Статті

Експерти розвіяли п’ять шкідливих міфів про зимові шини

Share

Серед автолюбителів існує чимало міфів про зимові шини, в тому числі і шкідливих. Експерт розвіяли п’ять основних помилкових думок, нагадавши, як важливо готувати транспортний засіб до зими.

В Україні погода не залишає вибору автолюбителям, змушуючи міняти при зміні сезону гуму на ту, яка відповідає новим умовам. Тим не менш, є водії, взагалі не вважають дану процедуру обов’язкової. Вони переконані, на засніженій і слизькій дорозі можна зовсім обійтися без спеціальних покришок. На їхню думку, досвід водіння допоможе взимку і на літній гумі. Це головний міф, який дуже небезпечний. Дане оману повністю розходиться з практикою. Майстерність водія коштує навіть не в першій трійці факторів безпечної їзди в зимових умовах.

Ще один міф тісно пов’язаний з першим. Знаходяться люди, які заявляють, що в зимових шинах немає необхідності. Їх слова є помилкою. Покришки для їзди в теплу погоду втратять свої властивості при настанні низьких температур, оскільки їх склад не пристосований до холодів, і колеса стануть надто жорсткими. Крім того, річний протектор не забезпечує достатнього зчеплення, все від того ж невідповідності умов експлуатації.

Також багато хто відмовляється від придбання зимової гуми, вважаючи цей товар дорогим. Насправді такі шини коштують не набагато більше, ніж річний комплект. У той же час потрібно враховувати, що поїздка по крижаній кірці на літніх покришках може дорого обійтися автовласникові, а тому придбання шин по сезону – це перспективне вкладення коштів. Крім того, не відвідавши шиномонтажку вчасно, водій почне переплачувати на витраті палива.

Багато помиляються і на рахунок необхідності перевзувати до зими машину з повним приводом. Є люди, переконані, що позашляховики не потребують зимових шинах, оскільки у них рівень зчеплення з покриття дороги набагато вище. Насправді все навпаки. Такі машини мають більше масу і високий центр ваги, а тому без правильних покришок їх власникам не обійтися. Чи не рекомендують експерти експериментувати з широкими шинами.

Багато хто думає, що вони забезпечують більшу пляму контакту, але це міф. У реальності ця схема працює в зворотну сторону, і потрібно встановлювати покришки трохи тонше, ніж влітку, але лише ненабагато. Це дозволить створити впевнені точки зчеплення з поверхнею. Купивши ж широку гуму, водій як мінімум прирікає себе на підвищену витрату палива.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Шини

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025