Статті

Назвали преміальні старі позашляховики з дуже дорогим обслуговуванням

Практично кожен водій хотів би мати в своєму гаражі преміальний автомобіль. Ціни на нові елітні машини дуже високі, але вже років так через десять вартість на них практично однакова з цінником на середньостатистичний старий автомобіль. І тоді спокуса придбати преміальну машину, нехай навіть і далеко стару, стає дуже високим, але потрібно не забувати про вартість ремонту і обслуговування такого авто.

Фахівці назвала ТОП преміальних позашляховиків, обслуговування і ремонт яких обійдуться в «копієчку». Відкриває список Mercedes ML (W164). Чим старшим стає цей автомобіль, тим сильніше і частіше загострюються проблеми, пов’язані з передовими на середину нульових технологіями. Проблеми може доставити і автоматична трансмісія 7G-Tronic, і електрика, і найпоширеніший мотор V6 з робочим об’ємом 3,5-літра.

Далі йде Mercedes GL (X164) – за фактом, це той же М-клас, тільки збільшений в розмірах і оснащений ще більшою кількістю навернених і складних «штук». Основні проблеми цього автомобіля – це пневмопідвіска і електрика, ремонт яких коштує великих грошей. Цей рейтинг не міг обійтися і без BMW X5 (E70) і X6 . Не секрет, що «Ікси» ламаються. І чим старше стає автомобіль, тим частіше виявляються несправності. Основні проблеми можуть доставити – мотори і електрика.

Слідом вказані ще два «німця» – Volkswagen Touareg і Porsche Cayenne. На момент свого дебюту ці моделі були дійсно шикарними і революційними. Touareg і Cayenne стали одними з перших автомобілів, яких спіткала доля комп’ютеризації. Звідси дуже часті помилки і баги. Відповідно, чим старше машина, тим більше проблем вона доставляє. Також не варто забувати і про пневмоподвеске, ремонт якої недешевий.

Крім того, в цей список були включені Range Rover III і Land Rover Discovery 3 . Перший «Британець» не може похвалитися ні надійним «автоматом», ні надійним двигуном, ні стабільною електрикою з електронікою, плюс ще пневмопідвіска. «Ахіллесова п’ята» Discovery 3 – це електрика.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому тривалий простій шкодить автомобілю та як цього уникнути

Тривалий простій шкодить автомобілю і скорочує його ресурс. Багато водіїв думають, що залишаючи машину в…

01.12.2025

Subaru випередила Toyota, BMW та Lexus у сегменті надійних кросоверів

Кросовери продовжують залишатися найпопулярнішим типом автомобілів завдяки практичності, зручності у використанні та керованості, що часто…

01.12.2025

Названо авто став найкращим сімейним авто, випередивши Skoda та Volvo

Хетчбек Volkswagen Polo став найкращим автомобілем для сімей у 2025 році за версією авторитетного британського…

01.12.2025

Чи безпечно змішувати бензини з різним октановим числом

Багатьох водіїв цікавить, чи можна змішувати бензин із різним октановим числом, особливо якщо потрібного палива…

01.12.2025

Електромобілі займають понад 20% європейського ринку

У жовтні європейський авторинок продовжив рости: продажі нових автомобілів склали 1 091 904 одиниці, що на 4,9%…

01.12.2025

Як захистити себе від неправомірних дій поліції за допомогою відео

Водії часто стикаються з незаконними діями поліції, і відеозапис може стати надійним способом захисту своїх…

01.12.2025