Статті

Перерахували проблеми, які можуть виникнути в автомобілі влітку

Якщо в морози масло загусне, то в спеку масло стає більш рідким, від чого його захисні властивості знижуються, і починається наднормативна вироблення деталей. Ресурс моторів зменшується. Стандартне масло 5W30 добре працює приблизно до +25 градусів за Цельсієм. Так що, якщо масло вже відходило більше 10 тис. км, його повинна чекати заміна на нове з більшою в’язкістю, наприклад 10W40.

Брудні радіатори

Трансмісійне масло при високих температурах повітря часто перегрівається, особливо під навантаженням. Його охолодження повинно відбуватися в спеціальному трансмісивному радіаторі, який знаходиться поруч з головним радіатором системи охолодження. При засміченні охолоджувача коробка починає діяти в небезпечних режимах роботи і її ресурс стрімко знижується. У зв’язку з перегрівом виходять з ладу фрікціони і гідротрансформатор. Тому перед літнім використанням необхідно заглянути в моторний відсік і перевірити стан радіаторів. Якщо радіатор забитий великою кількістю брудом, хімічної пилу, залишками сухого листя та іншої брудом, то його потрібно прочистити.

Підтікання бензину

У спеку доведеться відмовитися від заправки машини до повного бака. Багато водіїв використовують такий прийом, щоб поменше бувати на АЗС. Це допустимо, проте не при температурі повітря в 25-30 градусів. Якщо залишити транспортний засіб під сонячними променями, то його кузов нагрівається до 50-60 градусів, в зв’язку з чим бензин починає активно випаровуватися і зростає внутрішнє тиск парів в баку. А якщо бензин залитий під кришку, то частина палива може видавлюватися через клапан або через не до кінця закриту кришку бензобака. Автомобіліст тоді відчує запах бензину всередині авто і почне бачити невеликі патьоки поруч з колесом. Втім, нічого небезпечного в подібних витоках експерти не бачать, якщо, звичайно, не курити поруч з автомобілем і не кидати під нього непогашені недопалки.

Антифриз, термостат і вентилятор

У машині є лише одна рідина, яка повинна кипіти при стандартній роботі. Це холодоагент в системі кондиціонування. Інших рідин закипання протипоказано. У зв’язку з цим необхідно перевірити антифриз і гальмівну рідину, особливо якщо вони вже активно використовуються три роки.

Антифриз часто закипає в зв’язку зі старістю або через пошкоджену пробки розширювального бачка, а правильніше буде сказати, клапана на ній, який покликаний тримати рівне тиск в системі. Рідина також закипає через неповне відкриття термостата або зависання його клапана. Також впливає на працездатність охолоджуючої рідини «вмираюча» помпа разом з несправністю електровентилятору системи охолодження або електроланок його включення.

Скипання гальм

Гальмівна рідина досить часто вбирає і розчиняє в собі вологу. Протягом перших трьох років йде подібний процес, після чого критичний обсяг конденсату накопичується, і гальмівна рідина втрачає свої властивості. При екстреному гальмуванні температура дисків і колодок здатна досягати близько 200 градусів, супорти перегріваються, і в рідини з’являються бульбашки газу, які різко знижують тиск гідравлічної системи, внаслідок чого інтенсивність гальмування зменшується.

Екрани й чохол

Кузов машини теж підданий шкідливому впливу сонячної радіації. Стара фарба часто вигорає, а пластикові панелі усередині можуть деформуватися при нагріванні понад 65 градусів. Крім цього, вони починають випускати в атмосферу шкідливі для здоров’я речовини. Так що краще заздалегідь купити протисонячні екрани, які на стоянці можна встановити під скла.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Наступник Pajero Sport стане флагманом SUV-лінійки Mitsubishi

Розробка наступника моделі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у фінальній стадії. Очікується, що машина позбавиться приставки…

13.11.2025

Nissan випустить новий універсал на базі Dacia Jogger

Багаторічна співпраця Renault і Nissan продовжує приносити нові спільні проєкти, спрямовані на розвиток брендів на…

13.11.2025

Dacia готує до виходу найдешевший гібридний універсал у Європі

Dacia готує до дебюту новий універсал C-класу, який, за даними Autocar, з'явиться у 2026 році…

13.11.2025

У Німеччині розпочався новий судовий процес щодо Дизельгейту проти Volkswagen

Хоча штаб-квартира Volkswagen у Вольфсбурзі вже давно зосередилася на електромобілях та нових технологічних напрямах, у…

13.11.2025

BMW наймає фахівців для удосконалення систем допомоги водієві

Стало відомо, що BMW активно розширює команду фахівців у сфері систем допомоги водієві. Компанія шукає…

13.11.2025

Названо 3 способи вберегти машину від викрадення

Статистика показує, що сучасна сигналізація проти викрадення недостатньо ефективна для повного захисту автомобіля. Зловмисники постійно…

13.11.2025