Фахівці відзначають, що для літніх шин межа становить 1,6 міліметрів залишкової глибини протектора, а для зимових (або всесезонних) – 4 міліметри.
Сучасні літні покришки можуть проїхати від 40 000 до 70 000 км в залежності від манери водіння і характеристик машини. Даний пробіг на літніх шинах середньостатистичний водій авто проїжджає за 2-3 сезони. Також знос має на увазі не тільки зменшення глибини протектора. За мільйони циклів деформації порушуються міцність каркаса і його зчеплення з шарами гумової суміші. Словом, кожні 2-3 роки потрібно купувати новий комплект шин.
Деякі власники авто проїжджають в рік всього кілька тисяч кілометрів. Це не означає, що шини прослужать вам декілька десятків років. Як правило, експлуатаційний термін служби шин легкових авто становить п’ять років з моменту виготовлення.
Зимові шини «живуть» набагато менше. Вони практично завжди виходять з ладу по зносу бігової доріжки, адже протектор нової шини – це 7-8 міліметрів, а робочої висоти залишається всього лише 3-4 міліметри. Якщо гума шипована, то при такому зносі залишається зовсім небагато металевих елементів, і шина не забезпечить безпеку при їзді по зимовій дорозі. Також, не тільки шиповки, але і «липучки» при такому ступені зносу теж втрачають більшу частину своїх можливостей. Реальний ресурс зимових шин рідко перевищує 30 000 кілометрів.
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Leave a Comment