Назваер 10 проблем з японськими автомобілями, про які не прийнято говорити

0
111

Японські моделі авто відомі своєю надійністю і невеликою ціною, але все ж у них є недоліки.

Подушки безпеки Takata

Більше 100 млн машин по всьому були відправлені в сервіс через знайдений дефект японських подушок безпеки Takata. Головна проблеми полягає в балоні газогенератора, який при великій вологості і високій температурі з часом роздувався, а в разі спрацювання ейрбеги при ДТП зовсім вибухав. Подушка розкривалася дуже швидко, а металеві осколки балона розліталися по салону, при цьому калічачи або вбиваючи людей.

Іржа

Японські моделі початку 90-х років були найбільше схильні до іржі, в порівнянні з сучасними автомобілями. Місцеві компанія створювали тоді власні варіанти захисту від корозії, які в результаті перевірки виявилися не зовсім ефективними. Варто відзначити, що з тих пір в разі боротьби з іржею був зроблений великий прорив.

Індикатор Check Engine

У той момент, коли загоряється індикатор перевірки мотора японської машини, це може означати що завгодно: від перевищення швидкості більше 180 км / год до серйозних неполадок з двигуном. Іншими словами, він означає, що машина не працює належним чином.

Тріщини на приладовій панелі

За словами фахівців, тріщини є звичайною проблемою для японських авто, якщо тільки вони не перебувають тривалий час в гаражі. В результаті впливу прямих сонячних променів пластик торпедо стає крихким і на ньому утворюються тріщини.

«Цвіркуни» в салоні

Читайте також  Эксперты назвали 5 ситуаций, когда задний привод превзошёл передний

Через якийсь час в салоні виникають сторонні поскрипування, найбільше при їзді по нерівній дорозі. Найчастіше неприємні звуки спровоковані вібрацією двох сусідніх внутрішніх частин одна відносно одної. Так, пластикові деталі оздоблення труться, поскрипують і сильно дратують водія.

Падіння рівня масла в двигуні

Гума має таку властивість, як стискатися в разі нагрівання. Різні ущільнювачі в агрегаті часто виготовляються саме з гуми. У зв’язку з цим автовласники постійно змінюють ці деталі.

Гальмівні шланги

Гальмівні трубки та шланги виробники називають «вічними». Відомо, що шланги роблять з різних синтетичних каучуків. Крім вимог до пластичності і здатності витримати тиск, вони також повинні мати гарну теплостійкість, так як найчастіше примикають до супорта і піддаються великим температур.

Оздоблення салону

Через вплив сонячних променів оббивка крісел в машині і пластикові панелі обробки через-який час вицвітають. Незважаючи на те, що це дрібниця, якщо порівнювати з іншими проблемами, але все ж бляклий салон може неабияк зіпсувати задоволення від водіння.

Система охолодження

Згодом в машині з’являються проблеми в системі охолодження, наприклад, засмічення радіатора, несправний термостат або вентилятор охолодження.

Тісний салон

Більшість японських моделей прозвали «екобоксами». Вони були розроблені для того, щоб перевозити людей з пункту А в пункт Б. Ні більше, ні менше. З цієї причини компактні розміри «екобоксов» доставляють багато неприємностей високим людям.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.