Статті

Опублікований рейтинг надійних двигунів, на яких реально проїхати понад 500 тисяч кілометрів

Share

Фахівці розповіли, що одними з найбільш витривалих двигунів є мотори французької марки Renault. Не можна не згадати прославлений агрегат Renault К4 М . Великий ресурс забезпечується завдяки чавунному блоку циліндрів і простої конструкції. Потужність 1,6-літрового атмосферного К4 М становить 102-105 к.с. і встановлювався він на Renault Logan , Sandero і Duster , а також на Lada Largus і Nissan Almera . Крім того, у автовиробника є конструкційно схожий 2,0-літровий агрегат F4R потужністю 135-143 к.с. Більш продуктивний двигун можна зустріти під капотами моделей Renault Duster, Kaptur і Nissan Terranо .

У корейських компаній є двигуни G4FA (1,4 л, 107 к.с.) і G4FC (1,6 л, 123 к.с.). Ці силові агрегати вельми надійні, якщо не навантажувати їх динамічною їздою і вчасно обслуговувати і тоді пробіг 500 тис. Км не є для них проблемою. Варто зазначити, що більш витривалими ці двигуни виявляються на легких моделях Kia Rio і Hyundai Solaris , але ось на більш важких Kia Ceed , Hyundai i30 або Сreta мотор вийде з ладу набагато раніше.

Одними з найбільш витривалих двигунів німецької марки Volkswagen є агрегат BSE 1.6 MPI . Восьмиклапанний двигун побудований на основі алюмінієвого блоку з чавунними гільзами. Мотор простий в обслуговуванні і не завдасть особливих проблем власникові. На жаль, BSE 1.6 MPI припинили випускати в 2015 році. Зустріти такий двигун можна на Skoda Octavia другого покоління, Golf п’ятої та шостої генерації, а також Jetta п’ятого покоління і Passat в кузові B6 .

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • Просто цікаво, а чому згадують різне сміття і не згадують двигуни, на які виробник дає реальну гарантію більше 500 000 км? Зокрема, дигуни G4FA широко відомі загалу своїми задирами та виходом з ладу ще на перших 20-50 тисячах км експлуатації. Як таке можна в цей перелік взагалі включати? Renault К4 М таки простий, розроблений ще у 90-х роках з усіма вадами та проблемами. Жере мастило і бензин, вібронавантажений. Далеко не ідеал. Двигун BSE 1.6 MPI мабуть найкращий серед перерахованих, але він також далеко не ідеал. Павло, вчить матчастину на майбутнє.

  • Полностью согласен с Жориком, G4 от Кореи мусор при чем в любой модернизации, вы что там курите или занесли)))

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Що робити, якщо ваше авто заблокували на парковці

Будь-який водій може опинитися в ситуації, коли його авто заблокували на парковці іншим транспортним засобом.…

27.06.2025

Вживані кросовери, які краще уникати при покупці

В Україні з кожним роком зростає продаж як нових, так і вживаних кросоверів. Значна частина…

27.06.2025

Правильне розміщення відеореєстратора: як уникнути штрафу водіям в Україні

Хоча відеореєстратор давно став звичайним аксесуаром для більшості українських водіїв і часто слугує вагомим доказом…

27.06.2025

Оновлений Renault Megane кросовер вперше показали на фото

Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…

27.06.2025

Renault представить бюджетний кросовер C-класу

Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…

27.06.2025

Skoda і Volkswagen готують автомобілі нового типу

Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…

27.06.2025