Експертам вдалося з’ясувати, що вуглецевий слід електрокара Tesla Model 3 в перший час використання вищий, ніж у того ж японського паркетника Toyota RAV4 з традиційним мотором під капотом.
Видання The Wall Street Journal об’єдналося з вченими з торонтського університету і провело власне дослідження. За їхніми спостереженнями, при випуску седана Model 3 викиди парникових газів складають 12,2 тонни. З цього важливого показника електромобіль випереджає RAV4 – близько 7,4 тонни. При виробництві електрокарів потрібні батареї, а їх випуск не можливий без спеціальних металів. Їх видобуток і завдає шкоди екології.
В процесі експлуатації електромобіль виявляється більш дружелюбним до екології: викид шкідливих речовин на 34% нижче, ніж у кросовера з ДВЗ. Коли пробіг обох машин складе близько 33 тисяч кілометрів, їх вуглецевий слід буде практично однаковим. Після цієї позначки Tesla почне менше забруднювати навколишнє середовище. А під час пробігу в 320 тисяч кілометрів негативний вплив RAV4 на екологію буде в два рази вищий, ніж у американського електроседана. Виходить, що електрокари стають більш екологічним тільки при тривалій експлуатації.
Toyota прискорила розробку наступного покоління пікапа Hilux. Незадовго до офіційної прем'єри, яка може відбутися вже…
Компанія Renault готує нове покоління електромобілів класу C, які повинні стати дешевшими за бензинові аналоги…
Придбання автомобіля з пробігом завжди пов'язане з певними ризиками. Навіть досвідчені водії нерідко роблять помилки,…
Не всі водії усвідомлюють, що проблеми з документами - не єдина причина, через яку можна…
Щоб знизити собівартість виробництва, інженери Tesla спростили внутрішнє оздоблення автомобілів і прибрали частину функцій, притаманних…
Дискусії про те, який стиль водіння є кращим — спокійний чи динамічний із різкими прискореннями…
Leave a Comment