Фахівці відзначають, що для літніх шин межа становить 1,6 міліметрів залишкової глибини протектора, а для зимових (або всесезонних) – 4 міліметри.
Сучасні літні покришки можуть проїхати від 40 000 до 70 000 км в залежності від манери водіння і характеристик машини. Даний пробіг на літніх шинах середньостатистичний водій авто проїжджає за 2-3 сезони. Також знос має на увазі не тільки зменшення глибини протектора. За мільйони циклів деформації порушуються міцність каркаса і його зчеплення з шарами гумової суміші. Словом, кожні 2-3 роки потрібно купувати новий комплект шин.
Деякі власники авто проїжджають в рік всього кілька тисяч кілометрів. Це не означає, що шини прослужать вам декілька десятків років. Як правило, експлуатаційний термін служби шин легкових авто становить п’ять років з моменту виготовлення.
Зимові шини «живуть» набагато менше. Вони практично завжди виходять з ладу по зносу бігової доріжки, адже протектор нової шини – це 7-8 міліметрів, а робочої висоти залишається всього лише 3-4 міліметри. Якщо гума шипована, то при такому зносі залишається зовсім небагато металевих елементів, і шина не забезпечить безпеку при їзді по зимовій дорозі. Також, не тільки шиповки, але і «липучки» при такому ступені зносу теж втрачають більшу частину своїх можливостей. Реальний ресурс зимових шин рідко перевищує 30 000 кілометрів.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment