Виробники гібридних автомобілів заради економічності жертвують безпекою.
Виробники намагаються залучити покупців високою економічністю своїх гібридів. Однак такі маніпуляції з паливною системою зменшують ефективність гальмівної системи. Дослідження показали, що у кількох гібридів, зокрема моделей Toyota, гальмівний шлях значно довший, ніж у звичайних автомобілів. Причиною стали шини з низьким опором коченню.
У середньому гальмівний шлях гібридних авто на сухому асфальті при швидкості 60 миль на годину більший на 2,4-3,7 метра. Найгірші результати показали Chrysler Pacifica та Hyundai Sonata. Більший гальмівний шлях може спричинити аварію на дорозі.
Крім шин із низьким опором, збільшенню гальмівного шляху сприяє збільшена маса гібридів за рахунок додаткових батарей та систем рекуперативного гальмування.
Нещодавно в мережі з'явилися перші фотографії прототипів найпотужнішої версії нового кросовера BMW iX3, що дало…
Останніми роками автовиробники буквально захопилися сенсорними екранами, поступово витісняючи з інтер'єрів автомобілів звичні кнопки та…
27 серпня 2025 року адміністративний суд розглянув справу №441/724/25 і встановив, що інспектор поліції вимірював…
Власники автомобілів нерідко стикаються з наслідками використання неякісного палива, і ці проблеми можуть бути досить…
Близько двох тижнів тому керівництво Audi офіційно натякнуло на плани створити новий позашляховик, який, за…
Lexus знову дивує публіку своїм підходом до цифрових технологій у автомобілях. У новому концепті Lexus…
Leave a Comment