Статті

Автоексперти перерахував основні небезпеки від електромобілів

Share

Для багатьох електрокари здаються чимось незвичайним і небезпечним, оскільки у нас вони не мають тієї популярності, що в цивілізованих країнах. При цьому ряд побоювань дійсно виправдані, вважають експерти Autocar.

Журналісти відразу ж звернули увагу, що збірка електромобілів практично не відрізняється від виробництва традиційних легковиків, в результаті чого екологічно чистий транспорт піддається тим же етапах тестування і перевірок безпеки.

«Якщо трапиться найгірше, то найбільша з можливих проблема з літій-іонним акумулятором. Якщо один з елементів буде пошкоджений і станеться коротке замикання, є ймовірність, що пожежонебезпечний електроліт може спалахнути, стаючи все гаряче через використання накопиченої енергії і розігріється до 1000 градусів за Цельсієм. Якщо це наростаюче тепло зашкодить сусідні ланки, може статися ланцюгова реакція. Тоді полум’я тільки збільшиться і згасити його неможливо, треба чекати, коли вогонь загасне сам, витративши накопичену енергію », – відзначили наші британські колеги.

Однак такий найгірший результат вважається зараз малоймовірним, оскільки сучасні електрокари мають ударостійкий захист АКБ, а самі батареї встановлюються якнайдалі від можливих зон ушкоджень. Крім того, такі машини комплектуються автоматичними системами, які відключають несправний блок в разі аварії. Коли датчики автомобіля визначають, що сталася аварія, спрацьовують спеціальні системи, які розривають високовольтні кабелі, відключаючи живлення.

Ще однією проблемою електромобілів є їх безшумна робота. З 1 липня 2019 року в деяких країнах законодавчо закріплено вимогу, що зобов’язує автовиробників оснащувати машини електронним шумогенератором. Більшість авто мають два пристрої, встановлені в передньому і задньому бамперах, які генерують звук, схожий на звук двигуна внутрішнього згоряння.

Ще одне побоювання стосується зарядки під час дощу. Автоексперти відзначають, що більшість домашніх і комерційних зарядних станцій мають вологозахищений корпус, а зарядний гніздо і роз’ємом старанно ховають від попадання води. Крім того, система налаштована так, що перевіряє гніздо і роз’єм перед зарядкою на предмет наявності сторонніх частинок, в тому числі води, і не подає струм якщо виявить щось стороннє.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Hyundai готує восьме покоління Avante з агресивним стилем (ФОТО)

Hyundai Avante, більш відомий за межами Південної Кореї як Hyundai Elantra, випускається в актуальному поколінні…

04.07.2025

Названо автомобільні аксесуари, які можуть загрожувати вашій безпеці

Автомобільні аксесуари часто здаються зручним доповненням, яке робить поїздки комфортнішими, проте деякі з них насправді…

04.07.2025

За які опції готові доплачувати українці при купівлі автомобіля

Близько дев'яти з десяти українських водіїв готові доплачувати за додаткові опції в автомобілі, зокрема за…

04.07.2025

BMW підтвердила розробку ексклюзивної моделі для колекціонерів

BMW офіційно підтвердила розробку ексклюзивної моделі для колекціонерів. Йдеться про флагманський "автомобіль мрії", який випустять…

04.07.2025

Land Rover представив ексклюзивний Defender у чорному кольорі (ФОТО)

Land Rover показав нову версію позашляховика Defender, яка отримала назву OCTA Black. Як зазначає виробник,…

04.07.2025

Нові правила техогляду: як зміниться перевірка авто з 1 липня

В Україні з 1 липня 2025 року набирають чинності оновлені вимоги до обов'язкового технічного контролю…

04.07.2025