На конденсаторі кондиціонера при їзді, особливо ґрунтовими дорогами, збирається багато бруду. Пил також накопичується у просторі між конденсатором та радіатором. У зв’язку з цим кондиціонер погано діє, а двигун починає перегріватися.
Експерти радять промивати радіатор та конденсатор у сервісах, що займаються обслуговуванням автомобільних кондиціонерів. Офіційні сервіси теж повинні добре впоратися з цим завданням, однак така послуга у них коштуватиме дорожче, тому що доведеться заново заправляти кондиціонер рідиною, що охолоджує.
Між лобовим склом і капотом в повітрообміннику кондиціонера нерідко застряє опале листя та інше сміття. Вони призводять до утворення неприємного запаху і можуть засмічити повітропроводи. Досвідчені автомобілісти чистять повітрообмінник щорічно.
У салонному фільтрі кондиціонера під час дії приладу накопичуються забруднення та бактерії. Його важливо міняти щорічно чи через кожні 15 тис. кілометрів пробігу.
На машинах, у яких можна самостійно прибрати салонний фільтр, досвідчені водії зазвичай очищають повітроводи та випарник. Для цього потрібен потужний пилосос та спеціальний засіб для очищення кондиціонерів. Якщо конструкція кондиціонера не дозволяє справитися самостійно, фахівці радять звернутися в автосервіс.
Перше авто завжди має особливе значення - не лише через емоції, а й через практичність.…
Subaru, відома своєю ралійною спадщиною та популярністю серед фанатів японських авто, теж мала проблеми з…
У 2025 році високі ціни на пальне зробили економічність однією з головних вимог при виборі…
Новорічні гірлянди на автомобілі можуть обернутися штрафом у 340 гривень згідно з ч.1 ст.121 КУпАП,…
У Європі знову обговорюють майбутнє автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Шість країн - Італія, Польща,…
Tesla вивела на європейський ринок здешевлену версію Model 3 - це сталося через два місяці…
Leave a Comment