Назвали десятку найкращих гібридів у 2021 році

Час читання: 5 хв.
0

Аналітики британського автомобільного видання WhatCar прийшли до висновку, які 10 plug-in гібридних моделей є найкращими станом на 2021 рік. Пише ua.motors.

10. BMW X3 xDrive30e

Темп і діапазон ходу цього плаг-ін гібрида БМВ X3 майже ідентичний до його головного конкурента, Audi Q5 TFSIe. Проте X3 має кращу інформаційно-розважальну систему, вона трохи тихша в електричному режимі, і навіть коли його двигун заводиться, салон залишається дуже тихим місцем, щоб подолати численні кілометри.

9. Volvo XC90 Recharge T8

Реклама

Вольво XC90 Recharge T8 приховує туза в рукаві: це єдиний гібридний позашляховик із 7 сидіннями, що продається на ринку сьогодні. І ніби цього було недостатньо, це також найшвидший XC90 зі значним відривом, але при тому машина не жертвує тими якостями, які зробили найбільший Volvo таким привабливим для тисяч покупців: його стильним і великим салоном. Однак їзда на ньому жорсткіша, ніж ви могли очікувати.

8. Volkswagen Passat GTE

Volkswagen нещодавно вніс у плаг-ін гібридний Passat низку оновлень, включаючи значно довший електричний діапазон роботи. Крім того, він тихий на будь-яких швидкостях, має багато місця для пасажирів, а також доступний у кузові «універсал», що надає йому дуже практичний багажник. Акумулятори добре займають нішу запасного колеса, але це єдиний момент, у якому практичність піддається втратам.

7. Ford Kuga PHEV

У тестах журналу WhatCar Форд Kuga пройшов майже на 50% більше на електроенергії, ніж гібридні кросовери з аналогічними цінами. Що також вразило автоекспертів, це коли витрати пального виявилися найнижчими, демонструючи показник 4.52 літри на 100 км. Будучи компактним кросовером, Kuga також забезпечує чудовий вид на дорогу попереду – сидиш високо. А еластична збита підвіска робить його дуже комфортним як на швидкості, так і під час катання по місту.

6. BMW 530e

БМВ 530e – це ще один автомобіль, який може здійснити багато подорожей без необхідності будити двигун. Але навіть коли цей плавний 2,0-літровий бензиновий агрегат заводиться, німецький автомобіль все одно досить тихий, щоб не соромити репутацію повноцінних лімузинів. Виберіть його з адаптивною підвіскою для найкращої їзди, і 530e стане найвищим пакетом розкоші, без відповідної ціни.

5. Skoda Superb iV

Технічно чеський ліфтбек Шкода Суперб iV поєднує в собі 1,4-літровий бензиновий двигун з турбонаддувом і акумулятор, достатньо великий для пробігу 55 кілометрів лише на електротязі. По суті, це те саме, що ви отримуєте у випадку Volkswagen Passat GTE, але Superb ще більш просторий, особливо ззаду.

4. Audi A3 40 TFSIe

Якщо ви шукаєте компактний плагін-гібрид із значком бренду преміум-класу на носі, працівники WhatCar рекомендують поглянути на Audi A3 40 TFSIe. Так, гібрид Mercedes-Benz A250e має трохи дешевшу базову вартість та трохи кращу дальність використання лише на електриці, але він не такий витончений, він не так добре керується, і часом його їзда є більш нудною, ніж в Ауді.

3. BMW X5 xDrive45e

Вибираючи підключається гібрид, зрозуміло, що вам потрібні економічність та економічна ефективність, але якщо ви не хочете йти на компроміси щодо кращих речей у житті, X5 xDrive45e — це саме вам. Він пропонує такий же фантастичний інтер’єр, як і будь-який інший X5, і є ще більш витонченим, але він також дешевший у їзді, ніж конкуренти, не в останню чергу тому, що він може подолати колосальні 54 милі на електроенергії.

2. BMW 330e

Річ, яка робить седан D-класу БМВ 330e таким особливим, полягає в тому, що, окрім ледь-ледь меншого багажника, він дуже схожий на будь-яку іншу третю серію БМВ, а це означає, що їздити на ньому дуже весело. Немає нічого його роботі такого, щоб змусити припустити, що ви возите з собою ще певну кількість баласту (акумуляторів) для більш ніж 46 кілометрів їзди з нульовим рівнем викидів. Більше того, фактично всі матеріали в салоні виглядають досить дорого, інформаційно-розважальна система зручна у використанні, а ззаду є достатньо місця – пишуть WharCar.

1. Skoda Octavia iV

Офіційні цифри витрат пального Шкоди Октавії iV- 0.8 л/100 км – показують, чого можливо досягти, якщо ви будете робити багато коротких поїздок. У той же час викиди CO2 на рівні 31 г/км опускають його до надзвичайно низького 6% податку на службові автомобілі. Однак найважливіше те, що це поєднується з комфортною їздою, великою кількістю стандартного обладнання та достатньо великим багажником, щоб побудувати сарай.

Один плаг-ін гібрид, який не рекомендується для покупки:

DS 7 Crossback E-Tense

Існують деякі версії кросовера DS 7 Crossback, які варто розглянути, але, на жаль, E-Tense не є однією з них, тому що він не такий витончений, як його гібридні конкуренти. Навіть якщо ви не помітите його ніяку керованість, його їзда миттєво переходить від крутої до аварійної, в той час як інтеграція двигуна і електромотора є посередньою.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!