статистики: 47% пасажирів автомобілів, які загинули у 2009 році на момент ДТП, не були пристебнуті.
Так, існує кілька поширених відмовок водіїв, які ігнорують ремені безпеки та експерти спростували кожну з існуючих. Наприклад, про те, що існують потенційні небезпечні травми від ременя. У цьому твердженні є частина правди, але такі травми значно легші, ніж наслідки, якщо людина вилетить із крісла. Також існує поширена думка, що ремені заважають керувати машиною, але це радше упередженість. Крім того, водії відчувають побоювання, що в тому випадку, коли в ДТП автомобіль загориться або впаде у водоймище, пристебнутий ремінь не дозволить вибратися з машини, проте ймовірність того, що водій не зможе відстебнути ремінь вкрай мала через сучасні технології.
Ряд водіїв також вважає, що краще вилетіти з салону в момент ДТП, ніж бути втягнутим у крісло, але тут теж потрібно розуміти, що вилетіти можна по-різному і такий політ може обіцяти значно серйознішу шкоду, наприклад можна потрапити під колеса іншого або навіть власного. автомобіля. Є думка, що задні пасажири також можуть ігнорувати ремені безпеки, але в момент аварії ці люди вилітають уперед і наслідки найгірші.
Деякі водії вважають, що досить одних подушок, але цей аргумент в корені невірний, тому що подушки, що вистрілюють, можуть не тільки поламати кінцівки пасажирів, але і призвести до летального результату, якщо людина не була зафіксована ременем. Нарешті вагітні автоледі впевнені, що ремінь може зашкодити немовляті, але лікарі стверджують, що ситуація з точністю навпаки. Однак жінкам у положенні необхідно розташовувати ремінь під животом, плечовий ремінець між грудьми по краю живота.
Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…
Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…
З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…
У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…
Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…
Закордонний портал TopSpeed оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…
Leave a Comment