Виробники гібридних автомобілів заради економічності жертвують безпекою.
Виробники намагаються залучити покупців високою економічністю своїх гібридів. Однак такі маніпуляції з паливною системою зменшують ефективність гальмівної системи. Дослідження показали, що у кількох гібридів, зокрема моделей Toyota, гальмівний шлях значно довший, ніж у звичайних автомобілів. Причиною стали шини з низьким опором коченню.
У середньому гальмівний шлях гібридних авто на сухому асфальті при швидкості 60 миль на годину більший на 2,4-3,7 метра. Найгірші результати показали Chrysler Pacifica та Hyundai Sonata. Більший гальмівний шлях може спричинити аварію на дорозі.
Крім шин із низьким опором, збільшенню гальмівного шляху сприяє збільшена маса гібридів за рахунок додаткових батарей та систем рекуперативного гальмування.
У жовтні 2024 року в Європі було продано 1 040 390 нових легкових автомобілів, що…
Японська Honda вступає в гонку майбутнього з обіцянкою випустити електромобілі з батареями на твердому електроліті,…
Багато автовласників прив'язуються до свого транспортного засобу і намагаються відновлювати його в міру сил та…
Компанія Tesla планує випустити бюджетний електрокар вартістю менше $30 000. Як повідомляє Deutsche Bank, новинка,…
Водіння в умовах мінусових температур та обмерзлих доріг може бути дуже небезпечним. Тому дуже важливо…
Нещодавно Toyota вивела на перші тестові випробування нове покоління свого кросовера-бестселера RAV4. Одягнений у щільний…
Leave a Comment