У літню спеку вкрай важко їхати в міському трафіку без використання потужного і економічного автомобільного кондиціонера! Якщо його не буде, то концентрація уваги у водія в жаркому салоні впаде і тут недалеке вже до ДТП! Вирішити проблему можна тільки з установкою кондиціонера. Але буває і так, що після кількох років експлуатації потужність охолодження у даної техніки залишається на низькому рівні, тоді як витрата палива буде перевищувати більш 2 л на кожні 100 км. У цьому випадку нічого не залишається, як не забувати регулярним чином проводити профілактичні роботи щодо автомобільних кондиціонерів.
Насамперед потрібно звертати увагу на конденсатор і випарник. Часом перший протягом літа забруднюється мушкою і теплообмін починає знижуватися дуже швидко і холодоагент просто не встигає конденсуватися. На цей випадок потрібно парогенератором ретельно відмити конденсатор гарячою парою і далі докупити москітну сітку. І також не забувати очистити від бруду випарник. Якщо його не очищати, що в літній час можна запросто захворіти хворобою «легіонерів», тобто отримувати постійно запалення і ГРЗ. Коли важко дістатися до випарника, то рекомендується використовувати спеціальні бактерицидні спреї з довгим розтрубом, який дозволяє ретельно обробити робочу поверхню і бактерії повністю знищаться на вологій поверхні.
Якщо вищевказані операції не допомагають, то настійно рекомендується зробити дозаправку обладнання додатковим холодоагентом. Але тут потрібна обережність – для авто, випущених до 1996 року, використовується фреон R12, тоді як в нових версіях механічних автомобільних кондиціонерів переважно використовується холодоагент R134a, тоді як в електричних версіях кондиціонерах заливається всередину холодоагент R407c, здатний відмінним чином працювати в кліматичній техніці малої і середньої потужності. Для промивання всього компресорного блоку у електричного кондиціонера, часто використовуються міні-мийки, здатні нагрівати ще воду до високої температури. Досить залити в відро трохи рідкого мила, як за допомогою потужного струменя гарячої води конденсатор і випарник у такого кондиціонера ретельно відмивається.
Заправка всієї холодильної системи фреоном виглядає так: заводиться ДВЗ на невеликі обороти, фреон у вигляді балончика прикладається до кулькового клапану і далі потроху відкривається вентиль – всередину починає надходити холодоагент і обладнання починає працювати на повну потужність. Якщо не вистачає професіоналізму в цьому питанні, то рекомендується звертатися за допомогою до профільних СТО, в яких майстри зроблять все як треба: повністю зіллють фреон, проведуть вакуумирование трубок і тільки потім закачають «свіжий» і правильний холодоагент!
Особливу увагу потрібно приділити і салонним фільтрам. Часом вони забиваються пилом настільки, що перестають виконувати свої функції. Якщо до цього використовувалися поролонові фільтри, то їх можна зняти з-під декоративної решітки, відмити і встановити назад. Але якщо використовуються БІО, HEPA або вугільні фільтри, то вони замінюються виключно на нові аналоги.
Toyota подала заявку на новий товарний знак Land Cruiser FJ в Японії наприкінці 2023 року,…
Британська компанія анонсувала майбутню презентацію спеціальної версії позашляховика Range Rover Sport 2025 під назвою Tibetan…
Компанія Audi активно працює над новим кросовером Audi Q9 2026, який має стати найбільшою моделлю…
Довговічність і безвідмовність вважаються для багатьох основними факторами, які розглядаються при пошуку того чи іншого…
В Україні посилились правила паркування автомобілів. Тепер водіям, які паркуються у заборонених місцях, загрожують штрафи…
Mercedes-Benz оголосила про подальше скорочення витрат і збільшення виробництва авто з ДВЗ, намагаючись відновити рентабельність…
Leave a Comment