Автомобільні експерти склали рейтинг автомобілів, кузови яких найбільше схильні до іржі.
Цей автомобіль є абсолютним антилідером рейтингу, особливо це стосується моделей, випущених до 2018 року. Ці машини не можуть похвалитися якісним захистом металу. З першими проблемами власники “Патріота” можуть зіткнутися вже через 3-4 зими.
Якість захисту кузова у деяких “французів” дещо краще, ніж у “Патріота” від УАЗ. Але для початку проблем теж досить 2-4 зим. Особливо уважно господарям цих машин необхідно стежити за станом швів.
Місце збірки цього кросовера ніяк не впливає на якість його кузова. Залишена без належної уваги з боку господаря Skoda Yeti швидко стає жертвою бруду, вологості і дорожніх реагентів. Перші проблеми з корозією відзначаються вже на 4 рік.
При належному “превентивному догляді” кузов японського автомобіля може прослужити набагато довше терміну, відведеного йому якістю оцинковки і ЛКП. Однак, перші проблеми з порогами, крилами і швами можуть початися вже на 3 рік експлуатації.
Німецька якість також не гарантує відсутність іржі на кузові в наших реаліях. Нерідко корозія наздоганяє перераховані машини вже через 3 зими.
Більшість моторів Toyota здатні похвалитися куленепробивною репутацією з точки зору надійності, з якою можуть конкурувати…
Компанія Volkswagen уперше показала субкомпактний «паркетник» T-Roc у 2017 році, а потім провела рестайлінг першого…
Розробка двигуна автомобіля дорога і складна, тому автовиробники намагаються використовувати їх якнайдовше. Але деяким моторам…
Уживаний автомобіль зазвичай купують, якщо не вистачає грошей на покупку нового. Або це буде перший…
Nissan планує активну електрифікацію модельного ряду - до 2027 року дебютують одразу 16 електричних та…
Компанія Alfa Romeo представила ціни на свою нову модель Junior Elletrica , яка обіцяє стати…
Leave a Comment