Статті

Назвали преміальні старі позашляховики з дуже дорогим обслуговуванням

Share

Практично кожен водій хотів би мати в своєму гаражі преміальний автомобіль. Ціни на нові елітні машини дуже високі, але вже років так через десять вартість на них практично однакова з цінником на середньостатистичний старий автомобіль. І тоді спокуса придбати преміальну машину, нехай навіть і далеко стару, стає дуже високим, але потрібно не забувати про вартість ремонту і обслуговування такого авто.

Фахівці назвала ТОП преміальних позашляховиків, обслуговування і ремонт яких обійдуться в «копієчку». Відкриває список Mercedes ML (W164). Чим старшим стає цей автомобіль, тим сильніше і частіше загострюються проблеми, пов’язані з передовими на середину нульових технологіями. Проблеми може доставити і автоматична трансмісія 7G-Tronic, і електрика, і найпоширеніший мотор V6 з робочим об’ємом 3,5-літра.

Далі йде Mercedes GL (X164) – за фактом, це той же М-клас, тільки збільшений в розмірах і оснащений ще більшою кількістю навернених і складних «штук». Основні проблеми цього автомобіля – це пневмопідвіска і електрика, ремонт яких коштує великих грошей. Цей рейтинг не міг обійтися і без BMW X5 (E70) і X6 . Не секрет, що «Ікси» ламаються. І чим старше стає автомобіль, тим частіше виявляються несправності. Основні проблеми можуть доставити – мотори і електрика.

Слідом вказані ще два «німця» – Volkswagen Touareg і Porsche Cayenne. На момент свого дебюту ці моделі були дійсно шикарними і революційними. Touareg і Cayenne стали одними з перших автомобілів, яких спіткала доля комп’ютеризації. Звідси дуже часті помилки і баги. Відповідно, чим старше машина, тим більше проблем вона доставляє. Також не варто забувати і про пневмоподвеске, ремонт якої недешевий.

Крім того, в цей список були включені Range Rover III і Land Rover Discovery 3 . Перший «Британець» не може похвалитися ні надійним «автоматом», ні надійним двигуном, ні стабільною електрикою з електронікою, плюс ще пневмопідвіска. «Ахіллесова п’ята» Discovery 3 – це електрика.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Audi готує масштабні скорочення: без роботи залишаться тисячі

Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…

18.03.2025

Блогери знайшли новий спосіб обдурити автопілот Tesla

Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…

18.03.2025

Експерт попередив про ризики їзди на літніх шинах у холодну погоду

Рання весна в Україні змусила деяких водіїв перейти на літні шини, але різке похолодання зробило…

18.03.2025

Audi Q5 PHEV нового покоління позбудеться турбодизельного двигуна

Кросовер Q5 залишається для Audi, можливо, головним продуктом: за обсягами продажів він перевершує решту моделей…

18.03.2025

Mercedes-Benz тестує новий електричний GLB-Class 2027

Mercedes-Benz продовжує тестування другого покоління GLB-Class, який стане частиною оновленої компактної лінійки бренду. Прототип моделі…

18.03.2025

Audi оновить модельний ряд і випустить 10 нових PHEV та ДВЗ у 2025 році

Audi оголосила про масштабну стратегію оновлення свого модельного ряду на 2025 рік, запланувавши запуск десяти…

18.03.2025