Статті

Автоексперти перерахував основні небезпеки від електромобілів

Share

Для багатьох електрокари здаються чимось незвичайним і небезпечним, оскільки у нас вони не мають тієї популярності, що в цивілізованих країнах. При цьому ряд побоювань дійсно виправдані, вважають експерти Autocar.

Журналісти відразу ж звернули увагу, що збірка електромобілів практично не відрізняється від виробництва традиційних легковиків, в результаті чого екологічно чистий транспорт піддається тим же етапах тестування і перевірок безпеки.

«Якщо трапиться найгірше, то найбільша з можливих проблема з літій-іонним акумулятором. Якщо один з елементів буде пошкоджений і станеться коротке замикання, є ймовірність, що пожежонебезпечний електроліт може спалахнути, стаючи все гаряче через використання накопиченої енергії і розігріється до 1000 градусів за Цельсієм. Якщо це наростаюче тепло зашкодить сусідні ланки, може статися ланцюгова реакція. Тоді полум’я тільки збільшиться і згасити його неможливо, треба чекати, коли вогонь загасне сам, витративши накопичену енергію », – відзначили наші британські колеги.

Однак такий найгірший результат вважається зараз малоймовірним, оскільки сучасні електрокари мають ударостійкий захист АКБ, а самі батареї встановлюються якнайдалі від можливих зон ушкоджень. Крім того, такі машини комплектуються автоматичними системами, які відключають несправний блок в разі аварії. Коли датчики автомобіля визначають, що сталася аварія, спрацьовують спеціальні системи, які розривають високовольтні кабелі, відключаючи живлення.

Ще однією проблемою електромобілів є їх безшумна робота. З 1 липня 2019 року в деяких країнах законодавчо закріплено вимогу, що зобов’язує автовиробників оснащувати машини електронним шумогенератором. Більшість авто мають два пристрої, встановлені в передньому і задньому бамперах, які генерують звук, схожий на звук двигуна внутрішнього згоряння.

Ще одне побоювання стосується зарядки під час дощу. Автоексперти відзначають, що більшість домашніх і комерційних зарядних станцій мають вологозахищений корпус, а зарядний гніздо і роз’ємом старанно ховають від попадання води. Крім того, система налаштована так, що перевіряє гніздо і роз’єм перед зарядкою на предмет наявності сторонніх частинок, в тому числі води, і не подає струм якщо виявить щось стороннє.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Які автомобілі не підходять для зимових умов

До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…

21.11.2024

Названо порушення через які можна втратити водійські права

За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…

21.11.2024

5 ефективних способів захистити авто від зимових умов без гаража

Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…

21.11.2024

Автомобілістам пояснили, чи варто купувати вживаний електромобіль

Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…

21.11.2024

Експерти дали поради, що робити, якщо ваш електромобіль розрядився

Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…

21.11.2024

Офіційно оголошено ціни на електричний Volkswagen e-Transporter

Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…

21.11.2024