Статті

Названі найпопулярніші послуги автосервісу після зими

У трійку найбільш затребуваних сервісних робіт напередодні весняного періоду, що становлять до 80% всіх послуг, входять шиномонтаж, перевірка і перезаправка систем кондиціонування, а також всілякі захисні процедури по покриттю кузова і ЛКП. Це з’ясував аналітичний центр, проаналізувавши понад 4 тисяч замовлень на сервісне обслуговування в зимово-весняні сезони 2020 і 2021 років.

У масовому сегменті по брендам Volkswagen і Hyundai близько 35% від обсягу робіт з підготовки автомобіля до весни займають шиномонтаж, перевірка кондиціонера і проведення чергового ТО. Ще 20% замовлень припадає на антисептичну обробку кліматичної установки, хімчистку салону і полірування кузова. По марці Ford після зимового періоду в основному зростає попит на перевірку кондиціонера і профілактику системи кондиціонування, заміну масла, щіток склоочисника і шиномонтаж.

У преміальному сегменті серед прихильників бренду Mercedes найбільш затребуваною послугою після зими, що займає близько 75% робіт, є перевірка і профілактика, а також ремонт найбільш вразливих в морози елементів автомобіля: гумових деталей, акумулятора, личинок замків, систем кондиціонування. Крім того, близько 25% сервісних робіт в цей період по марці займає оновлення керамічної захисту ЛКП.

По марці Audi до 80% профілактичних робіт напередодні весни складають заміна масла в ДВС, дезінфекція системи кондиціонування і її перезаправка, мийка радіаторів системи охолодження двигуна, а також миття / прибирання підкапотного простору – його очищення від реагентів.

По бренду Jaguar Land Rover серед затребуваних послуг після зими є шиномонтаж (50% від обсягу сервісних робіт), мийка радіаторів (20% робіт), перевірка підвіски (15% робіт), заміна щіток лобового скла (10% робіт). Крім того, у автовласників користуються попитом регулювання і перевірка омивача, фар, лобового скла і п’ятої двері, а також перевірка і заміна АКБ і антибактеріальна обробка.

У люксовому сегменті по бренду Bentley найпопулярніша послуга – це весняний шиномонтаж, нею користуються близько 90% клієнтів. Разом з нею не менш затребуваним є і зберігання коліс на сезон. І ще близько 50% клієнтів після зимового періоду замовляють полірування кузова, керамічне покриття кузова і хімчистку салону.

Директор по сервісу розповів:

Після зими небажано нехтувати спеціальною підготовкою автомобіля. Для його подальшої якісної експлуатації важливо очистити всі вразливі деталі і елементи від агресивного впливу реагентів і перевірити їх стан. З приходом теплої пори року основний попит у автовласників буде традиційно сконцентрований на заміні шин – і цю процедуру теж необхідно проводити в якісному сервісному центрі офіційного дилера, щоб виключити проблеми в майбутньому. Так, наприклад, автомобілі марки Bentley можуть розганятися понад 300 км / год, тому дуже важливо, щоб колеса були збалансовані на високоточному обладнанні – спеціальному верстаті, який може імітувати навантаження від дороги на шину, тим самим балансування коліс виходить точною.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Renault оголосив ціни на новий Clio з бензиновим та гібридним двигунами

Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…

25.11.2025

Штраф за аварійку при зупинці автомобіля поліцією

Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…

25.11.2025

Чи потрібно ставити машину на ручник узимку

Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…

25.11.2025

Експерти розкрили, чому системи допомоги водієві небезпечні у негоду

Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…

25.11.2025

Toyota RAV4 стала найчастіше викрадним авто Канади у 2024 році

Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…

25.11.2025

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025