З кожним роком виробники все частіше озброюють свої автомобілі різними електронними системами. Але чим більше електроніки, тим більша ймовірність, що вона зламається. Особливо це актуально взимку. Автомобільні фахівці виділили деякі з цих електронних «доповнень» сучасного автомобіля, які взимку можуть ввести в оману водія.
Перед випуском ринку всі автомобілі проходять випробування у важких умовах експлуатації. Досвідчені зразки проходять випробування у спекотних країнах та північних широтах. Начебто виробник все передбачив, але трапляються помилки, і навіть дуже дорогі моделі починають «сходити з розуму», особливо в холодну погоду.
Наприклад, багато автомобілів преміум-класу після запуску відмовляються працювати з адаптивним круїз-контролем. Але як тільки двигун і салон починають прогріватися, круїз знову готовий до роботи. Можливе пояснення проблеми – попадання вологи на контакти одного із датчиків. Однак неприємно, коли таке трапляється у дорогій машині.
Ось ще одне спостереження. Останнім часом виробники преміальних брендів все частіше впроваджують клімат-контроль із сенсорними панелями. Після «ночі» взимку ці панелі також «замерзають». Доходить до того, що регулювати температуру у салоні просто неможливо. Але фізичних клавіш немає.
На такі панелі припадає більшість функціональності систем. Тому деактивувати, наприклад систему старт-стоп або активувати різні електронні помічники стає неможливо. Остання збільшує ризик аварії на дорозі.
Також численні камери та радари взимку швидко «сліпнуть» через сніг і дорожній реагент, створюючи перед собою товсту кірку застиглої жижі, що ускладнює роботу не тільки складної електроніки, але навіть парктроніка. Вони можуть пропустити тонкий паркан або стовп, і машина може вдаритися про нього.
Взимку датчики тиску у шинах практично завжди «лежать». Це не система безпеки, але така «брехня» теж може завдати водієві неприємностей. Адже якщо у вас перед очима постійно блимає повідомлення про падіння тиску в колесах, водій нервується, думаючи про спущену шину, що насправді це не так.
Tesla призначила дату презентації наступного покоління Roadster. Генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив на щорічних…
Минули часи, коли виробникам доводилося обирати між практичністю, комфортом і стилем під час створення кросоверів…
Багато українських водіїв і досі легковажно ставляться до страхування, сподіваючись, що проблеми омине. Особливо після…
Колишній американський автомеханік Скотті Кілмер, який після виходу на пенсію став популярним блогером на YouTube…
Післяпродажні комплекти автопілота захоплюють ринок, але експерти попереджають: без сертифікації та контролю такі системи перетворюють…
Honda провела польові випробування нового покоління седана Civic. На закритому заході компанія показала перші прототипи…
Leave a Comment