Статті

Як правильно вибрати літні шини

Share

Коли приходить літня спека, то власнику легкового авто настійним чином рекомендується звертати увагу на стан коліс. Якщо старі шини повністю стерлися (для цього є значок WTI), то потрібно їх замінювати на нові терміновим чином. Купувати гранично дешеві старі версії шин для наших доріг – не завжди доречно. Вони запросто можуть виявитися «дубовими» і серйозно втратити в плані зчеплення. Інформує портал UaMotors .

Краще не економити на власній безпеці купити якісні нові покришки, які ще прослужать кілька років. Але літні шини переважним чином діляться на дві основні категорії – універсальні і низькопрофільні. І кожна з таких шин має ряд переваг і невеликими недоліками, на які повинен уважно дивитися водій.

Перші високо котируються в плані міцності і термостійкості. Все можна пояснити гранично міцною будовою – в центральній частині протекторної частини є сталевий каркас, посилений полімерними нитками з нейлонової основи укупі з невеликою кількістю каучукової основи і підвищеним – сажі.

Універсальні покришки високо котируються відмінним показником індексу швидкості (не менше 180 км / год), а вантажопідйомність часто перевищує 530 кг, що на практиці гарантує одне – автомобіль можна вантажити до максимальних позицій, гумовий склад почне нагріватися до високих температур, але залишиться цілим.

Якщо швидкісна їзда у водія спортивного авто вважається в пріоритеті, рекомендується підбирати літню гуму з більш низьким профілем, у яких висота борта може бути всього 25 мм. Але такі покришки добре служать на більшій частині європейських дорожньої мережі, і що стосується вітчизняних доріг, то краще підбирати аналоги з куди більшим рівнем профілю – до 50 мм. Розпізнати точну висоту профілю у пропонованій шини вважається цілком простою справою – потрібно уважно вміти читати символіку. Наприклад, якщо пропонована літня гума має значення 180/40 R15, то показник висоти бортовий частини складе всього 72 мм (дві цифри потрібно перемножити між собою). Латинська буква R вкаже водієві авто, що шина співвідноситься до радіальної серії, тобто в ній корд зі сталевого дроту переплетений з діагональною технології – це дозволяє борту взагалі не м’ятися навіть при проходженні поворотів. І остання цифра підкаже водієві авто на діаметр всієї гуми.

Як бути, якщо водієві важливо максимальним чином збільшити ресурс експлуатації літньої гуми? В даному випадку краще вибирати версії з симетричним дизайном, які при зносі можна впевненим чином переставляти з передніх коліс на задні. І такі шини запросто зможуть проїхати до 70 000 км. Але якщо буде потрібно максимально безпечна їзда на мокрій дорозі і при великих швидкостях, то краще не економити на власній безпеці, і брати гуму з асиметричним малюнком.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Вартість вживаних авто в Європі: тенденції та зміни

У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…

01.04.2025

Чи потрібно вимикати двигун при зупинці поліцією

Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…

01.04.2025

Компанія Toyota не встигає постачати автомобілі – очікування до 2,5 років

Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…

01.04.2025

Названо слабкі сторони Toyota Corolla, про які варто знати

Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…

01.04.2025

Dacia готує недорогого конкурента Volkswagen Golf

Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…

01.04.2025

ТОП-10 авто з пробігом, які майже не втрачають у ціні

Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…

01.04.2025