Різкі перепади температури будь-якому вузлу автомобіля зазвичай шкодять, якщо перепад температури перевищує 30 градусів. В основному страждає лакофарбове покриття, на якому починають з’являтися мікроскопічні тріщини та здуття. Такий самий ефект має і зворотна зміна температур — із негативною на позитивну. Чим частіше це відбувається, тим більшим ушкодженням зазнає кузов машини.
Крім того, дуже часто утворюється конденсат і волога починає накопичуватися в прихованих порожнинах і проникати в мікротріщини. Від підвищеної вологості страждає електрика. Крім того, перепади температур погано впливають і на підвіску – там схильні до шкідливого впливу всі гумові ущільнювачі і сальники. Нарешті, конденсат накопичується і в бензобаку, а про наслідки наявності води в паливній системі ми всі знаємо.
Звичайно, у теплого гаража є і позитивна сторона. Акумулятор менше втрачає заряд, а двигун легше запускається. Мастило в моторі застигає не так сильно. Найкраще автомобіль зберігати в холодному гаражі, що добре провітрюється, вказали експерти.
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Leave a Comment