Автоматична коробка передач давно обійшла «механіку» за часткою ринку, а її переваги з часом визнають навіть найвідважніші скептики. Проте, мінуси у «автомата» теж є. Які недоліки АКП можуть дати про себе знати взимку, розповів портал «UaMotors».
Окрема тема – прогрів автоматичної трансмісії, який для неї так само строго обов’язковий, як і для двигуна. Для цього водію потрібно уникати різких стартів і пробуксовок в перші хвилини після старту. В іншому випадку коробці гарантований підвищений знос і, як наслідок, швидкий вихід з ладу.
Крім того, слід пам’ятати про заміну масла, інтервал якої у випадку з «автоматом» приблизно в два рази менший, ніж у «механіки». Відмова від «масляного сервісу» загрожує поломкою агрегату і скороченням його терміну служби.
Нарешті, ще два мінуси «автомата» стосуються руху в снігу. При попаданні в так званий «сніговий полон» машину з АКП практично неможливо витягнути враскачку, а буксувати з такою коробкою і зовсім небезпечно – в першу чергу, через перегрів і можливого дорогого ремонту після нього.
Способи шахрайства постійно вдосконалюються. Поліцейський зазначив, що у 2025 році з'явилося кілька нових схем "розводу"…
Оновлений електричний кросовер Nissan Ariya уперше анонсували минулого тижня. Світова прем'єра моделі відбудеться на автосалоні…
Осінній вечір і в голові не відпускає одне питання: чи треба гріти машину взимку і…
Модель Nissan Pathfinder з'явилася 40 років тому як класичний рамний позашляховик і залишалася такою протягом…
Статистика, оприлюднена Державною митною службою, змушує по-новому поглянути на економічну ситуацію в Україні під час…
Один дизельний седан, що переписав правила надійності, десятиліттями колісив дорогами Європи - і зрештою намотав…
Leave a Comment