Фахівці розповіли, що одними з найбільш витривалих двигунів є мотори французької марки Renault. Не можна не згадати прославлений агрегат Renault К4 М . Великий ресурс забезпечується завдяки чавунному блоку циліндрів і простої конструкції. Потужність 1,6-літрового атмосферного К4 М становить 102-105 к.с. і встановлювався він на Renault Logan , Sandero і Duster , а також на Lada Largus і Nissan Almera . Крім того, у автовиробника є конструкційно схожий 2,0-літровий агрегат F4R потужністю 135-143 к.с. Більш продуктивний двигун можна зустріти під капотами моделей Renault Duster, Kaptur і Nissan Terranо .
У корейських компаній є двигуни G4FA (1,4 л, 107 к.с.) і G4FC (1,6 л, 123 к.с.). Ці силові агрегати вельми надійні, якщо не навантажувати їх динамічною їздою і вчасно обслуговувати і тоді пробіг 500 тис. Км не є для них проблемою. Варто зазначити, що більш витривалими ці двигуни виявляються на легких моделях Kia Rio і Hyundai Solaris , але ось на більш важких Kia Ceed , Hyundai i30 або Сreta мотор вийде з ладу набагато раніше.
Одними з найбільш витривалих двигунів німецької марки Volkswagen є агрегат BSE 1.6 MPI . Восьмиклапанний двигун побудований на основі алюмінієвого блоку з чавунними гільзами. Мотор простий в обслуговуванні і не завдасть особливих проблем власникові. На жаль, BSE 1.6 MPI припинили випускати в 2015 році. Зустріти такий двигун можна на Skoda Octavia другого покоління, Golf п’ятої та шостої генерації, а також Jetta п’ятого покоління і Passat в кузові B6 .
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…
Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…
У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…
Журі престижної європейської премії «Автомобіль року 2026» опублікувало список фіналістів, до якого увійшли 7 моделей,…
View Comments
Просто цікаво, а чому згадують різне сміття і не згадують двигуни, на які виробник дає реальну гарантію більше 500 000 км? Зокрема, дигуни G4FA широко відомі загалу своїми задирами та виходом з ладу ще на перших 20-50 тисячах км експлуатації. Як таке можна в цей перелік взагалі включати? Renault К4 М таки простий, розроблений ще у 90-х роках з усіма вадами та проблемами. Жере мастило і бензин, вібронавантажений. Далеко не ідеал. Двигун BSE 1.6 MPI мабуть найкращий серед перерахованих, але він також далеко не ідеал. Павло, вчить матчастину на майбутнє.
Полностью согласен с Жориком, G4 от Кореи мусор при чем в любой модернизации, вы что там курите или занесли)))