У цій статті ми розповімо вам про п’ять автомобілів, які дуже швидко починають іржавіти і від їх покупки краще всього відмовитися, так як доведеться витрачати дуже багато часу на ті чи інші усунення по кузову. Так само відразу уточнимо, що з деякими автомобілями зі списку нижче це може траплятися не завжди і не з усіма. Це лише яскраві приклади, на якій моделі автомобіля вони зустрічаються найчастіше. Тож почнемо!
Знайти живий варіант за прийнятні гроші практично нереально. Велика частина автомобілів на вторинному ринку вже має міняни крила, кришки капота або багажника, переварені пороги, арки і так далі. Така велика проблема обґрунтовується тим, що в нашій країні дуже сильно люблять зловживати хімікатами на дорогах, які починають роз’їдати кузов досить швидко. Так само дана модель має слабке лакофарбове покриття, а оцинкування у неї і зовсім холодна, яка взагалі не може ніяк опиратися корозії. Тому, якщо ви все таки хочете придбати собі саме цю модель, то шукайте її дуже ретельно і акуратно.
Якщо дивитися на тип обробки кузова, то багатьом буде здаватися, що вона не повинна практично іржавіти більше 10-20 років, але на ділі все зовсім інше. У кузова є гальванічна оцинковка, яка є найкраща, але через наш суворий клімат і всього іншого, велика частина на вторинному ринку в дуже жалюгідному стані. Більше і частіше за все страждають арки, пороги, капот, стакани, кромки лобового скла. Їх звичайно ж можна знайти в живому стані по кузову, але там вже ціна буде дуже завищена і багато хто просто вибирають більш спокійний і свіжий варіант, а не легендарну модель двадцятирічної давності.
На вторинному ринку за нього просять дуже навіть так скажемо “смішні” гроші і багато на це ведуться, хоча там немає ніякого комфорту і великого простору. Найчастіше проблеми з іржею можна зустріти на капоті і під ним, на кришці багажника, у низу дверей і порогах. Так само до мінусів можна віднести швидке затирання передній і задніх ліхтарів, які приходять в непридатність через 1-2 роки експлуатації.
З кузовом тут все погано. Хоча у нього є часткова гальванічна оцинковка, але вона в нашій країні мало кому може допомогти. Найбільше проблеми трапляються на капоті, арках, порогах і днище, стканах і на крайках лобового і заднього скла. Звичайно є і багато варіантів, які продають без рижиків і всього такого, але такі оголошення дуже велика рідкість.
По кузову, воно має оцинкування, але часткове. Оцинковані лише пороги, днище, лонжерони. Але і це не рятує в нашій країні від появи корозії. Ми не говоримо про всі моделі, але зараз живі випадки, коли автомобіль по колу і на кожному елементі може мати багато вогнищ іржі. Такі випадки реально є і найчастіше це трапляється з деякими роками виробництва.
Головний дизайнер Renault розповів, що цілий список нових електромобілів компанії, які з'являться з 2028 року,…
Автомобіль потребує постійної уваги та регулярного технічного обслуговування, а ремонт часто стає суттєвою статтею витрат,…
За словами фахівців картон перед решіткою радіатора частково блокує надходження холодного повітря під капот, що…
Toyota почала прийом попередніх замовлень у Китаї на новий електричний кросовер bZ3X. Автомобіль, який виготовлятиметься…
Кожному водієві доводилося вибирати між трьома найпоширенішими способами заправки свого транспортного засобу: купити певну кількість…
MG оголосила про припинення виробництва одного з небагатьох електричних універсалів Великобританії - MG 5 EV.…
Leave a Comment