Серед автолюбителів існує чимало міфів про зимові шини, в тому числі і шкідливих. Експерт розвіяли п’ять основних помилкових думок, нагадавши, як важливо готувати транспортний засіб до зими.
В Україні погода не залишає вибору автолюбителям, змушуючи міняти при зміні сезону гуму на ту, яка відповідає новим умовам. Тим не менш, є водії, взагалі не вважають дану процедуру обов’язкової. Вони переконані, на засніженій і слизькій дорозі можна зовсім обійтися без спеціальних покришок. На їхню думку, досвід водіння допоможе взимку і на літній гумі. Це головний міф, який дуже небезпечний. Дане оману повністю розходиться з практикою. Майстерність водія коштує навіть не в першій трійці факторів безпечної їзди в зимових умовах.
Ще один міф тісно пов’язаний з першим. Знаходяться люди, які заявляють, що в зимових шинах немає необхідності. Їх слова є помилкою. Покришки для їзди в теплу погоду втратять свої властивості при настанні низьких температур, оскільки їх склад не пристосований до холодів, і колеса стануть надто жорсткими. Крім того, річний протектор не забезпечує достатнього зчеплення, все від того ж невідповідності умов експлуатації.
Також багато хто відмовляється від придбання зимової гуми, вважаючи цей товар дорогим. Насправді такі шини коштують не набагато більше, ніж річний комплект. У той же час потрібно враховувати, що поїздка по крижаній кірці на літніх покришках може дорого обійтися автовласникові, а тому придбання шин по сезону – це перспективне вкладення коштів. Крім того, не відвідавши шиномонтажку вчасно, водій почне переплачувати на витраті палива.
Багато помиляються і на рахунок необхідності перевзувати до зими машину з повним приводом. Є люди, переконані, що позашляховики не потребують зимових шинах, оскільки у них рівень зчеплення з покриття дороги набагато вище. Насправді все навпаки. Такі машини мають більше масу і високий центр ваги, а тому без правильних покришок їх власникам не обійтися. Чи не рекомендують експерти експериментувати з широкими шинами.
Багато хто думає, що вони забезпечують більшу пляму контакту, але це міф. У реальності ця схема працює в зворотну сторону, і потрібно встановлювати покришки трохи тонше, ніж влітку, але лише ненабагато. Це дозволить створити впевнені точки зчеплення з поверхнею. Купивши ж широку гуму, водій як мінімум прирікає себе на підвищену витрату палива.
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…
Перший повністю електричний компактний кросовер Subaru для Європи - модель Uncharted 2026 - вийде на…
Leave a Comment