Статті

Експерти розвіяли п’ять шкідливих міфів про зимові шини

Серед автолюбителів існує чимало міфів про зимові шини, в тому числі і шкідливих. Експерт розвіяли п’ять основних помилкових думок, нагадавши, як важливо готувати транспортний засіб до зими.

В Україні погода не залишає вибору автолюбителям, змушуючи міняти при зміні сезону гуму на ту, яка відповідає новим умовам. Тим не менш, є водії, взагалі не вважають дану процедуру обов’язкової. Вони переконані, на засніженій і слизькій дорозі можна зовсім обійтися без спеціальних покришок. На їхню думку, досвід водіння допоможе взимку і на літній гумі. Це головний міф, який дуже небезпечний. Дане оману повністю розходиться з практикою. Майстерність водія коштує навіть не в першій трійці факторів безпечної їзди в зимових умовах.

Ще один міф тісно пов’язаний з першим. Знаходяться люди, які заявляють, що в зимових шинах немає необхідності. Їх слова є помилкою. Покришки для їзди в теплу погоду втратять свої властивості при настанні низьких температур, оскільки їх склад не пристосований до холодів, і колеса стануть надто жорсткими. Крім того, річний протектор не забезпечує достатнього зчеплення, все від того ж невідповідності умов експлуатації.

Також багато хто відмовляється від придбання зимової гуми, вважаючи цей товар дорогим. Насправді такі шини коштують не набагато більше, ніж річний комплект. У той же час потрібно враховувати, що поїздка по крижаній кірці на літніх покришках може дорого обійтися автовласникові, а тому придбання шин по сезону – це перспективне вкладення коштів. Крім того, не відвідавши шиномонтажку вчасно, водій почне переплачувати на витраті палива.

Багато помиляються і на рахунок необхідності перевзувати до зими машину з повним приводом. Є люди, переконані, що позашляховики не потребують зимових шинах, оскільки у них рівень зчеплення з покриття дороги набагато вище. Насправді все навпаки. Такі машини мають більше масу і високий центр ваги, а тому без правильних покришок їх власникам не обійтися. Чи не рекомендують експерти експериментувати з широкими шинами.

Багато хто думає, що вони забезпечують більшу пляму контакту, але це міф. У реальності ця схема працює в зворотну сторону, і потрібно встановлювати покришки трохи тонше, ніж влітку, але лише ненабагато. Це дозволить створити впевнені точки зчеплення з поверхнею. Купивши ж широку гуму, водій як мінімум прирікає себе на підвищену витрату палива.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Шини

Останні записи

Porsche переглядає стратегію: електромобілі більше не домінують

Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…

18.11.2025

Які автомобілі з США найчастіше везуть в Україну

Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…

18.11.2025

Renault Twingo нового покоління здивував ціною та оснащенням

Renault готує до продажу нове покоління електричного Twingo 2026. Компанія запустила спеціальну серію одразу після…

18.11.2025

Експерт розповів, чому система Start/Stop може погано впливати на автомобіль взимку

Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи…

18.11.2025

Новий RAV4 показали у вигляді сучасного крос-купе (ФОТО)

Toyota у травні представила нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітно оновлений зовнішній вигляд і…

18.11.2025

ЄС розглядає перегляд заборони на продаж нових авто з ДВЗ з 2035 року

В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035…

18.11.2025