Статті

У чому переваги і недоліки використання низькопрофільних шин?

Share

Більшість водіїв вибирають якість шин за результатами всіх можливих тестів, але при цьому не враховують розмір коліс і самої гуми. Ці два фактори також дуже важливі з точки зору ходових якостей. У той час як деяким людям не важливий розмір, інші з задоволенням демонструють великі легкосплавні диски і низькопрофільні шини, які привертають увагу кожного перехожого. На додаток до цього водії також використовують покришки з високим профілем або зовсім стандартні. Який би варіант не був обраний, кожен з них має певні переваги і недоліки.

Низькопрофільні шини

Перш за все, важливо зрозуміти, що означає термін “низкопрофіотна шина”. Наприклад, один з найпоширеніших розмірів – 205/70 R16. У цьому позначенні число 70 – це відношення висоти протектора (у відсотках) до ширини шини. Як правило, якщо друге число менше 60, то це низькопрофільна шина. І навпаки, якщо число перевищує 80, то це вважається високим профілем.

Переваги низькопрофільних шин

Цей тип шин найчастіше використовується на гоночних автомобілях. У порівнянні зі звичайними типами, вони ширші, оскільки повинні забезпечувати достатню кількість повітря (в залежності від ваги автомобіля) всередині шини. До їх переваг відносяться презентабельний і спортивний зовнішній вигляд, хороші динамічні характеристики гальмування, а також краще прискорення. Крім того, їх низький профіль значно зменшує розгойдування автомобіля під час руху і забезпечує більш стійке проходження поворотів. Скорочений гальмівний шлях на 5-10% також є важливим плюсом.

Самі закони фізики говорять про те, що більш широкий профіль шини збільшує площу контакту колеса з дорогою, що підвищує безпеку всієї поїздки. Вони також роблять автомобіль більш слухняним і передбачуваним при русі. Ще одним плюсом є їх підвищена економічність завдяки зниженню опору повітря, що означає, що автомобіль також витрачає трохи менше палива.

Недоліки низькопрофільних шин

Основним недоліком цих типів шин є їх жорсткість при русі. Як правило, вони важче справляються з нерівностями, які більш помітні для водія і пасажира, особливо на високих швидкостях. Також існує підвищений ризик проколів і навіть пошкодження диска. Шини, як правило, призначені для часткового стиснення і поглинання ударів. Однак низькопрофільні колеса обмежені в цій здатності, що призводить до більшого зносу шасі, якому доводиться амортизувати все самому.

Ще одним недоліком є ​​те, що вони більш гучні, ніж звичайні шини. Це пояснюється як твердістю, так і більшою шириною гуми. Існує також значна різниця в їх ціні. Низькопрофільні шини коштують дорожче, ніж звичайні моделі. Вони також більш вимогливі до обслуговування, що також відбивається на вартості шиномонтажу.

Все залежить від стилю водіння і умов

Отже, якщо з вибором варіанту покупки низькопрофільних або стандартних шин визначитися не виходить, потрібно подумати спочатку про те, для яких цілей вони призначені. Якщо має бути тривала і жвава їзда по автомагістралях, хорошим вибором буде низкопрофильная шина, оскільки саме на такий стиль водіння вона розрахована. З іншого боку, для повільної їзди по бездоріжжю краще вибрати покришку з високим профілем або стандартну шину, яка адаптується до такої місцевості.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Американці назвали бренди з найбільш відданими клієнтами

Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…

06.11.2024

Стало відомо, чому китайські електрокари такі дешеві

Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…

06.11.2024

Автомеханік пояснив, чи обов’язковий прогрів двигуна взимку для нових авто

З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…

06.11.2024

Новий Mercedes-Benz CLA отримає технології від прототипу EQXX

У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…

06.11.2024

Land Rover представив ювілейну версію Discovery із новим двигуном

Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…

06.11.2024

Названо 10 іномарок з пробігом, які відзначаються високою надійністю

Закордонний портал TopSpeed ​​оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…

06.11.2024