На АЗС може траплятися пальне низької якості. Проїхавши пару кілометрів, двигун починає дзвеніти, а на панелі приладів спалахує лампочка-індикатор Check Engine. Небезпечне паливо треба зливати, якнайшвидше, поки воно не зруйнувало двигун.
Також може статися і таке, що неписьменний автозаправник налив повний бак дизельного палива, а потрібний був бензин. Або на трасі зустрівся водій і з ним треба поділитись бензином, всяке може статися у воєнний час. Крім того, бензин повинен зливатися перед проведенням ремонтних робіт по кузову з використанням зварювання. Таким чином, часом доводиться вдатися до цієї процедури, але як вона має правильно проводитися?
Раніше пальне з бензобаку зливалося звичайним способом. Водій брав каністру та шланг. Один кінець треба було засунути в бензобак і потягнути до дна. Після водій брав другий кінець шланга рот з всмоктував пальне до того моменту, поки воно не доходило до краю шланга. Головне, у процесі, не сьорбнути бензину. Після цього потрібно було опустити кінець шланга в каністру. Таким чином, спрацьовував сифонний ефект, коли за принципом сполучених судин паливо піднімалося спочатку вгору з бака, а потім стікало в ємність, яка була нижче бензобака. Переливши паливо, водієві доводилося добре промивати ротову порожнину від бензину, який потрапляв до неї.
На вітчизняному авторинку залишилося багато машин із такою конструкцією бака, що дозволяє провести цю процедуру.
На сучасних автомобілях іноземного виробництва використано складнішу горловину з різними вигинами. Для неї потрібен жорсткий, гнучкий, пластиковий шланг, довжина якого більше 3 м. У продажу є такі шланги. Деякі з них можуть бути забезпечені спеціальною грушею-насосом для прокачування палива. Висмоктувати його із бензобаку вже не потрібно. Але на деяких автомобілях засунути шланг у паливний бак не вийде, бо там встановлений захист від зливу пального на кшталт металевої сітки, яка не пропустить шланг.
Є машини, на яких у нижній частині бака є спеціалізований клапан, необхідний для зливу пального. Він допоможе швидше спустошити бензобак. Зробити це можна лише на ямі чи естакаді. На дорозі підлізти до клапана важко.
Якщо забрати задній ряд крісел, то в автомобілі знайдеться кришка паливного насоса. Під нею видно і сам насос, роз’єм живлення та шланг, який прокладено до двигуна. Якщо шланг відчепити і на його місце поставити інший, який вставлений у каністру, пальне можна накачати автоматично. Включивши запалення, насос прокачає близько 300 гр. палива та зупиниться. Для його постійної роботи потрібно купити в магазині автозапчастин спеціалізований адаптер, за допомогою якого підключається паливний насос до прикурювача.
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
З приходом весни автомобілістам слід замислитись не тільки про зміну шин, а й про технічне…
Кросовер Mazda CX-5, що з'явився в 2011 році, відразу ж завоював звання популярної моделі, а…
Незважаючи на те, що Mitsubishi ще не підтвердила це офіційно, позашляховик Pajero повертається. Розробка автомобіля…
Leave a Comment