Різкі перепади температури будь-якому вузлу автомобіля зазвичай шкодять, якщо перепад температури перевищує 30 градусів. В основному страждає лакофарбове покриття, на якому починають з’являтися мікроскопічні тріщини та здуття. Такий самий ефект має і зворотна зміна температур — із негативною на позитивну. Чим частіше це відбувається, тим більшим ушкодженням зазнає кузов машини.
Крім того, дуже часто утворюється конденсат і волога починає накопичуватися в прихованих порожнинах і проникати в мікротріщини. Від підвищеної вологості страждає електрика. Крім того, перепади температур погано впливають і на підвіску – там схильні до шкідливого впливу всі гумові ущільнювачі і сальники. Нарешті, конденсат накопичується і в бензобаку, а про наслідки наявності води в паливній системі ми всі знаємо.
Звичайно, у теплого гаража є і позитивна сторона. Акумулятор менше втрачає заряд, а двигун легше запускається. Мастило в моторі застигає не так сильно. Найкраще автомобіль зберігати в холодному гаражі, що добре провітрюється, вказали експерти.
Mercedes-Benz представила революційну систему гальмування для електромобілів під назвою In-Drive . Цей інноваційний підхід переміщає…
З настанням холодів починається справжній ажіотаж на зимову рідину для омивачів. Її продають буквально скрізь…
З настанням холодів я, як і багато водіїв, постійно стикаюся з однією й тією ж…
Ремені безпеки – це не просто частина автомобіля, це наша безпека на дорозі. Але чомусь…
Renault позбавить кросовери «спільного» двигуна з Mercedes-Benz. Французькі журналісти з'ясували, що 1,3-літровий агрегат лінійки TCe…
Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих.…
Leave a Comment