Експертам вдалося з’ясувати, що вуглецевий слід електрокара Tesla Model 3 в перший час використання вищий, ніж у того ж японського паркетника Toyota RAV4 з традиційним мотором під капотом.
Видання The Wall Street Journal об’єдналося з вченими з торонтського університету і провело власне дослідження. За їхніми спостереженнями, при випуску седана Model 3 викиди парникових газів складають 12,2 тонни. З цього важливого показника електромобіль випереджає RAV4 – близько 7,4 тонни. При виробництві електрокарів потрібні батареї, а їх випуск не можливий без спеціальних металів. Їх видобуток і завдає шкоди екології.
В процесі експлуатації електромобіль виявляється більш дружелюбним до екології: викид шкідливих речовин на 34% нижче, ніж у кросовера з ДВЗ. Коли пробіг обох машин складе близько 33 тисяч кілометрів, їх вуглецевий слід буде практично однаковим. Після цієї позначки Tesla почне менше забруднювати навколишнє середовище. А під час пробігу в 320 тисяч кілометрів негативний вплив RAV4 на екологію буде в два рази вищий, ніж у американського електроседана. Виходить, що електрокари стають більш екологічним тільки при тривалій експлуатації.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment