Статті

П’ять найбільш частих схем обману на СТО: проблеми та рішення

Відвідування автосервісу іноді може привести до необґрунтованих витрат з вини недобросовісних майстрів. Існує кілька найбільш поширених схем обману автолюбителя на СТО.

У більшості випадків при виникненні неполадок в авто власник звертається в сервіс. На жаль, іноді автолюбитель може потрапити в руки “любителя легкої наживи”. До яких хитрощів вдаються такі “сервісмени” і як мінімізувати ризик бути обдуреним поділився портал Novate.

  • Поламання, якого немає

Найбільш поширений спосіб обману – виявлення в процесі ремонту нової “серйозної” неполадки, яку обов’язково і, бажано, відразу ж усунути. Якщо ви погано розбираєтеся в пристрої автомобіля, а таке останнім часом є скоріше нормою ніж винятком, то при виникненні подібної ситуації можна звернутися в інший сервіс або проконсультуватися з фахівцями, яким ви довіряєте. Можливо, що проблема дійсно існує, але вона не настільки критична і вимагає набагато менших коштів на ремонт.

  • Було ваше, стало наше

Трапляється, що в процесі виконання сервісних робіт крім усунення злама проводиться заміна хороших оригінальних деталей на дешевші аналоги. Це робиться найчастіше для перепродажу. Аналогічним чином недобросовісний слюсар може під виглядом якісної запчастини поставити “ліву”. Щоб знизити ризик подібного “ремонту” рекомендується самостійно здобувати запчастини, по можливості спостерігати за процесом ремонту, а також вибирати СТО, майстрам якого ви довіряєте.

  • Цілком або частинами

Є вузли та агрегати, ремонт яких виробник не рекомендує з міркувань надійності та безпеки. Тому пропонують поміняти вузол цілком. Але є випадки, коли під виглядом обов’язкової вам пропонують заміну деталі, яку можна полагодити. У цьому випадку схема обману може включати перераховані вище махінації. Крім того, збільшення обсягу роботи також обійдеться не дешево. В такому випадку можна звернутися до перевіреного фахівця за консультацією.

  • У пошуках скарбів

Одним з поширених способів заробити гроші на довірливих автолюбителях – переконати його в додаткової діагностики. Залежно від ступеня “зацікавленості” слюсаря це може закінчитися або просто оплатою роботи з перевірки абсолютно справного вузла, або направить нас до першого пункту – усунення вигаданого зламу. Якщо ви не впевнені, що діагностика необхідна, відмовтеся від її проведення. Якщо є сумніви, поговоріть з майстрами на декількох СТО.

  • Саботаж

Рідкісний, але, на жаль, ще зустрічається спосіб заробити на автолюбителів – свідомий висновок з ладу того чи іншого вузла або агрегату з подальшим ремонтом. Як правило, це відбувається при першому відвідуванні сервісу, а через короткий час проявляється неполадка, що вимагає повторного заїзду на СТО. Довести факт умисного пошкодження досить складно. Тому в черговий раз можна порадити обслуговувати авто у перевірених майстрів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: СТО

Останні записи

Volvo повертає універсал XC70 у 2026 році з електрифікацією та гібридами

Volvo готується до повернення універсала XC70 у 2026 році — моделі, яка раніше зайняла особливу…

27.08.2025

Підвищена витрата моторного масла: приховані несправності, про які варто знати

Підвищена витрата моторного масла майже завжди є ознакою проблем із двигуном або його вузлами. У…

27.08.2025

Топ-5 позашляховиків, які служать понад 15 років і майже не потребують ремонту

Інвестиція у позашляховик може стати вигідним рішенням, якщо обрати модель, здатну служити десятиліттями. Експерти з…

27.08.2025

Volkswagen показав на «живих» фото оновлений T-Roc

Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…

27.08.2025

Новий Mitsubishi Outlander показали на перших рендерах

Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…

27.08.2025

ТОП-10 найнадійніших автомобільних брендів світу

Питати власника автомобіля про надійність його машини можна, але навряд чи варто очікувати на об'єктивну…

27.08.2025