Автоексперти розповіли про помилки водіїв, які здатні вивести з ладу автоматичну коробку перемикання передач (АКПП).
Багато автолюбителів, які до цього мали досвід управління виключно машин з «механікою», або ж просто не замислюються над правилами роботи з АКПП, дуже швидко гублять «автомат», пише Автотема з посиланням на Avtodream .
Машини з АКПП не пристосовані для занять дрифтом або стрітрейсингом. А адже це це найвірніший спосіб «вбити» коробку. Вся справа в тому, що гідротрансформатор не розрахований на подібні навантаження, а муфта сильно перегрівається.
Крім цього, велику шкоду АКПП наносять поїздки по бруду і пухкому снігу з пробуксовками. Особливу небезпеку становлять спроби витягнути іншу застряглу машину.
На багатьох моделях встановлені коробки без додаткової системи охолодження. У зв’язку з цим через кілька хвилин роботи під навантаженнями вони перегріваються і переходять в аварійний режим, а повторення таких дій призводять до поломки фрикционов і гидроблока.
Крім того, для авто з АКПП неприпустимі і спроби запуску мотора з «штовхача». В такому випадку «автомат» може отримати пошкодження внутрішньої механіки.
Буксирування машин з АКПП може проводитися тільки на невеликі відстані і з малою швидкістю. Багато виробників взагалі забороняють буксирування машин з «автоматом» на будь-які відстані за винятком затягування їх на евакуатор.
Якщо на вашій машині є радіатор охолодження трансмісії, то його обов’язково потрібно чистити хоча б раз в три роки. Якщо цього не робити, то він поступово заб’ється брудом, в результаті коробка «автомат» не пропрацює довго.
Фахівці також рекомендують використовувати ручне гальмо при стоянці під нахилом, а не залишати авто тільки в режимі паркінгу на АКПП.
При стоянці під ухил все навантаження від машини доводиться на невелику засувку на валі коробки. Вона з часом зношується і при довгій навантаженні проскакує.
В результаті трос приводу коробки виходить з ладу, а після цього стає неможливим їздити на АКПП в режимі «Драйв».