У цій статті ми розповімо вам про п’ять автомобілів, які дуже швидко починають іржавіти і від їх покупки краще всього відмовитися, так як доведеться витрачати дуже багато часу на ті чи інші усунення по кузову. Так само відразу уточнимо, що з деякими автомобілями зі списку нижче це може траплятися не завжди і не з усіма. Це лише яскраві приклади, на якій моделі автомобіля вони зустрічаються найчастіше. Тож почнемо!
Знайти живий варіант за прийнятні гроші практично нереально. Велика частина автомобілів на вторинному ринку вже має міняни крила, кришки капота або багажника, переварені пороги, арки і так далі. Така велика проблема обґрунтовується тим, що в нашій країні дуже сильно люблять зловживати хімікатами на дорогах, які починають роз’їдати кузов досить швидко. Так само дана модель має слабке лакофарбове покриття, а оцинкування у неї і зовсім холодна, яка взагалі не може ніяк опиратися корозії. Тому, якщо ви все таки хочете придбати собі саме цю модель, то шукайте її дуже ретельно і акуратно.
Якщо дивитися на тип обробки кузова, то багатьом буде здаватися, що вона не повинна практично іржавіти більше 10-20 років, але на ділі все зовсім інше. У кузова є гальванічна оцинковка, яка є найкраща, але через наш суворий клімат і всього іншого, велика частина на вторинному ринку в дуже жалюгідному стані. Більше і частіше за все страждають арки, пороги, капот, стакани, кромки лобового скла. Їх звичайно ж можна знайти в живому стані по кузову, але там вже ціна буде дуже завищена і багато хто просто вибирають більш спокійний і свіжий варіант, а не легендарну модель двадцятирічної давності.
На вторинному ринку за нього просять дуже навіть так скажемо “смішні” гроші і багато на це ведуться, хоча там немає ніякого комфорту і великого простору. Найчастіше проблеми з іржею можна зустріти на капоті і під ним, на кришці багажника, у низу дверей і порогах. Так само до мінусів можна віднести швидке затирання передній і задніх ліхтарів, які приходять в непридатність через 1-2 роки експлуатації.
З кузовом тут все погано. Хоча у нього є часткова гальванічна оцинковка, але вона в нашій країні мало кому може допомогти. Найбільше проблеми трапляються на капоті, арках, порогах і днище, стканах і на крайках лобового і заднього скла. Звичайно є і багато варіантів, які продають без рижиків і всього такого, але такі оголошення дуже велика рідкість.
По кузову, воно має оцинкування, але часткове. Оцинковані лише пороги, днище, лонжерони. Але і це не рятує в нашій країні від появи корозії. Ми не говоримо про всі моделі, але зараз живі випадки, коли автомобіль по колу і на кожному елементі може мати багато вогнищ іржі. Такі випадки реально є і найчастіше це трапляється з деякими роками виробництва.
Hyundai i30 2024 готовий до запуску на іспанському ринку Ця модель швидко стала однією з…
Українські водії мають два тижні, щоб заплатити штраф. Якщо вони зроблять це протягом перших 10…
BMW поставила хрест на ідеї пікапа. Старший віце-президент BMW з бренду та управління продуктами Бернд…
Усі звикли до того, що більшість рейтингів надійності автомобілів публікується незалежними американськими аналітичними виданнями на…
На початку 2024 року німецька автомобільна преса опублікувала чутки про плани керівництва Volkswagen повернути в…
Hyundai відклала прем'єру оновленої Сreta із трьома рядами. Нещодавно на індійський ринок вийшла рестайлінгова Hyundai…
Leave a Comment