Експерти розповіли, що деякі сучасні системи автомобіля можуть пошкодити силову установку. Про проблеми, які можуть виникнути, розповімо в цьому матеріалі.
Система вприскування палива, найчастіше налаштована під теплий клімат. Мотор працюватиме з нею і на «холодну». Для теплих європейських зим це підходить, але для сильних заморозків – немає. Двигун буде працювати з підвищеним навантаженням на всі вузли. Це зробить негативний вплив на ресурс агрегату.
Система «старт-стоп» також є проблемною. Ця система дозволяє заощаджувати не так багато палива, але збільшує число пусків двигуна в кілька разів. Як результат: підвищений знос силового агрегату.
Каталітичний нейтралізатор призначений для зменшення шкідливих викидів в атмосферу. Але з плином часу вузол поступово руйнується, через погану якість палива. При цьому дрібні частинки каталізатора можуть потрапити в двигун і пошкодити його.
Турбіна двигуна надає динаміки і зменшує витрату палива, в порівнянні з атмосферником. Але під час роботи турбіна може грітися до 1000 градусів, що призводить до зростання споживання масла. Також варто пам’ятати, що через високу навантаження турбіна рідко служить більше 100тис.км.
Джерело: avtodream
Dacia вивела на британський ринок оновлений електромобіль Spring модельного року 2026, який став найдешевшим електрокаром…
Американська компанія Ford оголосила про відкликання понад 270 тисяч електромобілів і гібридів у США через…
ЄС планує різко скоротити кількість дизельних авто, щоб зменшити шкідливі викиди. Пропонується заборонити використання машин…
Гібридна версія компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління викликала справжній ажіотаж у Таїланді. За кілька…
У США, у центрі Остіна, вперше помітили безпілотне таксі Tesla Cybercab на звичайних вулицях. Цей…
Кросовери залишаються найбільш популярним сегментом українського авторинку, але не всі моделі відомих брендів демонструють однакову…
Leave a Comment