На конденсаторі кондиціонера при їзді, особливо ґрунтовими дорогами, збирається багато бруду. Пил також накопичується у просторі між конденсатором та радіатором. У зв’язку з цим кондиціонер погано діє, а двигун починає перегріватися.
Експерти радять промивати радіатор та конденсатор у сервісах, що займаються обслуговуванням автомобільних кондиціонерів. Офіційні сервіси теж повинні добре впоратися з цим завданням, однак така послуга у них коштуватиме дорожче, тому що доведеться заново заправляти кондиціонер рідиною, що охолоджує.
Між лобовим склом і капотом в повітрообміннику кондиціонера нерідко застряє опале листя та інше сміття. Вони призводять до утворення неприємного запаху і можуть засмічити повітропроводи. Досвідчені автомобілісти чистять повітрообмінник щорічно.
У салонному фільтрі кондиціонера під час дії приладу накопичуються забруднення та бактерії. Його важливо міняти щорічно чи через кожні 15 тис. кілометрів пробігу.
На машинах, у яких можна самостійно прибрати салонний фільтр, досвідчені водії зазвичай очищають повітроводи та випарник. Для цього потрібен потужний пилосос та спеціальний засіб для очищення кондиціонерів. Якщо конструкція кондиціонера не дозволяє справитися самостійно, фахівці радять звернутися в автосервіс.
Audi готує до виходу оновлене покоління купе-кросовера Q3 Sportback, який стане стильнішою альтернативою класичному Q3.…
Кожному водієві знайома ситуація, коли зустрічна машина сліпить фарами. У такі моменти концентрація на дорозі…
Експерти Consumer Reports оприлюднили рейтинг найменш надійних SUV 2025 року, результати якого змушують серйозно задуматися…
Багато автолюбителів звикли самостійно контролювати рівень технічних рідин у своєму авто та доливати їх за…
Досить часто українські водії стикаються з незаконними штрафами, які виписуються через необізнаність автовласників щодо своїх…
Dacia офіційно підтвердила плани випустити електричну версію свого популярного кросовера Duster, зберігаючи його відому позашляхову…
Leave a Comment