Автомобільним експертам вдалося позбавитися великої кількості міфів, пов’язаних із турбомоторами. Проте вони виділили кілька правил, яких повинен дотримуватися кожен автомобіліст.
Слід враховувати, що турбодвигун є складним агрегатом, особливо при порівнянні з безнаддувним двигуном, через що до них виникає велика кількість питань. Певною мірою це пов’язано з великою кількістю стереотипів, частина яких залишилась у минулому. Проте деякі речі залишилися незмінними, оскільки є частиною конструкції. Перш ніж купувати авто з турбодвигуном, необхідно згадати про три важливі факти.
1. Глушення турбомотора
Правила, що стверджує, що турбодвигун не можна глушити відразу після зупинки автомобіля, слід дотримуватися і зараз. Безперечно, жоден виробник про це не каже. Однак турбіна повинна остигати після серйозних навантажень: високого швидкісного режиму або великих прискорень. В іншому випадку масло почне коксуватися в ущільненнях та втулці.
Після того, як авто було зупинено, необхідно, щоб двигун попрацював ухолосту. Допустимо варіант поїздки у спокійному режимі протягом декількох хвилин.
2. Робота турбомотора з варіатором
На даний момент не можна сказати, що турбодвигуни перебувають у «дружніх» відносинах з усіма варіантами трансмісій. Автовиробники часто говорять про те, що варіатори досить надійні. Однак поєднання високого крутного моменту, що розвивається, з трубодизелем все ще не зустрічається. З турбомоторами, що споживають бензин, ситуація дещо інакше. Але в більшості випадків варіатори поєднуються з атмосферними двигунами, оскільки їх пік моменту, що крутить, розташовується на високих оборотах.
3. Ресурс турбодвигуна
Стереотип про те, що ресурс турбомотора мінімальний, продовжує існувати й досі. Експерти говорять про те, що раніше така проблема була присутня, внаслідок чого турбодвигун серйозно поступався атмосферному мотору. Однак згодом технології суттєво змінилися, завдяки чому ресурс різних видів двигунів розташувався на одному рівні. Однак це сталося не лише через підвищення надійності турбодвигуна. Було зазначено, що ресурс атмосферних двигунів значно зменшився.
Популярний міф
Багато автолюбителів продовжують вірити в популярний міф, згідно з яким турбокомпресор починає свою роботу лише на великих обертах. Насправді ситуація інакше, оскільки йому досить мінімального холостого ходу, а зростання обертів лише збільшить продуктивність. Таке поняття як «турбояма» слід залишити у минулому, оскільки до сучасних автомобілів воно не має жодного стосунку.
Таким чином, турбодвигуни мають деякі особливості, які повинен враховувати кожен автомобіліст. Адже від цього залежить багато чого, зокрема і умови експлуатації, і різні заходи профілактики.
Перевищення швидкості залишається найпоширенішим порушенням на українських дорогах, за яке поліція накладає штраф у 340…
Восени автосервіси зазвичай фіксують зростання звернень на 20–30%, причому більшість неполадок пов’язані з наслідками літньої…
Під час дощової погоди експерти радять водіям змінювати стиль керування автомобілем, адже саме в цей…
Багато водіїв переконані, що чим вище октанове число бензину, тим кращим він є для двигуна.…
Баварський автовиробник BMW планує розпочати випуск свого нового електричного хетчбека i1, побудованого на базі 1-Series,…
Mercedes-Benz готує новий бітурбований V8, щоб відповідати суворим вимогам екологічного стандарту Euro 7, який вступить…
Leave a Comment