Експерти розповіли, що деякі сучасні системи автомобіля можуть пошкодити силову установку. Про проблеми, які можуть виникнути, розповімо в цьому матеріалі.
Система вприскування палива, найчастіше налаштована під теплий клімат. Мотор працюватиме з нею і на «холодну». Для теплих європейських зим це підходить, але для сильних заморозків – немає. Двигун буде працювати з підвищеним навантаженням на всі вузли. Це зробить негативний вплив на ресурс агрегату.
Система «старт-стоп» також є проблемною. Ця система дозволяє заощаджувати не так багато палива, але збільшує число пусків двигуна в кілька разів. Як результат: підвищений знос силового агрегату.
Каталітичний нейтралізатор призначений для зменшення шкідливих викидів в атмосферу. Але з плином часу вузол поступово руйнується, через погану якість палива. При цьому дрібні частинки каталізатора можуть потрапити в двигун і пошкодити його.
Турбіна двигуна надає динаміки і зменшує витрату палива, в порівнянні з атмосферником. Але під час роботи турбіна може грітися до 1000 градусів, що призводить до зростання споживання масла. Також варто пам’ятати, що через високу навантаження турбіна рідко служить більше 100тис.км.
Джерело: avtodream
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment