Певна частина українських автомобілістів із різних причин навесні не переходить на літні шини. У нашій країні це не заборонено, але стиль їзди при цьому слід змінити.
Так, зимові шини на теплій поверхні мають помітно найгірший коефіцієнт зчеплення, і це слід враховувати.
Довший гальмівний шлях. Залишайте на чверть – на третину більше місця для гальмування, оскільки колеса на зимовій гумі раніше зриваються в юз, якщо на авто немає антиблокувальної системи.
Схильність до занесення (зносу) при активному маневруванні на швидкості. Найпростіша ситуація, коли “зима” може позначитися в повороті на дуже високій швидкості. Передні колеса запищать і якщо не скинути газ, машина може спробувати попливти назовні повороту.
На дрібні рухи кермом автомобіль у зимовому «взутті» реагує цілком адекватно (на розумній швидкості, звичайно), хоча по-спортивному гострого керма чекати не варто.
Експерти вважають, що якщо не доводити дорожні ситуації до критичних, зимові шини в літній період не заподіюватимуть незручності водіям. Але варто зазначити, що в деяких країнах існує заборона за їзду на шинах не по сезону.
В останньому подкасті Джо Рогана Ілон Маск розповів про плани Tesla представити нове покоління спорткара…
Toyota Camry багато років вважається символом надійності та довговічності, проте навіть цей седан має слабкі…
Кіберспорт давно перестав бути лише дитячим захопленням - сьогодні це повноцінна індустрія, що стрімко розвивається.…
Сьогодні кросовери схожі на смартфони: вони у всіх, виглядають подібно, але не завжди виправдовують свою…
Багато водіїв досі вважають, що поліцейський може зупиняти автомобіль лише маханням жезлом, проте це помилка,…
У 2025 році закордонні експерти провели масштабне дослідження, щоб визначити, які автомобілі доставляють найбільше проблем…
Leave a Comment