Що можна придбати у 2021 році, якщо є бажання отримувати задоволення від водіння за відносно невеликі гроші і при цьому використовувати автомобіль щодня? Відповідь очевидна – хетчбек, але не простий, а потужний! «Гарячий хетчбек».
Чистокровний гарячий хетчбек повинен бути відмінником у відразу кількох областях, якщо він хоче бути найкращим. По-перше, він повинен бути в змозі змусити ваш пульс битися частіше на звивистій дорозі. Якщо він не може швидко справлятися з поворотами, не падаючи з боку на бік, це не «та» машина. Отже, відточеність керування та велика потужність мотору є ключовими факторами. Однак суть більшості хетчбеків полягає насамперед у тому, що їх будуть використовуватися щодня, тому вони також повинні володіти певною мірою практичності, мати розумні експлуатаційні витрати і не бути настільки твердими і безжалісними до пасажирів, щоб ви та інші швидко втомилися від них.
Отож, британське видання WhatCar склало підбірку найкращих «гарячих хетчбеків», які можна на сьогодні купити новими в автосалоні. Деталі читайте на шпальтах uamotors.
Хоча Hyundai раніше ніколи не створював i30 N, виробник зумів перевершити результати багатьох інших виробників, які випускали їх протягом десятиліть. i30 N справді викличе посмішку на вашому обличчі і доступний з великою кількістю стандартного обладнання, хоча він є недостатньо потужним у порівнянні з новішими альтернативами.
S3, можливо, не доставляє максимально гострих відчуттів від водіння, як Honda Civic Type R або Renault Megane RS, але він демонструє вражаючий темп прискорення від точки до точки та має більш висококласний салон. Правда, близькоспоріднений Volkswagen Golf R також не є слабеньким суперником, але S3 не відстає – і Ауді має певну привабливість у вигляді значка преміум-класу.
З деякими супер-хетчбеками зовсім не так легко жити щодня, як з Golf GTI, і тому він залишається дуже бажаним варіантом. Він трохи кращий варіант, ніж прямий конкурент Ford Focus ST, але найкращі конкуренти перевершують його за потужністю та швидкістю.
Megane RS не є найшвидшим із хот-хетчів, але він дуже спритний на поворотах завдяки стандартному рульовому механізму на задніх колесах. Це також тихий затишний круїзер за стандартами класу, але Рено це вже не така вигідна угода, як колись – тепер він доступний лише у топ-версії Trophy.
Показники A45 AMG надзвичайно вражаючі: 415 кінських сил (у модифікації S) і розгін від 0 до 100 км/год за 3,9 секунди, незважаючи на те, що А45 AMG оснащений 2,0-літровим двигуном з турбонаддувом. Більше того, він не просто балістично швидкий на прямій, але й спритний й веселий на звивистих ділянках. Тільки його величезна ціна заважає йому бути топ-1.
Hyundai i20 NЦей на клас менший за i30 N хетчбек доводить, що вищезгаданий корейський брат не був випадковим у списку. Їздить i20 N набагато цікавіше, ніж його конкурент Volkswagen Polo GTI. Якщо ви керуєте i20 N агресивно, він не буде кусатися, а якщо ви точні, він працює разом із вами, щоб генерувати найкращий темп. При цьому під час різкого гальмування він дійсно гальмує, хоч двигун міг би бути більш еластичним.
Як і його попередник, останній Golf R поєднує в собі максимальне зчеплення з дорогою та комфорт у їзді, а на додачу ще й дуже вивірений баланс керування. Справді, якби він мав трохи кращий інтер’єр та менш неприємну інформаційно-розважальну систему, він міг би отримати справедливу оцінку з п’яти зірок.
Під капотом у спортивної Фієсти- 1,5-літровий 3-циліндровий бензиновий двигуном з турбонаддувом, проте Fiesta ST не має чого соромитись. Тому що агрегат цей видає 200 кінських сил, тобто ви можете здійснити спринт 0-100 км на годину всього за 6,5 секунди. Але найважливіше те, що Фієста має величезну перевагу в поворотах і доступна за вигідною ціною, що полегшує вибачення стрибкоподібної їзди 3-циліндровика.
Civic Type R ніколи не був красенем, але весь дивовижний дизайн останньої версії має практичну мету, бо допомагає тримати цей автомобіль з 2,0-літровим турбо двигуном приклеєним до землі. Аеродинаміка! Окрім іншого, японський мотор забезпечує чудову продуктивність, шасі – точне керування, але також Сівік достатньо практичний і зручний у повсякденному використанні.
Завдяки невеликим пропорціям, розумній системі повного приводу та зривному характеру двигуна, продуктивність японського гарячого хетчбека неймовірно доступна з «самих низів». 3-дверний Яріс досить швидка машина, щоб налякати чистокровні спортивні автомобілі. Для чистих гострих відчуттів від водіння немає кращого хот-хетча, ніж GR Yaris – пише WhatCar.
Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…
Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…
Mercedes-AMG анонсував розробку повністю електричного SUV, що обіцяє стати справжнім спорткаром на колесах. Очікується, що…
Nissan у кризі: настають масові звільнення. Ще один автогігант втрачає позиції через тиск з боку…
Leave a Comment