Статті

Чому ремонт електромобіля коштує так дорого?

Share

Ремонт електрокара після ДТП коштує в середньому на 30% дорожче, ніж відновлення автомобіля з традиційним двигуном внутрішнього згоряння. Ще вищі витрати у власників транспортних засобів із гібридними двигунами. Вартість їх ремонту буде на 50% більшою. Розберемося, чому ремонт електромобіля коштує так дорого.

На вартість ремонту електромобілів впливають багато факторів. Розглянемо основні їх.

  1. На ремонт електрокара йде в середньому в два рази більше часу, ніж відновлення автомобіля, що працює на газі або бензині. Пояснюється це тим, що «електрички» –  більш високотехнологічні транспортні засоби, ніж машини з ДВЗ. Навіть робота електромотора та акумулятора в них контролюється комп’ютером. Недостатньо просто замінити запчастину, що вийшла з ладу, потрібно розбиратися ще й з програмним забезпеченням. Так, при заміні ВББ доводиться перепрошивати блок управління, інакше комп’ютер авто не дізнається батарейний комплект.
  2. До кваліфікації майстра пред’являються підвищені вимоги, що позначається і на вартості робіт. Так, він повинен розбиратися не тільки в механіці та електриці, а й у програмному забезпеченні електромобілів. А ще у майстра має бути відповідний допуск з електробезпеки та навички роботи з діагностичним обладнанням та ПЗ.
  3. На відміну від традиційних транспортних засобів, де акумулятор змінюється протягом лічених хвилин, ремонт та заміна тягової батареї в електрокарі – складний, тривалий та дорогий процес. Так, за нормативами Nissan, заміна ВББ на моделях Leaf проводиться тільки в офіційних сервісних центрах та за час не менше 3 годин. Крім того, ряд виробників змінює акумулятор навіть у тому випадку, якщо просто спрацювала подушка безпеки. Пояснюється це можливістю появи прихованих ушкоджень.
  4. Повернемося до вітчизняних реалій. Більшість «електричок», що курсують українськими дорогами, не сертифіковано в Україні, а значить, в Україні немає і сервісних центрів з ремонту відповідних електрокарів. Значній частині автолюбителів доводиться, окрім ремонту, оплачувати перевезення свого транспортного засобу до офіційного СЦ у Європі та назад.
  5. Запчастини для електрокарів знайти набагато складніше, аніж деталі для традиційних автомобілів. Зниженню вартості ремонту це не сприяє.
  6. Крім тягового акумулятора ще одне слабке місце електрокара – проводка. Чи буде вона пошкоджена при ДТП або її погризуть щури, заміна коштуватиме кілька тисяч доларів.
  7. Електромобіль – відносно новий гаджет. Далеко не кожне СТО та не будь-який автомеханік візьметься за діагностику та усунення несправностей «електрички». Фахівцям нема чого знижувати ціну на ремонт через відсутність конкуренції.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

З 11 березня вступають в силу нові правила для водіїв

Водіям слід звернути увагу, що розпочинається перший етап впровадження нової системи «Е-запис», про що повідомляє…

20.02.2025

Найпопулярніші електрокари серед українців: топ авто до 5 років

Українці активно купують вживані автомобілі з-за кордону, і за результатами січня 2025 року, кожен четвертий…

20.02.2025

Джеремі Кларксон готується до несподіваного повернення до автомобільного шоу

Журналіст Джеремі Кларксон припинив свою діяльність як провідне автомобільне шоу «Топ Гір» та «Гранд Тур»,…

20.02.2025

Автомобілі з легендарною витривалістю: хто лідирує за надійністю

Надійність — один із найважливіших факторів при купівлі вживаного автомобіля. Існує чимало моделей, які відзначаються…

20.02.2025

Mercedes-Benz тестує нові твердотільні батареї із запасом 1000 км

Mercedes-Benz почав тестування нових твердотільних батарей, які обіцяють революцію в електромобільній індустрії. Ці батареї забезпечать…

20.02.2025

Чим погані автомобілі Kia на думку їхніх власників

Автомобілі Kia за десятиліття на світовому ринку здобули репутацію стильних і доступних машин, які користуються…

20.02.2025