На конденсаторі кондиціонера при їзді, особливо ґрунтовими дорогами, збирається багато бруду. Пил також накопичується у просторі між конденсатором та радіатором. У зв’язку з цим кондиціонер погано діє, а двигун починає перегріватися.
Експерти радять промивати радіатор та конденсатор у сервісах, що займаються обслуговуванням автомобільних кондиціонерів. Офіційні сервіси теж повинні добре впоратися з цим завданням, однак така послуга у них коштуватиме дорожче, тому що доведеться заново заправляти кондиціонер рідиною, що охолоджує.
Між лобовим склом і капотом в повітрообміннику кондиціонера нерідко застряє опале листя та інше сміття. Вони призводять до утворення неприємного запаху і можуть засмічити повітропроводи. Досвідчені автомобілісти чистять повітрообмінник щорічно.
У салонному фільтрі кондиціонера під час дії приладу накопичуються забруднення та бактерії. Його важливо міняти щорічно чи через кожні 15 тис. кілометрів пробігу.
На машинах, у яких можна самостійно прибрати салонний фільтр, досвідчені водії зазвичай очищають повітроводи та випарник. Для цього потрібен потужний пилосос та спеціальний засіб для очищення кондиціонерів. Якщо конструкція кондиціонера не дозволяє справитися самостійно, фахівці радять звернутися в автосервіс.
Незважаючи на весь скепсис з боку окремих експертів, гібридні технології продовжують розвиватися безпрецедентними темпами, а…
Японія та японські виробники автомобілів продовжують робити нові кроки, щоб випередити своїх конкурентів. За повідомленнями,…
Кібервантажівка — це щонайменше спірний автомобіль. Але більшість фанатів Tesla, здається, прийняли його з ентузіазмом.…
Новий Renault 5 збирає рекордну кількість попередніх замовлень, незважаючи на відсутність оголошених цін та дати…
Німецький кросовер BMW X3 2025 зараз проходить етап дорожніх випробувань. Його вже неодноразово помічали під…
У гамі компанії Renault та її суббренду Dacia версія Stepway завжди була призначена для того,…
Leave a Comment