Коли приходить літня спека, то власнику легкового авто настійним чином рекомендується звертати увагу на стан коліс. Якщо старі шини повністю стерлися (для цього є значок WTI), то потрібно їх замінювати на нові терміновим чином. Купувати гранично дешеві старі версії шин для наших доріг – не завжди доречно. Вони запросто можуть виявитися «дубовими» і серйозно втратити в плані зчеплення. Інформує портал UaMotors .
Краще не економити на власній безпеці купити якісні нові покришки, які ще прослужать кілька років. Але літні шини переважним чином діляться на дві основні категорії – універсальні і низькопрофільні. І кожна з таких шин має ряд переваг і невеликими недоліками, на які повинен уважно дивитися водій.
Перші високо котируються в плані міцності і термостійкості. Все можна пояснити гранично міцною будовою – в центральній частині протекторної частини є сталевий каркас, посилений полімерними нитками з нейлонової основи укупі з невеликою кількістю каучукової основи і підвищеним – сажі.
Універсальні покришки високо котируються відмінним показником індексу швидкості (не менше 180 км / год), а вантажопідйомність часто перевищує 530 кг, що на практиці гарантує одне – автомобіль можна вантажити до максимальних позицій, гумовий склад почне нагріватися до високих температур, але залишиться цілим.
Якщо швидкісна їзда у водія спортивного авто вважається в пріоритеті, рекомендується підбирати літню гуму з більш низьким профілем, у яких висота борта може бути всього 25 мм. Але такі покришки добре служать на більшій частині європейських дорожньої мережі, і що стосується вітчизняних доріг, то краще підбирати аналоги з куди більшим рівнем профілю – до 50 мм. Розпізнати точну висоту профілю у пропонованій шини вважається цілком простою справою – потрібно уважно вміти читати символіку. Наприклад, якщо пропонована літня гума має значення 180/40 R15, то показник висоти бортовий частини складе всього 72 мм (дві цифри потрібно перемножити між собою). Латинська буква R вкаже водієві авто, що шина співвідноситься до радіальної серії, тобто в ній корд зі сталевого дроту переплетений з діагональною технології – це дозволяє борту взагалі не м’ятися навіть при проходженні поворотів. І остання цифра підкаже водієві авто на діаметр всієї гуми.
Як бути, якщо водієві важливо максимальним чином збільшити ресурс експлуатації літньої гуми? В даному випадку краще вибирати версії з симетричним дизайном, які при зносі можна впевненим чином переставляти з передніх коліс на задні. І такі шини запросто зможуть проїхати до 70 000 км. Але якщо буде потрібно максимально безпечна їзда на мокрій дорозі і при великих швидкостях, то краще не економити на власній безпеці, і брати гуму з асиметричним малюнком.
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Взаємодія з патрульними часто може бути реально стресовою для водіїв, бо це все-таки не завжди…
Leave a Comment