7 марок авто, які ось-ось змінили лого, а ви і не помітили

Час читання: 4 хв.
0

Автомобільні виробники існують вже хтозна-скільки. Деяким вже більше сотні років! За цей час багато хто згинув, не витримавши тяжкої конкуренції або тяжких часів. Проте ті, котрі залишилися і відомі усім донині, – відомі, власне, в першу чергу своїми логотипами. Адже немає жодної компанії без свого фірмового товарного знака – значка. Ви можете здивуватись, які іноді незвичні лого використовувалися автокомпаніями, наприклад, 40 років тому. А тепер вони такі, які є, які ми знаємо.

Останнім часом світ прагне мінімалізму. У всякому разі, є подібні течії і в фасонах одягу, і в дизайнах екс- та інтер’єрів будинків, і, нарешті, в автопромисловості. Особливо ми можемо бачити тенденцію до спрощення форм в салонах нових авто, які значно «легші», «повітряніші», невимушеніші, ніж були в 2000-х. Це не тільки воля дизайнерів, мовляв, цього десятиліття ми будемо гратися у мінімалізм, бо нам так заманулося! Такі закономірності розвитку автомобільних інтер’єрів стали можливими завдяки опануванню нових технологій, які дають можливість виплавляти деталі надскладної форми. Разом з тим, ІТ-сектор і діджиталізація загалом взяла на себе повсюдне впровадження сенсорних панелей та екранів, що теж зекономило масу площі на торпедо чи центральному тунелі.

Та в даному випадку мова піде про ті-таки значки. Мода на мінімалізм добралася і їх. При чому, багато компаній майже одномоментно, ніби змовившись, змінили стилістику своїх емблем. Давайте подивимось, до чого прагнуть автовиробники на прикладі списку, складеного виданням carthrottle.com. Інформує портал UaMotors .

Peugeot

Реклама

Останній (на момент написання статті), хто вирішив, що йому теж необхідно мати новий значок – це французький виробник Peugeot. Це 11-те оновлення емблеми з символом лева, що використовується компанією в тій чи іншій формі ще з 1850 року. Проте оновлення 2021-го року не є повністю новим: це дуже точна реінкарнація логотипу, який Пежо вже використовувала у 60-х роках минулого століття.

BMW

Цікаво, що логотип BMW майже не змінився з 1917 року. Він лише злегка доопрацьовувався протягом минулого століття, останній раз його «припудрили» у 1997 році, приблизно 34 роки з моменту попередньої зміни. Це завжди були білі та блакитні квадранти в медах чорного кола, що представляють кольори Баварської Землі, області Німеччини, а не пропелер літака, як часто помилково стверджують.

Останнє оновлення є, мабуть, найбільш значущим в історії бренду. У березні 2020 року BMW представила новий напівпрозорий логотип.

Kia

Корейська фірма вже не випускає тих дешевих і скромних машин, з яких починала. Значить, потрібно змінити під стать новому іміджу і емблему. До речі, остання весь цей час представляла собою спрощену версію тієї, що була 1994 року. А як щодо нової? Вона мало схожа на попередню. Як вже неодноразово зазначалося, на перший погляд літери I і A виглядають так, ніби вони утворюють одне-єдине N…

Nissan

Ніссан спокійно використовував один і той самий логотип, починаючи з 2001 року. Та у липні 2020-го японці вирішили, що антураж довкола марки варто освіжити. Можливо, це зокрема і через звільнення минулого CEO, Карлоса Гонна, щоби, так сказати, відійти від тієї теми остаточно. Першою моделлю, яка приміряла новий значок, став електрокар кросовер Nissan Ariya.

Toyota

Того ж місяця Toyota здійснила подібний хід, відкинувши 3D-вигляд значка і забравши геть букви під ним. Тепер він став таким, як тоді, коли компанія представила його в 1989 році на святкуванні свого 50-річчя. Просто чорна 2D-модель. За словами Toyota, ось що це означає: “Внутрішні овали символізують серце клієнта та серце компанії, перекриваючись, вони представляють взаємовигідні відносини та довіру між ними, а також формують форму “Т ” – тобто Toyota. Зовнішній овал означає світ, який охоплює Toyota”.

Volkswagen

Логотип німецької фірми не змінював концепції з моменту її заснування у 1937 році, де літера V розміщується зверху W. У 1945 році ці букви огорнули колом, і після цього не змінювалося нічого, лише у 2012-му значок прийняв 3D вид. Проте у вересні 2019 року керівництво вирішило надати цим двом літерам знову мінімалістичного дизайну, відтак логотип наблизився до вигляду, який VW мав у 1967 році, хоча і з більш тонким колом та літерами.

Audi

Ауді переосмислило лого трохи давніше за інших у цьому списку – в березні 2018 року. Однак, варто зазначити, це якраз є раннім прикладом тієї самої тенденції “спрощення”, якої дотримались колеги у Фольксвагені та інших вищезгаданих компаніях.

У нас все ще є чотири кільця, покликані символізувати чотири фірми (Audi, Horch, DKW та Wanderer), які об’єдналися в 1932 році, щоб створити попередника Audi – виробника «Auto Union». Але тепер вони лише чорні, без жодних об’ємних затінень на хромованому тлі, як раніше.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!