Зима не за горами, а значить — пора готувати автомобіль до холодного сезону. І першим пунктом такої підготовки завжди будуть зимові шини. Ми відібрали найпопулярніші зимові автошини за даними hotline.ua, які заслуговують найпильнішої уваги. Причому не просто наосліп вибрали найдорожчі покришки, а вибрали зимові шини різних класів — під різні запити і фінансові можливості різних автомобілістів.
Найдоступніші шини, які можна сміливо купувати. При низькій ціні складно розраховувати на відомі бренди або вражаючі характеристики. Наприклад, навіть Hankook або Debica середнього класу буде на 200-300 грн дорожче: начебто і небагато, проте на комплекті набігає вже помітна різниця в тисячу гривень. Але і брати абищо теж не можна, оскільки можна нарватися на незрозумілі китайські шини або наварні покришки. Найкращий вибір — українські покришки або шини з найближчого закордону. Наприклад…
Просто сучасна зимова шина: стрілоподібний малюнок протектора, широкі канавки для відведення води, звивисті 3D-ламелі для покращення зчеплення з дорогою. Серед недоліків користувачі відзначають підвищену шумність під час руху. Але в іншому шина цілком варта своїх грошей — адже дешевші тільки старі моделі покришок, які прийшли до нас ще з часів СРСР.
Дані шини позиціонуються під окремим брендом Premiorri, але виробляються на площах заводу Rosava. Водночас шини Premiorri виділяються застосуванням найсучасніших напрацювань, які сьогодні може запропонувати компанія. Наприклад, зимові шини Premiorri ViaMaggiore Z Plus мають асиметричний малюнок протектора, великі блоки-шашки для надійного зчеплення з дорогою, а також багатокомпонентну гумову суміш (з додаванням каучуку і силіки). Плюс ці покришки випускаються в досить великих розмірах і з високими індексами навантаження/швидкості: підійдуть на іномарки і сучасні SUV-кросовери.
Варіант для тих покупців, які з якихось причин відмовляються від української продукції — зимові шини Белшина. За останні пару років лінійка ArtMotion істотно розширилася: крім літніх шин для легкових автомобілів і фургонів також з’явилися і зимові шини з приставкою Snow. Спрямований малюнок, широкі канавки для відведення води, великі блоки для підвищення стійкості, прорізи-ламелі для покращення зчеплення з дорогою — словом, цілком сучасна недорога шина для міста і передмістя.
У даному випадку слід звернути увагу на шини так званої «другої лінії». Справа в тому, що багато шинних компаній сьогодні об’єдналися у великі промислові групи. У цих групах існують бренди-лідери (Michelin, Continental, Nokian, Bridgestone, Goodyear та ін.): вони вкладаються в нові технології і напрацювання — в результаті шини виходять класними, але дорогими. І куди потім подіти ці напрацювання, через 3-5 років випуску, коли прийшов час оновлення лінійки? Так ось, зазвичай все це передається шинним брендам «другої лінії», які також входять у ці промислові групи. У результаті покупець отримує шанс за адекватний прайс купити відмінні шини, які ще пару-трійку років тому ходили в абсолютних лідерах ринку. Наприклад…
Історія створення шин Nokian Nordman RS2 — це детектив рівня Агати Крісті. Багато років тому в компанії Nokian з’явилася покришка Hakkapeliitta R: фрикційна шина для суворих умов експлуатації і лютої зими. Потім вийшло друге покоління даної покришки — але що робити з першим? Передати на виробництво під суббрендом Nordman: так-так, та сама «друга лінія». У результаті покупець отримує шину топ-рівня з минулого, але за суттєво більш привабливим прайсом. Спрямований малюнок протектора, великі стрілоподібні блоки, Z-подібні ламелі — все залишилося на місці. Крім країни виробництва: сьогодні більшість шин Nokian випускається на російському заводі — виробництво в Фінляндії збереглося лише для топових моделей шин і невеликого обсягу випуску.
Бренд Gislaved не дуже відомий у широких масах автолюбителів. Але що, якщо ми скажемо, що Gislaved працює в тісній співпраці з компанією Continental — одним зі світових лідерів на шинному ринку. Це видно, наприклад, по протектору: асиметричний малюнок Gislaved Nord Frost 200 з косими канавками у вигляді коси нагадує деякі шини Continental з нещодавнього минулого. Крім того, дані шини відрізняються спеціальною шиповкою: це не просто звичайні круглі цвяшки-шипи, а спеціальні зіркоподібні шипи — вони мають спрямовані межі, завдяки чому легше реалізується тяга при розгоні, досягається впевнене гальмування, стійкість в поворотах. Як бачите, не такі вже прості ці шини Gislaved, за якими стоїть Continental…
Корейські шинні компанії вже давно грають роль «міцних середнячків», пропонуючи оптимальне співвідношення ціни та якості продукту. А компанія Hankook нерідко навіть замахується на більше — прикладом чого можуть бути зимові шини Winter I Cept iZ 2 W616. Спрямований малюнок протектора, 3D-ламелі, особливий малюнок боковин для «прорізування» шару снігу, гумова суміш з додаванням силіки — кращі сучасні напрацювання шинного світу дозволяють даній покришці впевнено займати високі позиції в різних порівняльних тестах зимової гуми.
Все просто: тільки найвідоміші бренди, тільки передові напрацювання, тільки найкращі характеристики на зимовій дорозі. Звичайно, все коштує грошей: зимові шини від лідерів ринку приблизно в 1,5 раза дорожчі за представників середнього класу й у 2-3 рази дорожчі за бюджетні шини. Але якщо вже вирішили, що гроші — не головне, тоді варто звернути увагу на…
Зимові шини Michelin Alpin 6 готові продемонструвати найкращі показники комфорту, керованості, гальмування на сухому і мокрому асфальті в умовах м’яких європейських зим. Для цього покришка має спрямований стрілоподібний малюнок протектора, який ефективно відводить воду і талий сніг, а також пилоподібні ламелі — для покращення зчеплення з дорогою. Нарешті, зимова шина Michelin Alpin 6 виділяється особливим 2-шаровим протектором, який відкриває всі нові канавки при «сточуванні» першого шару гуми. Таким чином, покришка Michelin Alpin 6 мінімізує втрату зчіпних властивостей під час тривалої експлуатації.
Покришки для по-справжньому лютої та суворої зими! Асиметричний малюнок протектора з великими блоками-шашками дозволить впевнено «прорізати» навіть глибокий сніг. А особливі шипи мають додаткову канавку навколо місця їх установки, що дозволяє прибирати сніг і крижану крихту з місця контакту — так шип краще чіпляється за лід. Нарешті, використаний особливий склад гуми, що не боїться навіть сильних морозів і дозволяє шині залишатися еластичною навіть за умови вкрай низьких температур.
Зимова покришка Goodyear Ultra Grip Ice 2 виділяється цілим рядом особливостей, які дозволяють виступати серед лідерів. По-перше, особливий спрямований V-подібний малюнок протектора з додатковими прорізами, які протилежні напрямку обертання: так створюється максимальна кількість кромок для кращого зчеплення з дорогою. По-друге, використовується особлива гумова кріо-адаптивна суміш, яка не боїться сильних морозів: так зберігається еластичність гуми. По-третє, дана покришка має зигзагоподібні ламелі-прорізи: так досягається кращий зацеп в повороті та при гальмуванні. У результаті шини Goodyear Ultra Grip Ice 2 заслужено займають своє почесне місце в групі лідерів класу.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment