Більшість водіїв вибирають якість шин за результатами всіх можливих тестів, але при цьому не враховують розмір коліс і самої гуми. Ці два фактори також дуже важливі з точки зору ходових якостей. У той час як деяким людям не важливий розмір, інші з задоволенням демонструють великі легкосплавні диски і низькопрофільні шини, які привертають увагу кожного перехожого. На додаток до цього водії також використовують покришки з високим профілем або зовсім стандартні. Який би варіант не був обраний, кожен з них має певні переваги і недоліки.
Перш за все, важливо зрозуміти, що означає термін “низкопрофіотна шина”. Наприклад, один з найпоширеніших розмірів – 205/70 R16. У цьому позначенні число 70 – це відношення висоти протектора (у відсотках) до ширини шини. Як правило, якщо друге число менше 60, то це низькопрофільна шина. І навпаки, якщо число перевищує 80, то це вважається високим профілем.
Цей тип шин найчастіше використовується на гоночних автомобілях. У порівнянні зі звичайними типами, вони ширші, оскільки повинні забезпечувати достатню кількість повітря (в залежності від ваги автомобіля) всередині шини. До їх переваг відносяться презентабельний і спортивний зовнішній вигляд, хороші динамічні характеристики гальмування, а також краще прискорення. Крім того, їх низький профіль значно зменшує розгойдування автомобіля під час руху і забезпечує більш стійке проходження поворотів. Скорочений гальмівний шлях на 5-10% також є важливим плюсом.
Самі закони фізики говорять про те, що більш широкий профіль шини збільшує площу контакту колеса з дорогою, що підвищує безпеку всієї поїздки. Вони також роблять автомобіль більш слухняним і передбачуваним при русі. Ще одним плюсом є їх підвищена економічність завдяки зниженню опору повітря, що означає, що автомобіль також витрачає трохи менше палива.
Основним недоліком цих типів шин є їх жорсткість при русі. Як правило, вони важче справляються з нерівностями, які більш помітні для водія і пасажира, особливо на високих швидкостях. Також існує підвищений ризик проколів і навіть пошкодження диска. Шини, як правило, призначені для часткового стиснення і поглинання ударів. Однак низькопрофільні колеса обмежені в цій здатності, що призводить до більшого зносу шасі, якому доводиться амортизувати все самому.
Ще одним недоліком є те, що вони більш гучні, ніж звичайні шини. Це пояснюється як твердістю, так і більшою шириною гуми. Існує також значна різниця в їх ціні. Низькопрофільні шини коштують дорожче, ніж звичайні моделі. Вони також більш вимогливі до обслуговування, що також відбивається на вартості шиномонтажу.
Отже, якщо з вибором варіанту покупки низькопрофільних або стандартних шин визначитися не виходить, потрібно подумати спочатку про те, для яких цілей вони призначені. Якщо має бути тривала і жвава їзда по автомагістралях, хорошим вибором буде низкопрофильная шина, оскільки саме на такий стиль водіння вона розрахована. З іншого боку, для повільної їзди по бездоріжжю краще вибрати покришку з високим профілем або стандартну шину, яка адаптується до такої місцевості.
Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…
Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…
З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…
У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…
Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…
Закордонний портал TopSpeed оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…
Leave a Comment