З’ясувалося, що в порівнянні з іншими галузями в 2020 році на авторинку спостерігалося найзначніше розрив в інтересах: 82,7% тих, що дзвонять чоловічої статі проти 17,3% жінок. Артур Саркісян, директор з розвитку Calltouch: «У нашому дослідженні ми аналізували різні тематики. І статистика показала, що жіноча аудиторія найрідше дзвонить з питань, пов’язаних з автомобільним сектором. На другому місці з кінця за популярністю тільки промислове обладнання, де частка абонентів жіночої статі також не досягала і 20% від загального трафіку ».
Якщо говорити про активність по днях тижня, то ситуація практично не змінювалася: з понеділка по неділю приблизно 80% тих, що дзвонять становили чоловіки і лише 20% – жінки.
Графік, що ілюструє час активності абонентів, також залишався статичним протягом дня: стабільно 80% цікавляться авторинком були чоловіками. Незначні коливання можна помітити тільки рано вранці – о шостій і сьомій годині ранку, а також ближче до півночі – в ці періоди частка тих, що дзвонять жінок збільшувалася на кілька відсотків. Згідно з проведеним дослідженням, чоловіки найбільше довіряють платному трафіку. А ось у жінок в рівній пріоритеті виявилися контекстна реклама і органічний трафік.
У жінок в фаворитах виявилися наступні марки: Mini (32,8%), Suzuki (26,9%) і Lexus (25,0%). А у чоловіків найбільший інтерес в 2020 році викликали позашляховики Isuzu (91,3%), Genesis (90,1%), а також BMW і Audi з рівним результатом (88%) на третьому місці за популярністю.
Honda зажадала розриву зв'язків між Nissan та Renault. Bloomberg стверджує: японська компанія стурбована можливим потраплянням…
Тривалий простий автомобіль може призвести до низки проблем, які здатні значно «вдарити» по гаманцю автовласника.…
В Україні відбуваються важливі зміни щодо водійських прав. Багато власників безстрокових посвідчень, особливо тих, хто…
Експерти автомобільної індустрії визначили найкращі новинки 2025 року серед доступних автомобілів. Журі таких престижних конкурсів,…
Суворі зими викликають у власників електромобілів занепокоєння запасом ходу їхніх автомобілів. Дослідження, проведене Recurrent ,…
Kia Sportage, кросовер, який вперше з’явився в середині 90-х, швидко став одним з найбільш популярних…
Leave a Comment