На конденсаторі кондиціонера при їзді, особливо ґрунтовими дорогами, збирається багато бруду. Пил також накопичується у просторі між конденсатором та радіатором. У зв’язку з цим кондиціонер погано діє, а двигун починає перегріватися.
Експерти радять промивати радіатор та конденсатор у сервісах, що займаються обслуговуванням автомобільних кондиціонерів. Офіційні сервіси теж повинні добре впоратися з цим завданням, однак така послуга у них коштуватиме дорожче, тому що доведеться заново заправляти кондиціонер рідиною, що охолоджує.
Між лобовим склом і капотом в повітрообміннику кондиціонера нерідко застряє опале листя та інше сміття. Вони призводять до утворення неприємного запаху і можуть засмічити повітропроводи. Досвідчені автомобілісти чистять повітрообмінник щорічно.
У салонному фільтрі кондиціонера під час дії приладу накопичуються забруднення та бактерії. Його важливо міняти щорічно чи через кожні 15 тис. кілометрів пробігу.
На машинах, у яких можна самостійно прибрати салонний фільтр, досвідчені водії зазвичай очищають повітроводи та випарник. Для цього потрібен потужний пилосос та спеціальний засіб для очищення кондиціонерів. Якщо конструкція кондиціонера не дозволяє справитися самостійно, фахівці радять звернутися в автосервіс.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment