Топ-9 шкідливих порад для водіїв

Час читання: 3 хв.
0

Вирішили для експерименту стати на темний бік та дати зухвалі поради для автомобілістів. Сподіваємось на ваше почуття гумору та непохитну віру в ПДР.

#1 — Проїхатися смугою громадського транспорту

Навіщо стояти в заторі, коли смуга громадського транспорту пустує? Якщо немає камер і не видно поліцейських машин, сміливо можна виїжджати на вільний ряд і гнати у своїх справах. Нехай невдахи «варяться» у заторі. Справжній водій об’їжджає перешкоди.

Як правильно?

Реклама

Пункт 17.1 ПДР забороняє рух смугою для маршрутних транспортних засобів (таксі та велосипедисти — виняток), крім ситуацій, описаних у розділі 17. Щоб не потрапляти в затори, краще користуватися дорожніми картами та заздалегідь планувати маршрут. Тоді і поліція, і штрафи не страшні.

#2 — Узбіччя — ні, не чули

Якщо не вдаватися в деталі, то узбіччя — теж смуга. Тому можна зробити хід конем — усіх об’їхати та повернутися у смугу.

Як правильно?

Узбіччя потрібне для того, щоб водій зміг здійснити екстрену зупинку. Наприклад, якщо транспорт вийде з ладу в дорозі. Коли водії вклинюються з узбіччя в загальний потік, вони створюють затори та потенційно аварійні ситуації. До того ж їзда узбіччям заборонена і карається штрафом — 255 грн.

#3 — Їздити з простроченою страховкою

Даішників скасували, а отже, і страховку перевіряти ніхто не буде. А щодо аварії, то завжди потрібно вірити у краще. Навіщо налаштовуватись на негатив?

Як правильно?

Автоцивілка — не просто обов’язок, а захист фінансових інтересів учасників ДТП. Якщо ви станете винуватцем аварії, то не тільки платитимете штраф, а й ремонтуватимете транспорт постраждалого. Враховуючи прайс СТО, ціна поліса — крапля у морі.

#4 — Паркуватися так, як зручно, а не правильно

Місць для паркування в місті й так замало, щоб ставити машину в спеціально відведених або дозволених зонах. Якщо вільне місце біля під’їзду, його можна зайняти на крайній випадок.

Як правильно?

Така стоянка машини некомфортна для проходу пішоходів. Перехожі можуть просто зачепити автомобіль сумкою або візком. Знайти крайнього неможливо. До того ж треба ще розібратися, хто має рацію, а хто ні.

#5 — Не пропускати пішоходів на переході

Пішоходи можуть зачекати. У них немає інших справ, на відміну від водія. І взагалі, чого вони заважають?

Як правильно?

Відповідно до пункту 18.1, водій транспортного засобу, що наближається до нерегульованого пішохідного переходу, на якому перебувають пішоходи, повинен зменшити швидкість, а за потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам. А ще це просто банальна повага до інших.

#6 — Не поспішати на АЗС

Ви залишили машину біля заправного автомата та пішли оплачувати. По суті ви забронювали його на потрібний час. Тому ви можете перекусити. Інші водії хай користуються вільними колонками. Їх немає? Доведеться почекати своєї черги.

Як правильно?

Після заправки відженіть машину на парковку (на кожній АЗС передбачені такі зони), а потім вирушайте в кафе. Якщо одразу не прибрати транспорт, це паралізує роботу заправки.

#7 — Сигналити, коли дратують

Сигнал придумали для того, щоб давати знати іншим про їхню неправоту. Ось і не соромтеся говорити про це бабусі, що повільно переходить дорогу, та іншим горе-водіям.

Як правильно?

ПДР пояснює, що подавати звукові сигнали в населених пунктах заборонено, крім випадків, коли без цього неможливо запобігти дорожньо-транспортній пригоді. Тож видихніть, якщо хтось на миготливе жовте світло не летить, а зупиняється.

#8 — Розмовляти по телефону

Коли ти маєш важливу розмову по телефону, тут не до ПДР. Потрібно лише уповільнити хід, створити чергу з машин на повороті.

Як правильно?

Перемикання уваги водія з дорожньої обстановки на телефон знижує увагу. Є ризик вчасно не зреагувати на дорожню ситуацію, що змінилася. Як альтернативу використовуйте гучний зв’язок для розмов.

#9 — Пропустив поворот — вмикай задню і повертайся

Щоб не витрачати час та пальне, можна ввімкнути задню передачу та проїхати до пропущеного повороту. Наступний розворот може бути через 10-15 км.

Як правильно?

Слід їхати до найближчого розвороту і в жодному разі не користуватися задньою передачею. Це створює аварійну ситуацію. До того ж при великому потоці машин на трасі це смертельно небезпечно.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!