Статті

Як правильно вибрати літні шини

Share

Коли приходить літня спека, то власнику легкового авто настійним чином рекомендується звертати увагу на стан коліс. Якщо старі шини повністю стерлися (для цього є значок WTI), то потрібно їх замінювати на нові терміновим чином. Купувати гранично дешеві старі версії шин для наших доріг – не завжди доречно. Вони запросто можуть виявитися «дубовими» і серйозно втратити в плані зчеплення. Інформує портал UaMotors .

Краще не економити на власній безпеці купити якісні нові покришки, які ще прослужать кілька років. Але літні шини переважним чином діляться на дві основні категорії – універсальні і низькопрофільні. І кожна з таких шин має ряд переваг і невеликими недоліками, на які повинен уважно дивитися водій.

Перші високо котируються в плані міцності і термостійкості. Все можна пояснити гранично міцною будовою – в центральній частині протекторної частини є сталевий каркас, посилений полімерними нитками з нейлонової основи укупі з невеликою кількістю каучукової основи і підвищеним – сажі.

Універсальні покришки високо котируються відмінним показником індексу швидкості (не менше 180 км / год), а вантажопідйомність часто перевищує 530 кг, що на практиці гарантує одне – автомобіль можна вантажити до максимальних позицій, гумовий склад почне нагріватися до високих температур, але залишиться цілим.

Якщо швидкісна їзда у водія спортивного авто вважається в пріоритеті, рекомендується підбирати літню гуму з більш низьким профілем, у яких висота борта може бути всього 25 мм. Але такі покришки добре служать на більшій частині європейських дорожньої мережі, і що стосується вітчизняних доріг, то краще підбирати аналоги з куди більшим рівнем профілю – до 50 мм. Розпізнати точну висоту профілю у пропонованій шини вважається цілком простою справою – потрібно уважно вміти читати символіку. Наприклад, якщо пропонована літня гума має значення 180/40 R15, то показник висоти бортовий частини складе всього 72 мм (дві цифри потрібно перемножити між собою). Латинська буква R вкаже водієві авто, що шина співвідноситься до радіальної серії, тобто в ній корд зі сталевого дроту переплетений з діагональною технології – це дозволяє борту взагалі не м’ятися навіть при проходженні поворотів. І остання цифра підкаже водієві авто на діаметр всієї гуми.

Як бути, якщо водієві важливо максимальним чином збільшити ресурс експлуатації літньої гуми? В даному випадку краще вибирати версії з симетричним дизайном, які при зносі можна впевненим чином переставляти з передніх коліс на задні. І такі шини запросто зможуть проїхати до 70 000 км. Але якщо буде потрібно максимально безпечна їзда на мокрій дорозі і при великих швидкостях, то краще не економити на власній безпеці, і брати гуму з асиметричним малюнком.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025