Експертам вдалося з’ясувати, що вуглецевий слід електрокара Tesla Model 3 в перший час використання вищий, ніж у того ж японського паркетника Toyota RAV4 з традиційним мотором під капотом.
Видання The Wall Street Journal об’єдналося з вченими з торонтського університету і провело власне дослідження. За їхніми спостереженнями, при випуску седана Model 3 викиди парникових газів складають 12,2 тонни. З цього важливого показника електромобіль випереджає RAV4 – близько 7,4 тонни. При виробництві електрокарів потрібні батареї, а їх випуск не можливий без спеціальних металів. Їх видобуток і завдає шкоди екології.
В процесі експлуатації електромобіль виявляється більш дружелюбним до екології: викид шкідливих речовин на 34% нижче, ніж у кросовера з ДВЗ. Коли пробіг обох машин складе близько 33 тисяч кілометрів, їх вуглецевий слід буде практично однаковим. Після цієї позначки Tesla почне менше забруднювати навколишнє середовище. А під час пробігу в 320 тисяч кілометрів негативний вплив RAV4 на екологію буде в два рази вищий, ніж у американського електроседана. Виходить, що електрокари стають більш екологічним тільки при тривалій експлуатації.
Прототип Audi RS3 GT 2026 помітили на трасі Нюрбургринг, і, за словами інсайдерів, він може…
Купівля вживаного авто завжди нагадує лотерею: навіть охайна на вигляд машина може приховувати наслідки недбалого…
Mercedes-Benz збирається випустити компактний позашляховик, який розташується на сходинку нижче від легендарного G-Class. Зараз цей…
Toyota представила оновлений електричний кросовер 2026 року, який тепер починається з ціни 34 900 доларів,…
У деяких містах США рівень криміналу нагадує сюжети популярних відеоігор. Статистика свідчить сама за себе:…
Літо вважається найменш вдалим періодом для купівлі вживаного автомобіля. За даними дослідження аналітичної компанії iSeeCars,…
Leave a Comment