Статті

Автоексперти перерахував основні небезпеки від електромобілів

Для багатьох електрокари здаються чимось незвичайним і небезпечним, оскільки у нас вони не мають тієї популярності, що в цивілізованих країнах. При цьому ряд побоювань дійсно виправдані, вважають експерти Autocar.

Журналісти відразу ж звернули увагу, що збірка електромобілів практично не відрізняється від виробництва традиційних легковиків, в результаті чого екологічно чистий транспорт піддається тим же етапах тестування і перевірок безпеки.

«Якщо трапиться найгірше, то найбільша з можливих проблема з літій-іонним акумулятором. Якщо один з елементів буде пошкоджений і станеться коротке замикання, є ймовірність, що пожежонебезпечний електроліт може спалахнути, стаючи все гаряче через використання накопиченої енергії і розігріється до 1000 градусів за Цельсієм. Якщо це наростаюче тепло зашкодить сусідні ланки, може статися ланцюгова реакція. Тоді полум’я тільки збільшиться і згасити його неможливо, треба чекати, коли вогонь загасне сам, витративши накопичену енергію », – відзначили наші британські колеги.

Однак такий найгірший результат вважається зараз малоймовірним, оскільки сучасні електрокари мають ударостійкий захист АКБ, а самі батареї встановлюються якнайдалі від можливих зон ушкоджень. Крім того, такі машини комплектуються автоматичними системами, які відключають несправний блок в разі аварії. Коли датчики автомобіля визначають, що сталася аварія, спрацьовують спеціальні системи, які розривають високовольтні кабелі, відключаючи живлення.

Ще однією проблемою електромобілів є їх безшумна робота. З 1 липня 2019 року в деяких країнах законодавчо закріплено вимогу, що зобов’язує автовиробників оснащувати машини електронним шумогенератором. Більшість авто мають два пристрої, встановлені в передньому і задньому бамперах, які генерують звук, схожий на звук двигуна внутрішнього згоряння.

Ще одне побоювання стосується зарядки під час дощу. Автоексперти відзначають, що більшість домашніх і комерційних зарядних станцій мають вологозахищений корпус, а зарядний гніздо і роз’ємом старанно ховають від попадання води. Крім того, система налаштована так, що перевіряє гніздо і роз’єм перед зарядкою на предмет наявності сторонніх частинок, в тому числі води, і не подає струм якщо виявить щось стороннє.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Nissan освіжив дизайн та оснащення свого найдешевшого кросовера

Nissan представив оновлену версію свого найдоступнішого кросовера Magnite, який зберіг характерний впізнаваний стиль. Зовнішність моделі…

25.08.2025

Туман на дорогах: яку помилку найчастіше роблять водії

В Україні все частіше трапляються тумани через різкі перепади температур, які вдень доходять до 15-20…

25.08.2025

Коли українським водіям варто міняти літні шини на зимові

Українським водіям варто заздалегідь подбати про сезонну заміну шин, адже саме від цього залежить безпека…

25.08.2025

Названо 9 найнадійніших Subaru з пробігом, які рідко виходять з ладу

Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…

25.08.2025

Оновлений Hyundai Ioniq 5 отримає більше потужності, комфорту та дальності

У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…

25.08.2025

Audi представила новий Q3 Sportback 2026 з гібридною установкою

Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…

25.08.2025