Автомобільні експерти склали рейтинг автомобілів, кузови яких найбільше схильні до іржі.
Цей автомобіль є абсолютним антилідером рейтингу, особливо це стосується моделей, випущених до 2018 року. Ці машини не можуть похвалитися якісним захистом металу. З першими проблемами власники “Патріота” можуть зіткнутися вже через 3-4 зими.
Якість захисту кузова у деяких “французів” дещо краще, ніж у “Патріота” від УАЗ. Але для початку проблем теж досить 2-4 зим. Особливо уважно господарям цих машин необхідно стежити за станом швів.
Місце збірки цього кросовера ніяк не впливає на якість його кузова. Залишена без належної уваги з боку господаря Skoda Yeti швидко стає жертвою бруду, вологості і дорожніх реагентів. Перші проблеми з корозією відзначаються вже на 4 рік.
При належному “превентивному догляді” кузов японського автомобіля може прослужити набагато довше терміну, відведеного йому якістю оцинковки і ЛКП. Однак, перші проблеми з порогами, крилами і швами можуть початися вже на 3 рік експлуатації.
Німецька якість також не гарантує відсутність іржі на кузові в наших реаліях. Нерідко корозія наздоганяє перераховані машини вже через 3 зими.
Українським водіям варто заздалегідь подбати про сезонну заміну шин, адже саме від цього залежить безпека…
Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…
У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…
Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…
На ринку кросоверів з варіаторними коробками передач є моделі, у яких цей вузол виходить з…
Чеський виробник Skoda продовжує розкривати деталі свого майбутнього електромобіля, який замінить актуальну Octavia. Концепт під…
Leave a Comment