Зимовий дизель. За низьких температур дизель починає густіти, і завести мотор стає практично нереально. Тому в холодний період слід заливати зимове паливо, адаптоване до морозів. Часто недобросовісні мережі АЗС пропонують у вигляді зимового дизеля його літній аналог. Зрозуміти каверзу можна тільки після заправки.
Ціна дизеля. Раніше було прийнято вважати, що заправка дизельного автомобіля набагато дешевша, ніж бензинового аналога. Проте зараз ціни ДП та бензину майже зрівнялися.
Вартість обслуговування. Також існує думка, що дизельний мотор набагато економічніший за бензиновий. При цьому варто пам’ятати, що обслуговувати дизель буде дорожче – вища ціна на запчастини та роботу.
Холодно у салоні. Дизельний двигун має високий ККД, і виділяє менше тепла на неодружених оборотах. Прогріти салон у такому положенні майже нереально. Зігрітися вдасться лише після старту, та кількох кілометрів у дорозі.
Шум, вібрація та запах. У циліндрах дизельного двигуна дуже високий тиск. Через це з’являється зайвий шум та вібрації. Також відомо, що при згорянні дизель виділяє неприємний запах, який неминуче чутно і в салоні авто.
Високий крутящий момент. Цей показник раніше був великою перевагою дизельних двигунів. Однак сучасні бензинові двигуни з прямим упорскуванням мають такі самі характеристики.
АКБ. Для запуску дизельного двигуна потрібно більше енергії, а значить і більш ємний і дорогий акумулятор.