Якщо в морози масло загусне, то в спеку масло стає більш рідким, від чого його захисні властивості знижуються, і починається наднормативна вироблення деталей. Ресурс моторів зменшується. Стандартне масло 5W30 добре працює приблизно до +25 градусів за Цельсієм. Так що, якщо масло вже відходило більше 10 тис. км, його повинна чекати заміна на нове з більшою в’язкістю, наприклад 10W40.
Трансмісійне масло при високих температурах повітря часто перегрівається, особливо під навантаженням. Його охолодження повинно відбуватися в спеціальному трансмісивному радіаторі, який знаходиться поруч з головним радіатором системи охолодження. При засміченні охолоджувача коробка починає діяти в небезпечних режимах роботи і її ресурс стрімко знижується. У зв’язку з перегрівом виходять з ладу фрікціони і гідротрансформатор. Тому перед літнім використанням необхідно заглянути в моторний відсік і перевірити стан радіаторів. Якщо радіатор забитий великою кількістю брудом, хімічної пилу, залишками сухого листя та іншої брудом, то його потрібно прочистити.
У спеку доведеться відмовитися від заправки машини до повного бака. Багато водіїв використовують такий прийом, щоб поменше бувати на АЗС. Це допустимо, проте не при температурі повітря в 25-30 градусів. Якщо залишити транспортний засіб під сонячними променями, то його кузов нагрівається до 50-60 градусів, в зв’язку з чим бензин починає активно випаровуватися і зростає внутрішнє тиск парів в баку. А якщо бензин залитий під кришку, то частина палива може видавлюватися через клапан або через не до кінця закриту кришку бензобака. Автомобіліст тоді відчує запах бензину всередині авто і почне бачити невеликі патьоки поруч з колесом. Втім, нічого небезпечного в подібних витоках експерти не бачать, якщо, звичайно, не курити поруч з автомобілем і не кидати під нього непогашені недопалки.
У машині є лише одна рідина, яка повинна кипіти при стандартній роботі. Це холодоагент в системі кондиціонування. Інших рідин закипання протипоказано. У зв’язку з цим необхідно перевірити антифриз і гальмівну рідину, особливо якщо вони вже активно використовуються три роки.
Антифриз часто закипає в зв’язку зі старістю або через пошкоджену пробки розширювального бачка, а правильніше буде сказати, клапана на ній, який покликаний тримати рівне тиск в системі. Рідина також закипає через неповне відкриття термостата або зависання його клапана. Також впливає на працездатність охолоджуючої рідини «вмираюча» помпа разом з несправністю електровентилятору системи охолодження або електроланок його включення.
Гальмівна рідина досить часто вбирає і розчиняє в собі вологу. Протягом перших трьох років йде подібний процес, після чого критичний обсяг конденсату накопичується, і гальмівна рідина втрачає свої властивості. При екстреному гальмуванні температура дисків і колодок здатна досягати близько 200 градусів, супорти перегріваються, і в рідини з’являються бульбашки газу, які різко знижують тиск гідравлічної системи, внаслідок чого інтенсивність гальмування зменшується.
Кузов машини теж підданий шкідливому впливу сонячної радіації. Стара фарба часто вигорає, а пластикові панелі усередині можуть деформуватися при нагріванні понад 65 градусів. Крім цього, вони починають випускати в атмосферу шкідливі для здоров’я речовини. Так що краще заздалегідь купити протисонячні екрани, які на стоянці можна встановити під скла.
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Leave a Comment