Статті

Чому системи безпеки авто можуть бути небезпечні взимку

Share

З кожним роком виробники все частіше озброюють свої автомобілі різними електронними системами. Але чим більше електроніки, тим більша ймовірність, що вона зламається. Особливо це актуально взимку. Автомобільні фахівці виділили деякі з цих електронних «доповнень» сучасного автомобіля, які взимку можуть ввести в оману водія.

Перед випуском ринку всі автомобілі проходять випробування у важких умовах експлуатації. Досвідчені зразки проходять випробування у спекотних країнах та північних широтах. Начебто виробник все передбачив, але трапляються помилки, і навіть дуже дорогі моделі починають «сходити з розуму», особливо в холодну погоду.

Наприклад, багато автомобілів преміум-класу після запуску відмовляються працювати з адаптивним круїз-контролем. Але як тільки двигун і салон починають прогріватися, круїз знову готовий до роботи. Можливе пояснення проблеми – попадання вологи на контакти одного із датчиків. Однак неприємно, коли таке трапляється у дорогій машині.

Ось ще одне спостереження. Останнім часом виробники преміальних брендів все частіше впроваджують клімат-контроль із сенсорними панелями. Після «ночі» взимку ці панелі також «замерзають». Доходить до того, що регулювати температуру у салоні просто неможливо. Але фізичних клавіш немає.

На такі панелі припадає більшість функціональності систем. Тому деактивувати, наприклад систему старт-стоп або активувати різні електронні помічники стає неможливо. Остання збільшує ризик аварії на дорозі.

Також численні камери та радари взимку швидко «сліпнуть» через сніг і дорожній реагент, створюючи перед собою товсту кірку застиглої жижі, що ускладнює роботу не тільки складної електроніки, але навіть парктроніка. Вони можуть пропустити тонкий паркан або стовп, і машина може вдаритися про нього.

Взимку датчики тиску у шинах практично завжди «лежать». Це не система безпеки, але така «брехня» теж може завдати водієві неприємностей. Адже якщо у вас перед очима постійно блимає повідомлення про падіння тиску в колесах, водій нервується, думаючи про спущену шину, що насправді це не так.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Водії розгублені через новий знак із чорною стрілкою: пояснюємо значення

Новий дорожній знак, який нещодавно з’явився на автошляхах деяких країн, може викликати здивування серед водіїв.…

19.01.2025

BMW планує абсолютно новий дизайн решітки радіатора

BMW готується до запуску нової ери у дизайні автомобілів. З переходом на платформу Neue Klasse…

19.01.2025

Honda анонсувала випуск нового кросовера CR-V

Цього року на ринку з'явиться оновлений кросовер Honda CR-V, який розширить своє сімейство за рахунок…

19.01.2025

Електрокари стають популярнішими: продажі зросли у 2024 році

Минулого року світовий продаж електромобілів досяг рекордних показників. За даними консалтингової компанії Rho Motion, 2024-го…

19.01.2025

Податок 25 000 гривень для власників авто: нові правила та критерії

У 2025 році в Україні вводиться новий “податок на розкіш”, який стосуватиметься власників автомобілів, вартість…

19.01.2025

Tesla готується випустити патрульну версію Model Y Juniper

Автомобіль Tesla Model Y Juniper буде випущений у США в 2025 році, а потім переобладнаний…

19.01.2025