Різкі перепади температури будь-якому вузлу автомобіля зазвичай шкодять, якщо перепад температури перевищує 30 градусів. В основному страждає лакофарбове покриття, на якому починають з’являтися мікроскопічні тріщини та здуття. Такий самий ефект має і зворотна зміна температур — із негативною на позитивну. Чим частіше це відбувається, тим більшим ушкодженням зазнає кузов машини.
Крім того, дуже часто утворюється конденсат і волога починає накопичуватися в прихованих порожнинах і проникати в мікротріщини. Від підвищеної вологості страждає електрика. Крім того, перепади температур погано впливають і на підвіску – там схильні до шкідливого впливу всі гумові ущільнювачі і сальники. Нарешті, конденсат накопичується і в бензобаку, а про наслідки наявності води в паливній системі ми всі знаємо.
Звичайно, у теплого гаража є і позитивна сторона. Акумулятор менше втрачає заряд, а двигун легше запускається. Мастило в моторі застигає не так сильно. Найкраще автомобіль зберігати в холодному гаражі, що добре провітрюється, вказали експерти.
Volkswagen представив четверте покоління седана Lavida Pro — модель помітно виросла в розмірах і тепер…
Багато хто впевнений, що якщо поводитися спокійно і не порушувати правила, інспектор поліції не запідозрить…
Більшість водіїв, яких ловлять за кермом у стані сп’яніння, вже не сідають за кермо одразу…
Позашляховики Toyota Land Cruiser залишаються одними з найпопулярніших автомобілів у своєму сегменті у всьому світі,…
Однією з найважливіших прем'єр для Toyota на найближчі роки вважається нове покоління кросовера RAV4. Ключова…
Європейська автомобільна промисловість продовжує стикатися з серйозними проблемами через низку факторів, таких як наслідки пандемії,…
Leave a Comment