Головна Статті Чому сучасні автомобілі мають менший ресурс, ніж у 90-х

Чому сучасні автомобілі мають менший ресурс, ніж у 90-х

Час читання: 2 хв.
0

Раніше було краще: сонце – світліше, трава – зеленіше, дівчата – красивіше, а машини надійніші. Раз у раз можна почути від автомобілістів, що сучасні новомодні «корита» у підмітки не годяться за рівнем витривалості та надійності «ластівкам», які випускалися ще у 1980-1990-ті роки. Однак, чи так це все насправді або багатьох автомобілістів просто мучить ностальгія?

Насправді рік у рік максимальний ресурс машин дійсно знижується і тому є одразу кілька об’єктивних причин.

1. «Змова» автомобілістів

Реклама

Так-так, він самий, як це дивно не прозвучить. Хоча насправді слово «змова» в даному випадку занадто гучне і пафосне. Куди краще підійде відомий афоризм: «Нічого особистого просто бізнес». Справа в тому, що сервісне обслуговування та ремонт автомобілів – це величезний ринок та величезні прибутки, які не хочуть втрачати ні самі автовиробники, ні їхні сервісні центри. Щоправда, не варто перебільшувати значення бажання наживи компаній, адже ресурс, що знижується, є й інші причини.

2. Ускладнення конструкції

За останні 40 років автомобілі здебільшого стали помітно складнішими з технічного погляду. Дедалі більше речей у машині зав’язано на електроніку. Крім того, кожне десятиліття в автомобілях з’являється все більше датчиків контролю, систем безпеки, екологічних систем тощо. Все це робить керування транспортним засобом комфортнішим та безпечнішим. Однак, зворотною стороною такого насичення стає загальне зниження надійності та витривалості конструкції.

3. Посилення вимог

Насправді постійне посилення екологічних вимог, а також вимог щодо рівня витрати палива – це головна причина зниження якості автомобілів. Насамперед від цього страждає якість складання. Прагнення скоротити кількість матеріалів, використаних при виробництві автомобіля зрештою, б’є за якістю всіх компонентів машини і насамперед – силової установки. Крім того, багато агрегатів і запчастин сьогодні випускаються не такими способами, як у 1980-1990-і роки, що не дозволяє застосовувати до них багато старих методик ремонту. Наприклад, сьогодні двигуни майже неможливо “проточувати” або “загильзовувати” з метою ремонту.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.