Певна частина українських автомобілістів із різних причин навесні не переходить на літні шини. У нашій країні це не заборонено, але стиль їзди при цьому слід змінити.
Так, зимові шини на теплій поверхні мають помітно найгірший коефіцієнт зчеплення, і це слід враховувати.
Довший гальмівний шлях. Залишайте на чверть – на третину більше місця для гальмування, оскільки колеса на зимовій гумі раніше зриваються в юз, якщо на авто немає антиблокувальної системи.
Схильність до занесення (зносу) при активному маневруванні на швидкості. Найпростіша ситуація, коли “зима” може позначитися в повороті на дуже високій швидкості. Передні колеса запищать і якщо не скинути газ, машина може спробувати попливти назовні повороту.
На дрібні рухи кермом автомобіль у зимовому «взутті» реагує цілком адекватно (на розумній швидкості, звичайно), хоча по-спортивному гострого керма чекати не варто.
Експерти вважають, що якщо не доводити дорожні ситуації до критичних, зимові шини в літній період не заподіюватимуть незручності водіям. Але варто зазначити, що в деяких країнах існує заборона за їзду на шинах не по сезону.
Коли Dacia Jogger вперше протестували на Euro NCAP, він отримав лише одну зірку, бо виробник…
В останні роки інтернет перетворився на справжнє поле діяльності шахраїв, які навчилися майстерно підробляти сайти…
Toyota завершила модернізацію поточного покоління свого культового седана перед виходом нової генерації наприкінці 2026 року.…
Ford готує масштабне оновлення своєї електричної лінійки, створюючи платформу Universal EV Platform (UEV) для більш…
В Україні поступово завершується епоха, коли правила дорожнього руху вважалися обов'язковими лише для водіїв. Довгі…
Електромобілі вже міцно закріпилися на ринку, і різні бренди реагують на цю зміну по-різному. Skoda…
Leave a Comment