Експерти розповіли, що деякі сучасні системи автомобіля можуть пошкодити силову установку. Про проблеми, які можуть виникнути, розповімо в цьому матеріалі.
Система вприскування палива, найчастіше налаштована під теплий клімат. Мотор працюватиме з нею і на «холодну». Для теплих європейських зим це підходить, але для сильних заморозків – немає. Двигун буде працювати з підвищеним навантаженням на всі вузли. Це зробить негативний вплив на ресурс агрегату.
Система «старт-стоп» також є проблемною. Ця система дозволяє заощаджувати не так багато палива, але збільшує число пусків двигуна в кілька разів. Як результат: підвищений знос силового агрегату.
Каталітичний нейтралізатор призначений для зменшення шкідливих викидів в атмосферу. Але з плином часу вузол поступово руйнується, через погану якість палива. При цьому дрібні частинки каталізатора можуть потрапити в двигун і пошкодити його.
Турбіна двигуна надає динаміки і зменшує витрату палива, в порівнянні з атмосферником. Але під час роботи турбіна може грітися до 1000 градусів, що призводить до зростання споживання масла. Також варто пам’ятати, що через високу навантаження турбіна рідко служить більше 100тис.км.
Джерело: avtodream
Електромобілі вже міцно входять у наше повсякденне життя, проте навколо них досі багато міфів. Часто…
Carscoops повідомляє , що під час дорожньої пригоди прототип BMW iX3 зіткнувся лоб у лоб…
Volkswagen готує для шанувальників "гарячих" хетчбеків справжню сенсацію: підрозділ R розробляє екстремальну версію Golf R…
Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…
Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…
Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…
Leave a Comment