З’ясували, при якому пробігу Tesla Model 3 починає менше шкодити екології, ніж кросовер з ДВЗ

Час читання: < 1 хв.
0

Експертам вдалося з’ясувати, що вуглецевий слід електрокара Tesla Model 3 в перший час використання вищий, ніж у того ж японського паркетника Toyota RAV4 з традиційним мотором під капотом.

Видання The Wall Street Journal об’єдналося з вченими з торонтського університету і провело власне дослідження. За їхніми спостереженнями, при випуску седана Model 3 викиди парникових газів складають 12,2 тонни. З цього важливого показника електромобіль випереджає RAV4 – близько 7,4 тонни. При виробництві електрокарів потрібні батареї, а їх випуск не можливий без спеціальних металів. Їх видобуток і завдає шкоди екології. 

В процесі експлуатації електромобіль виявляється більш дружелюбним до екології: викид шкідливих речовин на 34% нижче, ніж у кросовера з ДВЗ. Коли пробіг обох машин складе близько 33 тисяч кілометрів, їх вуглецевий слід буде практично однаковим. Після цієї позначки Tesla почне менше забруднювати навколишнє середовище. А під час пробігу в 320 тисяч кілометрів негативний вплив RAV4 на екологію буде в два рази вищий, ніж у американського електроседана. Виходить, що електрокари стають більш екологічним тільки при тривалій експлуатації. 

Реклама

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!