Статті

Чому системи безпеки авто можуть бути небезпечні взимку

Share

З кожним роком виробники все частіше озброюють свої автомобілі різними електронними системами. Але чим більше електроніки, тим більша ймовірність, що вона зламається. Особливо це актуально взимку. Автомобільні фахівці виділили деякі з цих електронних «доповнень» сучасного автомобіля, які взимку можуть ввести в оману водія.

Перед випуском ринку всі автомобілі проходять випробування у важких умовах експлуатації. Досвідчені зразки проходять випробування у спекотних країнах та північних широтах. Начебто виробник все передбачив, але трапляються помилки, і навіть дуже дорогі моделі починають «сходити з розуму», особливо в холодну погоду.

Наприклад, багато автомобілів преміум-класу після запуску відмовляються працювати з адаптивним круїз-контролем. Але як тільки двигун і салон починають прогріватися, круїз знову готовий до роботи. Можливе пояснення проблеми – попадання вологи на контакти одного із датчиків. Однак неприємно, коли таке трапляється у дорогій машині.

Ось ще одне спостереження. Останнім часом виробники преміальних брендів все частіше впроваджують клімат-контроль із сенсорними панелями. Після «ночі» взимку ці панелі також «замерзають». Доходить до того, що регулювати температуру у салоні просто неможливо. Але фізичних клавіш немає.

На такі панелі припадає більшість функціональності систем. Тому деактивувати, наприклад систему старт-стоп або активувати різні електронні помічники стає неможливо. Остання збільшує ризик аварії на дорозі.

Також численні камери та радари взимку швидко «сліпнуть» через сніг і дорожній реагент, створюючи перед собою товсту кірку застиглої жижі, що ускладнює роботу не тільки складної електроніки, але навіть парктроніка. Вони можуть пропустити тонкий паркан або стовп, і машина може вдаритися про нього.

Взимку датчики тиску у шинах практично завжди «лежать». Це не система безпеки, але така «брехня» теж може завдати водієві неприємностей. Адже якщо у вас перед очима постійно блимає повідомлення про падіння тиску в колесах, водій нервується, думаючи про спущену шину, що насправді це не так.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Автомобілі Ford відзначилися великою кількістю проблем

Ford здається не відстає від регулярних новин про свої автомобільні відгуки. В останньому інциденті порушено…

17.05.2024

Toyota випустить новий спортивний автомобіль за 1 мільйон гривень

Прем'єра прототипу Toyota S-FR від Toyota відбулася ще 2015-го року. Автомобіль позиціонувався як потенційний вбивця…

17.05.2024

Оголошено ціни на всі версії Porsche Cayenne 2025

Ціни на Porsche Cayenne сильно зросли: стартова роздрібна ціна найдешевшої моделі Porsche Cayenne 2025 становить…

17.05.2024

Cadillac випустив лімітовану серію автомобілів ручної роботи

2024 знаменує 20-річний ювілей V-серії - високопродуктивних моделей Cadillac. На честь цієї події Cadillac випустив…

17.05.2024

Названі автокомпанії лідери з продажу електромобілів у 2023 році

Продажі електромобілів у світі минулого року досягли 9.6 мільйонів одиниць, не враховуючи гібриди з можливістю…

17.05.2024

З’ясувалося, чому Hyundai Santa Fe провалив краш-тести

Нещодавно Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) протестував Hyundai Santa Fe 2024 , який не отримав нагороду Top Safety Pick+ .…

17.05.2024