Фахівці радять: «Пам’ятайте також, що під час пожежі в моторному відсіку, перше, що потрібно зробити, це заглушити двигун. Після цього не відкривайте капот повністю, щоб обмежити доступ кисню і випускайте всередину весь балон ».
Причиною пожежі може стати витік палива. Через розгерметизацію паливних шлангів в підкапотному просторі може статися загоряння автомобіля. Статися це може з-за вібрацій, після їзди по розбитим дорогам. Крім того, потьоки можуть виникнути, якщо паливний бак злетів з кріплень (наприклад, після ДТП) і почав тертися об внутрішню частину кузова. Слід перевіряти стан пробки бензобака, паливного фільтра, паливного насоса і паливної магістралі. Проблеми з паливною системою найчастіше можна помітити при виникненні характерного запаху бензину або солярки.
Перегрів каталітичного нейтралізатора може бути вкрай небезпечний, адже нерідкі випадки, коли цей елемент, що знаходиться під кузовом, перегрівається при тривалому перезбагаченні суміші. Його можуть викликати, наприклад, збої в роботі циліндрів або несправності системи запалювання, а також механічні пошкодження і засмічення нейтралізатора через використання неякісного пального. Якщо автомобіль з розігрітим каталізатором залишити в полі на сухій траві, то може початися пожежа.
Також існують випадки, коли акумуляторна батарея вибухає при зарядці (в разі сильної перезарядки АКБ) або «прикурювання» за допомогою силових проводів. Подібний сценарій можливий, якщо відбувається підключення від машини до машини спочатку мінусових проводів. Вибухнути АКБ може і при малому рівні електроліту. Якщо рівень кислоти опускається нижче рівня пластин, через відкриті ділянки під час запуску двигуна може пробігти іскра, яка і стане причиною вибуху.
Коротке замикання проводки вкрай небезпечно. Деякі автолюбителі можуть встановити на місце перегортого запобіжника, більш потужний. Такі дії можуть призвести до того, що при підвищенні номінальної напруги почнуть перегріватися інші елементи ланцюга – перш за все обмотка проводів, яка швидко підпалить сусідні паромасляні деталі, після чого машина може вигоріти за лічені хвилини.
Займання може виникнути, якщо автовласник вирішить самостійно встановити додаткове обладнання і часто без запобіжників. В такому колі може виникнути замикання і при неправильному або поганому з’єднанні провід може нагрітися до такої температури, що запалає ізоляція. Неякісні зарядні пристрої для гаджетів або тепловентилятори можуть розплавити і підпалити гніздо прикурювача.
Займання в автомобілі може початися і через пожежонебезпечні предмети в салоні. Сірники, запальнички, скельця окулярів і навіть пляшка з водою в сонячну погоду можуть спрацювати як лінза для розпалювання.
Фахівці радять: «Пам’ятайте також, що під час пожежі в моторному відсіку, перше, що потрібно зробити, це заглушити двигун. Після цього не відкривайте капот повністю, щоб обмежити доступ кисню і випускайте всередину весь балон ».
Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Після придбання або розмитнення автомобіля власник зобов'язаний зареєструвати його в установленому законом порядку. Проте багато…
Toyota готує повернення класичного V8, але в абсолютно новому форматі. Якщо раніше мова йшла виключно…
Журналісти іспанського видання Km77 провели серію динамічних випробувань нового Audi Q5, включаючи знаменитий «лосиний тест»…
За даними GlobalData Automotive, за перші дев'ять місяців 2025 року у світі було продано понад…
Leave a Comment