Статті

Перерахували проблеми, які можуть виникнути в автомобілі влітку

Share

Якщо в морози масло загусне, то в спеку масло стає більш рідким, від чого його захисні властивості знижуються, і починається наднормативна вироблення деталей. Ресурс моторів зменшується. Стандартне масло 5W30 добре працює приблизно до +25 градусів за Цельсієм. Так що, якщо масло вже відходило більше 10 тис. км, його повинна чекати заміна на нове з більшою в’язкістю, наприклад 10W40.

Брудні радіатори

Трансмісійне масло при високих температурах повітря часто перегрівається, особливо під навантаженням. Його охолодження повинно відбуватися в спеціальному трансмісивному радіаторі, який знаходиться поруч з головним радіатором системи охолодження. При засміченні охолоджувача коробка починає діяти в небезпечних режимах роботи і її ресурс стрімко знижується. У зв’язку з перегрівом виходять з ладу фрікціони і гідротрансформатор. Тому перед літнім використанням необхідно заглянути в моторний відсік і перевірити стан радіаторів. Якщо радіатор забитий великою кількістю брудом, хімічної пилу, залишками сухого листя та іншої брудом, то його потрібно прочистити.

Підтікання бензину

У спеку доведеться відмовитися від заправки машини до повного бака. Багато водіїв використовують такий прийом, щоб поменше бувати на АЗС. Це допустимо, проте не при температурі повітря в 25-30 градусів. Якщо залишити транспортний засіб під сонячними променями, то його кузов нагрівається до 50-60 градусів, в зв’язку з чим бензин починає активно випаровуватися і зростає внутрішнє тиск парів в баку. А якщо бензин залитий під кришку, то частина палива може видавлюватися через клапан або через не до кінця закриту кришку бензобака. Автомобіліст тоді відчує запах бензину всередині авто і почне бачити невеликі патьоки поруч з колесом. Втім, нічого небезпечного в подібних витоках експерти не бачать, якщо, звичайно, не курити поруч з автомобілем і не кидати під нього непогашені недопалки.

Антифриз, термостат і вентилятор

У машині є лише одна рідина, яка повинна кипіти при стандартній роботі. Це холодоагент в системі кондиціонування. Інших рідин закипання протипоказано. У зв’язку з цим необхідно перевірити антифриз і гальмівну рідину, особливо якщо вони вже активно використовуються три роки.

Антифриз часто закипає в зв’язку зі старістю або через пошкоджену пробки розширювального бачка, а правильніше буде сказати, клапана на ній, який покликаний тримати рівне тиск в системі. Рідина також закипає через неповне відкриття термостата або зависання його клапана. Також впливає на працездатність охолоджуючої рідини «вмираюча» помпа разом з несправністю електровентилятору системи охолодження або електроланок його включення.

Скипання гальм

Гальмівна рідина досить часто вбирає і розчиняє в собі вологу. Протягом перших трьох років йде подібний процес, після чого критичний обсяг конденсату накопичується, і гальмівна рідина втрачає свої властивості. При екстреному гальмуванні температура дисків і колодок здатна досягати близько 200 градусів, супорти перегріваються, і в рідини з’являються бульбашки газу, які різко знижують тиск гідравлічної системи, внаслідок чого інтенсивність гальмування зменшується.

Екрани й чохол

Кузов машини теж підданий шкідливому впливу сонячної радіації. Стара фарба часто вигорає, а пластикові панелі усередині можуть деформуватися при нагріванні понад 65 градусів. Крім цього, вони починають випускати в атмосферу шкідливі для здоров’я речовини. Так що краще заздалегідь купити протисонячні екрани, які на стоянці можна встановити під скла.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Лікар назвав головні помилки, які роблять усі водії під час перевезення дітей в авто

Забезпечення безпеки дітей у транспортному засобі має першорядне значення, однак, багато батьків з незнання припускаються…

18.05.2024

Нововведення в обов’язковому техогляді в Україні — подробиці

Хоча за офіційною статистикою поліції через технічні несправності стається менше 1% ДТП, обов’язковий техогляд все…

18.05.2024

Volkswagen та Renault не зійшлися в думках: бюджетний електромобіль під загрозою

Volkswagen і Renault припинили переговори про спільну розробку доступного електромобіля на базі Twingo, повідомили джерела.…

18.05.2024

Електро-Creta від Hyundai потрапила до об’єктивів фотошпигунів

Бестселер Hyundai в сегменті кросоверів (Creta) готується до того, щоб стати одним з автомобілів, що…

18.05.2024

У Європі розпочався продаж оновленого кросовера Ford Puma

В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…

18.05.2024

Електричний пікап Toyota таки стане серійним

Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…

18.05.2024