Певна частина українських автомобілістів із різних причин навесні не переходить на літні шини. У нашій країні це не заборонено, але стиль їзди при цьому слід змінити.
Так, зимові шини на теплій поверхні мають помітно найгірший коефіцієнт зчеплення, і це слід враховувати.
Довший гальмівний шлях. Залишайте на чверть – на третину більше місця для гальмування, оскільки колеса на зимовій гумі раніше зриваються в юз, якщо на авто немає антиблокувальної системи.
Схильність до занесення (зносу) при активному маневруванні на швидкості. Найпростіша ситуація, коли “зима” може позначитися в повороті на дуже високій швидкості. Передні колеса запищать і якщо не скинути газ, машина може спробувати попливти назовні повороту.
На дрібні рухи кермом автомобіль у зимовому «взутті» реагує цілком адекватно (на розумній швидкості, звичайно), хоча по-спортивному гострого керма чекати не варто.
Експерти вважають, що якщо не доводити дорожні ситуації до критичних, зимові шини в літній період не заподіюватимуть незручності водіям. Але варто зазначити, що в деяких країнах існує заборона за їзду на шинах не по сезону.
Renault готується до важливої події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…
Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…
У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…
Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…
Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…
Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…
Leave a Comment