Різкі перепади температури будь-якому вузлу автомобіля зазвичай шкодять, якщо перепад температури перевищує 30 градусів. В основному страждає лакофарбове покриття, на якому починають з’являтися мікроскопічні тріщини та здуття. Такий самий ефект має і зворотна зміна температур — із негативною на позитивну. Чим частіше це відбувається, тим більшим ушкодженням зазнає кузов машини.
Крім того, дуже часто утворюється конденсат і волога починає накопичуватися в прихованих порожнинах і проникати в мікротріщини. Від підвищеної вологості страждає електрика. Крім того, перепади температур погано впливають і на підвіску – там схильні до шкідливого впливу всі гумові ущільнювачі і сальники. Нарешті, конденсат накопичується і в бензобаку, а про наслідки наявності води в паливній системі ми всі знаємо.
Звичайно, у теплого гаража є і позитивна сторона. Акумулятор менше втрачає заряд, а двигун легше запускається. Мастило в моторі застигає не так сильно. Найкраще автомобіль зберігати в холодному гаражі, що добре провітрюється, вказали експерти.
Автомобіль із пробігом завжди викликає сумніви: одна машина може прослужити ще десятки тисяч кілометрів без…
В автосалонах України дедалі частіше помітний парадокс: нові автомобілі за 600-800 тисяч гривень часто виглядають…
Існує чимало порад, що передаються між водіями як народна мудрість: їх обговорюють на форумах, у…
Спочатку з-під капота чути легкий посвист, потім додається постукування, а згодом з'являється відчуття, ніби там…
Обслуговування автомобіля зазвичай здається доволі простим процесом, адже виробники надають чіткий регламент, виконання якого має…
Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…
Leave a Comment