Виробники гібридних автомобілів заради економічності жертвують безпекою.
Виробники намагаються залучити покупців високою економічністю своїх гібридів. Однак такі маніпуляції з паливною системою зменшують ефективність гальмівної системи. Дослідження показали, що у кількох гібридів, зокрема моделей Toyota, гальмівний шлях значно довший, ніж у звичайних автомобілів. Причиною стали шини з низьким опором коченню.
У середньому гальмівний шлях гібридних авто на сухому асфальті при швидкості 60 миль на годину більший на 2,4-3,7 метра. Найгірші результати показали Chrysler Pacifica та Hyundai Sonata. Більший гальмівний шлях може спричинити аварію на дорозі.
Крім шин із низьким опором, збільшенню гальмівного шляху сприяє збільшена маса гібридів за рахунок додаткових батарей та систем рекуперативного гальмування.
Consumer Reports оновив рейтинг найкращих уживаних авто до $20 000. У списку — найнадійніші, безпечніші…
На автосалоні в Цюріху BMW представила рідкісну і максимально укомплектовану версію нового електричного iX3 2026…
Осінь добігає кінця, а це означає, що водіям пора переходити на зимові шини. Вони важливі…
Наступне покоління легендарної BMW 3-серії дебютує вже у листопаді 2026 року та принесе низку технічних…
Поширена думка про те, що електромобілі взимку втрачають заряд удвічі швидше, вже не відповідає дійсності.…
2025 рік підходить до кінця і виявився значно кращим, ніж прогнозували. Попри песимістичні очікування, світові…
Leave a Comment