У літню спеку вкрай важко їхати в міському трафіку без використання потужного і економічного автомобільного кондиціонера! Якщо його не буде, то концентрація уваги у водія в жаркому салоні впаде і тут недалеке вже до ДТП! Вирішити проблему можна тільки з установкою кондиціонера. Але буває і так, що після кількох років експлуатації потужність охолодження у даної техніки залишається на низькому рівні, тоді як витрата палива буде перевищувати більш 2 л на кожні 100 км. У цьому випадку нічого не залишається, як не забувати регулярним чином проводити профілактичні роботи щодо автомобільних кондиціонерів.
Насамперед потрібно звертати увагу на конденсатор і випарник. Часом перший протягом літа забруднюється мушкою і теплообмін починає знижуватися дуже швидко і холодоагент просто не встигає конденсуватися. На цей випадок потрібно парогенератором ретельно відмити конденсатор гарячою парою і далі докупити москітну сітку. І також не забувати очистити від бруду випарник. Якщо його не очищати, що в літній час можна запросто захворіти хворобою «легіонерів», тобто отримувати постійно запалення і ГРЗ. Коли важко дістатися до випарника, то рекомендується використовувати спеціальні бактерицидні спреї з довгим розтрубом, який дозволяє ретельно обробити робочу поверхню і бактерії повністю знищаться на вологій поверхні.
Якщо вищевказані операції не допомагають, то настійно рекомендується зробити дозаправку обладнання додатковим холодоагентом. Але тут потрібна обережність – для авто, випущених до 1996 року, використовується фреон R12, тоді як в нових версіях механічних автомобільних кондиціонерів переважно використовується холодоагент R134a, тоді як в електричних версіях кондиціонерах заливається всередину холодоагент R407c, здатний відмінним чином працювати в кліматичній техніці малої і середньої потужності. Для промивання всього компресорного блоку у електричного кондиціонера, часто використовуються міні-мийки, здатні нагрівати ще воду до високої температури. Досить залити в відро трохи рідкого мила, як за допомогою потужного струменя гарячої води конденсатор і випарник у такого кондиціонера ретельно відмивається.
Заправка всієї холодильної системи фреоном виглядає так: заводиться ДВЗ на невеликі обороти, фреон у вигляді балончика прикладається до кулькового клапану і далі потроху відкривається вентиль – всередину починає надходити холодоагент і обладнання починає працювати на повну потужність. Якщо не вистачає професіоналізму в цьому питанні, то рекомендується звертатися за допомогою до профільних СТО, в яких майстри зроблять все як треба: повністю зіллють фреон, проведуть вакуумирование трубок і тільки потім закачають «свіжий» і правильний холодоагент!
Особливу увагу потрібно приділити і салонним фільтрам. Часом вони забиваються пилом настільки, що перестають виконувати свої функції. Якщо до цього використовувалися поролонові фільтри, то їх можна зняти з-під декоративної решітки, відмити і встановити назад. Але якщо використовуються БІО, HEPA або вугільні фільтри, то вони замінюються виключно на нові аналоги.
Коли інспектор помічає відсутність бризковиків або грязезахисних фартухів на автомобілі, він часто накладає штраф. Однак…
Найнебезпечніші несправності автомобіля – це відмова гальмівної системи та проблеми з кермовим управлінням. Збій у…
Автовласники часто стикаються з проблемою, коли після передачі свого транспортного засобу іншим особам отримують штрафи…
Ризик викрадення автомобіля існує завжди, проте уважність допоможе вам вчасно помітити підозрілі ознаки ще до…
Volkswagen розширила свій асортимент комерційних автомобілів, представивши гібридні версії Multivan eHybrid 4MOTION та Caddy Cargo…
В Україні пішоходи також несуть відповідальність за безпеку на дорогах. Дотримання правил дорожнього руху важливе…
Leave a Comment