Фахівці вирішили розібратися, що ж відбувається при поспішному виключенні мотора, і як виключити технічні проблеми.
Багато автолюбителів знають, що після поїздки на машині з турбомотором двигуну ще деякий час необхідно попрацювати на холостих обертах. Крильчатка турбіни може обертатися зі швидкістю до 10 000 оборотів в хвилину і сильно нагрівається. Якщо заглушити турбомотор, то якийсь час крильчатка продовжить обертатися за інерцією, але перестає змазуватися маслом, і це провокує цілий ряд поломок через нерівномірне температурне розширення.
Але як же ситуація з атмосферними двигунами? Їм також необхідно дати попрацювати на холостих обертах, адже в іншому випадку ви можете спровокувати прискорену деградацію моторного масла. Помпа перестає качати охолоджуючу рідину і антифриз перестає циркулювати по системі. Масло ж, осіли на деталях, що труться, зазнає в цьому випадку локальний перегрів або, просто кажучи, почне пригорати. В кінцевому підсумку на робочих поверхнях утворюється нагар і активізується процес закоксовиванія системи, коли нагар буквально обліплює все і вся в циліндрі, починаючи від поршня і закінчуючи головкою блоку.
Ризик перегріву допомагає знизити електровентилятор системи охолодження, який встановлений практично на всіх сучасних автомобілях. Він працює навіть коли двигун вимкнений. Однак багато хто не знає, що в багатьох автомобільних мануалах обмовляється, що глушити двигун з включеним вентилятором можна не тільки при русі, але і при зупинці.
Не рекомендується глушити двигун, коли працює вентилятор, адже в такому випадку вентилятор не зможе завершити програмний цикл своєї роботи.
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…
В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…
Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…
Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…
З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…
Leave a Comment