Питання, озвучений в темі, хвилює багатьох досвідчених водіїв. Це зовсім не дивно, так як досить часто автомобіль, на якому тривалий час працювали в таксі, виставляється потім на продаж. Чи варто його взагалі купувати і як зрозуміти, що на машині працювали в даній сфері?
Продавці про це прекрасно знають і нерідко намагаються приховати даний факт. Наприклад, пробіг часто скручують, залишаючи близько 250 тис. км. Якщо ж машина виглядає непогано, то скрутити можуть і зовсім до 70 тис. к м. Потрібно враховувати, що таксопарк зазвичай використовується такі автомобілі, як Renault Logan, Lanos і VW Polo. Вони йдуть в базовій комплектації. Відповідно, купуючи машину, яка відповідає даному опису, слід бути гранично уважним.
Найчастіше продавці авто намагаються приховати минуле своїх залізних коней, щоб вигідніше їх продати. Тут краще скористатися послугами оцінювача, який відразу ж розкриє всі недоліки машини і повідомить про них покупцеві.
До речі нерідко авто з таксі продаються за досить низької вартості і це повинно насторожувати. Бажано попросити у продавця сервісну книжку. Зазвичай таксисти відмовляються обслуговуватися у дилера на час гарантії машини.
Слід звернути увагу також і на те, якщо елементів, які пофарбовані вдруге, досить багато. У машин, які працюють в таксі, нерідко ламаються пороги через часту їзди по дворах. І звичайно ж, необхідно більш ретельно оглядати ті місця, в яких зазвичай наносяться жовті смуги і якісь фірмові наклейки.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment