Експертам вдалося з’ясувати, що вуглецевий слід електрокара Tesla Model 3 в перший час використання вищий, ніж у того ж японського паркетника Toyota RAV4 з традиційним мотором під капотом.
Видання The Wall Street Journal об’єдналося з вченими з торонтського університету і провело власне дослідження. За їхніми спостереженнями, при випуску седана Model 3 викиди парникових газів складають 12,2 тонни. З цього важливого показника електромобіль випереджає RAV4 – близько 7,4 тонни. При виробництві електрокарів потрібні батареї, а їх випуск не можливий без спеціальних металів. Їх видобуток і завдає шкоди екології.
В процесі експлуатації електромобіль виявляється більш дружелюбним до екології: викид шкідливих речовин на 34% нижче, ніж у кросовера з ДВЗ. Коли пробіг обох машин складе близько 33 тисяч кілометрів, їх вуглецевий слід буде практично однаковим. Після цієї позначки Tesla почне менше забруднювати навколишнє середовище. А під час пробігу в 320 тисяч кілометрів негативний вплив RAV4 на екологію буде в два рази вищий, ніж у американського електроседана. Виходить, що електрокари стають більш екологічним тільки при тривалій експлуатації.
Японська компанія Toyota вирішила активніше працювати в сегменті компактних позашляховиків. У найближчі роки світ побачить…
У туманну погоду водіям слід бути максимально обережними та відмовитися від використання дальнього світла, адже…
Різке подорожчання автомобілів стало несподіванкою для багатьох покупців. Тепер навіть пів мільйона гривень часто не…
Багатьом автолюбителям доводилося чути про те, що ТЗ із дизельними моторами служать довше в порівнянні…
Шеф-дизайнер Mercedes Горден Вагенер назвав салон нового концепту Audi Concept C застарілим. На Мюнхенській автовиставці…
На дорогах часто можна зустріти знак 3.29 "Обмеження швидкості", але не всі водії знають, як…
Leave a Comment