Експерти розповіли, наскільки зараз надійними є машини китайських брендів і чи варто здійснювати подібну покупку. Китайські машини серйозно нарощують продажі на украънському ринку. Нагадуємо, головною проблемою машин з Китаю була корозія.
На форумах можна знайти багато записів по цій темі – причому іржа з’являлася у машин вже в перший рік володіння, що є неприйнятним. Найбільш схильними до цього частинами кузова є місця зварювання, днище і елементи підвіски. Представники китайських брендів не можуть не знати про проблему і щосили намагаються зайнятися її рішенням. І досить серйозний прогрес вже намітився. Так, найбільшою похвали з боку користувачів заслужила марка Geely. Проблеми зараз зустрічаються тільки на авто значного віку – вони вже і не продаються у дилерів.
Також досить непогано справи йдуть у Chery – у випадку з машинами у віці 2-3 роки корозії немає. Але є і «проблемні» марки. Лідером тут є Lifan – крім корозії претензії пред’являють до якості збірки. Але це швидше пояснюється тим, що нові Lifan вже не продаються і від цього не розвиваються.
Є певне невдоволення і машинам бренду Haval. Йдеться про модель H6 – правда, це перше покоління, яке вже не продається.
А ось скарги на новий позашляховик H5 викликають побоювання – якщо з часів Great Wall Hover нічого не змінилося, то проблеми можуть бути серйозними. Проте, оцінювати якість кузова машин Haval правильно буде через 2-3 роки, коли бестселери F7 і F7x вже довго протримаються на ринку.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment