Певна частина українських автомобілістів із різних причин навесні не переходить на літні шини. У нашій країні це не заборонено, але стиль їзди при цьому слід змінити.
Так, зимові шини на теплій поверхні мають помітно найгірший коефіцієнт зчеплення, і це слід враховувати.
Довший гальмівний шлях. Залишайте на чверть – на третину більше місця для гальмування, оскільки колеса на зимовій гумі раніше зриваються в юз, якщо на авто немає антиблокувальної системи.
Схильність до занесення (зносу) при активному маневруванні на швидкості. Найпростіша ситуація, коли “зима” може позначитися в повороті на дуже високій швидкості. Передні колеса запищать і якщо не скинути газ, машина може спробувати попливти назовні повороту.
На дрібні рухи кермом автомобіль у зимовому «взутті» реагує цілком адекватно (на розумній швидкості, звичайно), хоча по-спортивному гострого керма чекати не варто.
Експерти вважають, що якщо не доводити дорожні ситуації до критичних, зимові шини в літній період не заподіюватимуть незручності водіям. Але варто зазначити, що в деяких країнах існує заборона за їзду на шинах не по сезону.
Справна робота гальмівної системи є ключовою для безпеки на дорогах. Однак водії іноді забувають вчасно…
Протягом останнього року ціни на вживані автомобілі зі США продовжують знижуватись. Після стрімкого зростання в…
Керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння — це серйозне порушення, яке в Україні карається доволі…
На ринку кросовер Volkswagen Tiguan був представлений у двох поколіннях і довгий час залишався одним…
Корейський автовиробник має намір розширити свій асортимент моделей у сегменті SUV. Наступною цікавою прем'єрою компанії…
Розробка другого покоління кросовера Hyundai Palisade активно триває. Прототипи флагманської моделі південнокорейського бренду регулярно потрапляють…
Leave a Comment