Статті

Автоексперти перерахував основні небезпеки від електромобілів

Share

Для багатьох електрокари здаються чимось незвичайним і небезпечним, оскільки у нас вони не мають тієї популярності, що в цивілізованих країнах. При цьому ряд побоювань дійсно виправдані, вважають експерти Autocar.

Журналісти відразу ж звернули увагу, що збірка електромобілів практично не відрізняється від виробництва традиційних легковиків, в результаті чого екологічно чистий транспорт піддається тим же етапах тестування і перевірок безпеки.

«Якщо трапиться найгірше, то найбільша з можливих проблема з літій-іонним акумулятором. Якщо один з елементів буде пошкоджений і станеться коротке замикання, є ймовірність, що пожежонебезпечний електроліт може спалахнути, стаючи все гаряче через використання накопиченої енергії і розігріється до 1000 градусів за Цельсієм. Якщо це наростаюче тепло зашкодить сусідні ланки, може статися ланцюгова реакція. Тоді полум’я тільки збільшиться і згасити його неможливо, треба чекати, коли вогонь загасне сам, витративши накопичену енергію », – відзначили наші британські колеги.

Однак такий найгірший результат вважається зараз малоймовірним, оскільки сучасні електрокари мають ударостійкий захист АКБ, а самі батареї встановлюються якнайдалі від можливих зон ушкоджень. Крім того, такі машини комплектуються автоматичними системами, які відключають несправний блок в разі аварії. Коли датчики автомобіля визначають, що сталася аварія, спрацьовують спеціальні системи, які розривають високовольтні кабелі, відключаючи живлення.

Ще однією проблемою електромобілів є їх безшумна робота. З 1 липня 2019 року в деяких країнах законодавчо закріплено вимогу, що зобов’язує автовиробників оснащувати машини електронним шумогенератором. Більшість авто мають два пристрої, встановлені в передньому і задньому бамперах, які генерують звук, схожий на звук двигуна внутрішнього згоряння.

Ще одне побоювання стосується зарядки під час дощу. Автоексперти відзначають, що більшість домашніх і комерційних зарядних станцій мають вологозахищений корпус, а зарядний гніздо і роз’ємом старанно ховають від попадання води. Крім того, система налаштована так, що перевіряє гніздо і роз’єм перед зарядкою на предмет наявності сторонніх частинок, в тому числі води, і не подає струм якщо виявить щось стороннє.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen представила гібридні версії Multivan та Caddy Cargo

Volkswagen розширила свій асортимент комерційних автомобілів, представивши гібридні версії Multivan eHybrid 4MOTION та Caddy Cargo…

02.04.2025

Штрафи для пішоходів в Україні: хто і за що може отримати штраф

В Україні пішоходи також несуть відповідальність за безпеку на дорогах. Дотримання правил дорожнього руху важливе…

02.04.2025

Нові вимоги для водіїв-початківців: що потрібно знати

З початку 2025 року сервісні центри МВС України видали 206 609 посвідчень водія, з яких…

02.04.2025

На випробування вийшов новий BMW M5 у несподівано звичайному кузові

Компанія BMW, згідно з останніми повідомленнями, має намір кардинально змінити зовнішній вигляд у багатьох моделей…

02.04.2025

Експерти розкрили, які авто потрапляють під пильну увагу поліції

Зупинка автомобіля поліцією — звичне явище на дорогах. Хоча патрульні зобов'язані діяти відповідно до норм…

02.04.2025

У топ-5 найліквідніших авто потрапила лише одна Toyota

За підсумками минулого року Toyota RAV4 стала третьою за кількістю проданих автомобілів у світі, досягнувши…

02.04.2025