Купуючи нову машину, водій повинен розуміти, що із заводу в нього заливаються бюджетні технічні рідини, повідомив автоексперт.
Після придбання нового автомобіля водій стикається з питанням нульового технічного обслуговування (ТО). Нульове ТО — це необов’язковий міжсервісний технічний огляд, який проводиться на початкових пробігах від 1 до 7,5 тис. км, щоб прибрати сліди обкатки двигуна на кшталт стружки від поршневих кілець. Зазвичай у моторі змінюється лише мастило, а також фільтруючий елемент, а рівень інших рідин перевіряють лише зоровим чином.
Проблеми у деяких автомобілістів викликає питання, міняти чи ні масло в силовому агрегаті на нове в перші тисячі кілометрів пробігу транспортного засобу. Ускладнює це питання ще й те, що з недавніх пір у багатьох автодилерів послуга заміни масла в новому автомобілі стала платною. Раніше процедура зміни технічної рідини часто подавалася продавцем як подарунок, але на тлі дефіциту машин і високої їх вартості багато дилерів відмовилися від такого бонусу. Також ряд автовиробників перестав рекомендувати заміну олії до настання порога в 10-15 тис. км або 1 року експлуатації, що викликало суперечки серед автовласників.
У Європі рейтинги безпеки Euro NCAP уже давно стали невід’ємною частиною вибору автомобіля — майже…
Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…
Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…
Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…
Поточне покоління Mazda 3 дебютувало шість років тому і з тих пір майже не зазнавало…
На дорогах водії часто користуються різними жестами, щоб обмінюватися інформацією, уникати непорозумінь і підтримувати порядок…
Leave a Comment