Експерти розповіли, чому на бюджетних автомобілях спідометр на 200 км/г

0
2202

Більшість українців все своє життя їздить на автомобілях бюджетних серій. Для багатьох з них придбання авто на первинному ринку – серйозний виклик.

З огляду на все це хочеться запитати: на якій максимальній швидкості протягом дня їздить переважна більшість людей? І справа тут не тільки в правилах дорожнього руху, а й в технічних можливостях самого автомобіля. Звідси виникає інше питання: навіщо бюджетної машині на спідометрі розмітка до 200 км / год, а то і більше?

Як будь-яка поні мріє бути арабським скакуном, так і кожна «Dacia Logan» мріє бути «Bugatti Chiron». Але насправді відповідь на дане питання куди простіша і тривіальніша, ніж можна було подумати, хоча і складається з трьох частин.

Це сьогодні ми живемо в XXI столітті, коли цифрові панелі захоплюють вже навіть бюджетні моделі автомобілів і «намалювати» на них можна будь-які значення. Однак, майже всю історію світового автопрому циферблат спідометра – це така ж запчастина, як поршень двигуна і виробляється вона на конвеєрі.

Отже, перша і, мабуть, головна причина спідометрів на 200 км / г для всіх автомобілів – це банальна економія.

Виробники комплектуючих штампують запчастини для всіх моделей скопом. І у бюджетній, і у бізнес-, і у люкс-моделі однієї марки швидше за все буде один і той самий циферблат на спідометрі. Винятки є, але куди простіше і дешевше робити одну запчастину, яка підійде абсолютно всій продукції.

Читайте також  Як зменшити витрату палива автомобіля?

Друга причина – це старий-добрий маркетинг.

Його ніхто не відміняв. Завжди приємніше дивитися на циферблат і розуміти, що при бажанні навіть таке «корито» зможе вичавити з себе 150-180, а то і всі 200 км / г. При цьому найчастіше швидкість в машинах обмежується електронікою на куди більш низьких відмітках. Робиться це як з метою безпеки людей, так і з метою захисту вузлів самого автомобіля від граничних навантажень.

Третя причина полягає в зручності використання.

Наприклад, спідометри можна було б робити на 90 км / год, однак в такому випадку стрілка-покажчик майже завжди буквально лежала б на граничному значенні. А це викликало б у автомобілістів закономірне почуття дискомфорту і завадило б в управлінні машиною. Тому спідометр роблять із запасом значень.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.