В автошколі не вчать тонкощам водіння, а часом про них мало знають і досвідчені автомобілісти. Далі розповімо детальніше в правилах, які повинен знати будь-який водій.
Перед початком поїздки завжди варто перевіряти чи правильно встановлені і налаштовані дзеркала заднього виду. Варто переконатися, що водій може вільно переглядати ситуацію позаду і перевірити наявність сліпих зон.
Варто навчитися відчувати розташування коліс. Це чуття приходить з досвідом. Це вміння допоможе уберегти автомобіль від бордюрів під час паркування і об’їжджати ями на дорозі.
Після проїзду по калюжі завжди потрібно просушувати гальма. Вода може потрапити в систему запалювання і машина просто затихне. Для просушування гальм потрібно кілька разів поспіль натиснути на педаль гальма. Процес тертя і нагрівання допоможе волога не випарується.
Слід уважно стежити за маневруванням попереду їдуть автомобілів. Їх водії краще бачать ситуацію на дорозі і в разі ДТП заздалегідь вживають заходів.
Буває, що на морозі двигун не відразу заводиться. Для усунення проблеми потрібно «розігнати» акумулятор. Це допоможе зробити просте включення радіо, аварійки або світла фар.
Навіть в холодний період року слід періодично включати кондиціонер. В іншому випадку трубки системи можуть пересохнути, а охолоджуюча рідина витече.
Не варто забувати про функції нічного режиму на дзеркалі заднього виду в салоні авто. Змінивши нахил дзеркала, що їдуть позаду автомобілі не будуть зліпити водія.
Термін життя ручного гальма допоможе продовжити його регулярне використання. Варто відмовитися від користування ручником тільки на морозі, інакше колодки можуть примерзнути.
Якщо автомобіль в смузі попутного руху починає пригальмовувати, то рекомендується взяти приклад і теж скинути швидкість. Попереду може бути перехід або тварина.
На прямій дорозі створюється небезпечна ілюзія, що швидкість руху машина в два рази нижче дійсної. Варто завжди контролювати показники спідометра.