Різкі перепади температури будь-якому вузлу автомобіля зазвичай шкодять, якщо перепад температури перевищує 30 градусів. В основному страждає лакофарбове покриття, на якому починають з’являтися мікроскопічні тріщини та здуття. Такий самий ефект має і зворотна зміна температур — із негативною на позитивну. Чим частіше це відбувається, тим більшим ушкодженням зазнає кузов машини.
Крім того, дуже часто утворюється конденсат і волога починає накопичуватися в прихованих порожнинах і проникати в мікротріщини. Від підвищеної вологості страждає електрика. Крім того, перепади температур погано впливають і на підвіску – там схильні до шкідливого впливу всі гумові ущільнювачі і сальники. Нарешті, конденсат накопичується і в бензобаку, а про наслідки наявності води в паливній системі ми всі знаємо.
Звичайно, у теплого гаража є і позитивна сторона. Акумулятор менше втрачає заряд, а двигун легше запускається. Мастило в моторі застигає не так сильно. Найкраще автомобіль зберігати в холодному гаражі, що добре провітрюється, вказали експерти.
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…
В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…
Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…
Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…
З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…
Leave a Comment