Фахівці радять: «Пам’ятайте також, що під час пожежі в моторному відсіку, перше, що потрібно зробити, це заглушити двигун. Після цього не відкривайте капот повністю, щоб обмежити доступ кисню і випускайте всередину весь балон ».
Причиною пожежі може стати витік палива. Через розгерметизацію паливних шлангів в підкапотному просторі може статися загоряння автомобіля. Статися це може з-за вібрацій, після їзди по розбитим дорогам. Крім того, потьоки можуть виникнути, якщо паливний бак злетів з кріплень (наприклад, після ДТП) і почав тертися об внутрішню частину кузова. Слід перевіряти стан пробки бензобака, паливного фільтра, паливного насоса і паливної магістралі. Проблеми з паливною системою найчастіше можна помітити при виникненні характерного запаху бензину або солярки.
Перегрів каталітичного нейтралізатора може бути вкрай небезпечний, адже нерідкі випадки, коли цей елемент, що знаходиться під кузовом, перегрівається при тривалому перезбагаченні суміші. Його можуть викликати, наприклад, збої в роботі циліндрів або несправності системи запалювання, а також механічні пошкодження і засмічення нейтралізатора через використання неякісного пального. Якщо автомобіль з розігрітим каталізатором залишити в полі на сухій траві, то може початися пожежа.
Також існують випадки, коли акумуляторна батарея вибухає при зарядці (в разі сильної перезарядки АКБ) або «прикурювання» за допомогою силових проводів. Подібний сценарій можливий, якщо відбувається підключення від машини до машини спочатку мінусових проводів. Вибухнути АКБ може і при малому рівні електроліту. Якщо рівень кислоти опускається нижче рівня пластин, через відкриті ділянки під час запуску двигуна може пробігти іскра, яка і стане причиною вибуху.
Коротке замикання проводки вкрай небезпечно. Деякі автолюбителі можуть встановити на місце перегортого запобіжника, більш потужний. Такі дії можуть призвести до того, що при підвищенні номінальної напруги почнуть перегріватися інші елементи ланцюга – перш за все обмотка проводів, яка швидко підпалить сусідні паромасляні деталі, після чого машина може вигоріти за лічені хвилини.
Займання може виникнути, якщо автовласник вирішить самостійно встановити додаткове обладнання і часто без запобіжників. В такому колі може виникнути замикання і при неправильному або поганому з’єднанні провід може нагрітися до такої температури, що запалає ізоляція. Неякісні зарядні пристрої для гаджетів або тепловентилятори можуть розплавити і підпалити гніздо прикурювача.
Займання в автомобілі може початися і через пожежонебезпечні предмети в салоні. Сірники, запальнички, скельця окулярів і навіть пляшка з водою в сонячну погоду можуть спрацювати як лінза для розпалювання.
Фахівці радять: «Пам’ятайте також, що під час пожежі в моторному відсіку, перше, що потрібно зробити, це заглушити двигун. Після цього не відкривайте капот повністю, щоб обмежити доступ кисню і випускайте всередину весь балон ».
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment