У зимовий сезон автомобілісти стикаються з безліччю неприємностей. Однією з проблем є щітки склоочисника.
Автомобільні склоочисники мають гумки-скребки, які досить м’які та щільно прилягають до скла, але й досить жорсткі, щоб ретельно видаляти бруд та сніг. Через високу концентрацію вологи в повітрі в зимовий період між склоочисником і склом утворюється тонкий шар льоду і гумка просто примерзає. Щоб уникнути цього, деякі водії піднімають щітки вгору.
Механізм склоочисників передбачає наявність пружини, яка притискає двірники до скла. Коли щітки знаходяться у вертикальному положенні, пружина розтягується та гірше виконує свої функції. Якщо підняти двірники на кілька хвилин, наприклад, щоб помити скло, то пружині не зашкодить. Однак якщо залишити підняті двірники на ніч, та ще й на морозі, пружина швидко втратить свою здатність і перестане виконувати функції.
Для вирішення проблеми з примерзанням склоочисників можна придбати спеціальні чохли, або регулярно обробляти гумки спеціальним силіконовим мастилом на полімерній основі.
Mercedes-Benz оприлюднила повні характеристики гібридного седана CLA 220 модельного року 2026. Головна новина - бензиновий…
У листопаді українці придбали 5,5 тисяч вживаних легкових автомобілів, ввезених зі США, що в 2,2…
Компанія Mercedes-Benz опублікувала нове тизерне фото електровена VLE та назвала точну дату його прем'єри. Раніше…
Страховий інститут дорожньої безпеки США (IIHS) опублікував нові результати краш-тестів, проведених за жорсткими методиками. Лідером…
Турбований двигун 1.2 TSI EA111 встановлювали на компактні моделі Volkswagen, Skoda та Seat з 2009…
Стало відомо, що оновлена шестимісна версія електрокросовера Tesla Model YL 2025 успішно пройшла обов'язкову сертифікацію,…
Leave a Comment