Статті

Експерти розповіли, чому на бюджетних автомобілях спідометр на 200 км/г

Більшість українців все своє життя їздить на автомобілях бюджетних серій. Для багатьох з них придбання авто на первинному ринку – серйозний виклик.

З огляду на все це хочеться запитати: на якій максимальній швидкості протягом дня їздить переважна більшість людей? І справа тут не тільки в правилах дорожнього руху, а й в технічних можливостях самого автомобіля. Звідси виникає інше питання: навіщо бюджетної машині на спідометрі розмітка до 200 км / год, а то і більше?

Як будь-яка поні мріє бути арабським скакуном, так і кожна «Dacia Logan» мріє бути «Bugatti Chiron». Але насправді відповідь на дане питання куди простіша і тривіальніша, ніж можна було подумати, хоча і складається з трьох частин.

Це сьогодні ми живемо в XXI столітті, коли цифрові панелі захоплюють вже навіть бюджетні моделі автомобілів і «намалювати» на них можна будь-які значення. Однак, майже всю історію світового автопрому циферблат спідометра – це така ж запчастина, як поршень двигуна і виробляється вона на конвеєрі.

Отже, перша і, мабуть, головна причина спідометрів на 200 км / г для всіх автомобілів – це банальна економія.

Виробники комплектуючих штампують запчастини для всіх моделей скопом. І у бюджетній, і у бізнес-, і у люкс-моделі однієї марки швидше за все буде один і той самий циферблат на спідометрі. Винятки є, але куди простіше і дешевше робити одну запчастину, яка підійде абсолютно всій продукції.

Друга причина – це старий-добрий маркетинг.

Його ніхто не відміняв. Завжди приємніше дивитися на циферблат і розуміти, що при бажанні навіть таке «корито» зможе вичавити з себе 150-180, а то і всі 200 км / г. При цьому найчастіше швидкість в машинах обмежується електронікою на куди більш низьких відмітках. Робиться це як з метою безпеки людей, так і з метою захисту вузлів самого автомобіля від граничних навантажень.

Третя причина полягає в зручності використання.

Наприклад, спідометри можна було б робити на 90 км / год, однак в такому випадку стрілка-покажчик майже завжди буквально лежала б на граничному значенні. А це викликало б у автомобілістів закономірне почуття дискомфорту і завадило б в управлінні машиною. Тому спідометр роблять із запасом значень.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Чому поліція не може штрафувати «євробляхи» без даних митниці

Адвокат пояснив, що поліція не може безмежно штрафувати авто на іноземній реєстрації. Нові зміни до…

18.12.2025

Hyundai та KIA посилюють захист авто в США після хвилі масових викрадень

Після кількох років масових викрадень автомобілів у США Hyundai та KIA погодилися посилити безпеку своїх…

18.12.2025

Патрульна поліція запускає TruCAM ще на 14 нових ділянках доріг

Патрульна поліція з 18 грудня розширює використання приладів TruCAM на українських дорогах. Відтепер вимірювання швидкості…

18.12.2025

Експерти розповіли, як захистити авто від пошкоджень у холодну пору

Тривале зберігання автомобіля в зимових умовах може бути небезпечним. За словами експертів, нестабільна погода сприяє…

18.12.2025

Ford ховає Focus і робить ставку на SUV: оголошено новинки 2026 року

Ford готує масштабне оновлення європейської лінійки, яке стане ключовим для бренду. У 2026 році на…

18.12.2025

Honda працює над новим поколінням двигуна V4

Honda активно працює над новим поколінням двигуна V4, що підтверджують свіжі патентні заявки компанії наприкінці…

18.12.2025