Статті

Назвали преміальні старі позашляховики з дуже дорогим обслуговуванням

Практично кожен водій хотів би мати в своєму гаражі преміальний автомобіль. Ціни на нові елітні машини дуже високі, але вже років так через десять вартість на них практично однакова з цінником на середньостатистичний старий автомобіль. І тоді спокуса придбати преміальну машину, нехай навіть і далеко стару, стає дуже високим, але потрібно не забувати про вартість ремонту і обслуговування такого авто.

Фахівці назвала ТОП преміальних позашляховиків, обслуговування і ремонт яких обійдуться в «копієчку». Відкриває список Mercedes ML (W164). Чим старшим стає цей автомобіль, тим сильніше і частіше загострюються проблеми, пов’язані з передовими на середину нульових технологіями. Проблеми може доставити і автоматична трансмісія 7G-Tronic, і електрика, і найпоширеніший мотор V6 з робочим об’ємом 3,5-літра.

Далі йде Mercedes GL (X164) – за фактом, це той же М-клас, тільки збільшений в розмірах і оснащений ще більшою кількістю навернених і складних «штук». Основні проблеми цього автомобіля – це пневмопідвіска і електрика, ремонт яких коштує великих грошей. Цей рейтинг не міг обійтися і без BMW X5 (E70) і X6 . Не секрет, що «Ікси» ламаються. І чим старше стає автомобіль, тим частіше виявляються несправності. Основні проблеми можуть доставити – мотори і електрика.

Слідом вказані ще два «німця» – Volkswagen Touareg і Porsche Cayenne. На момент свого дебюту ці моделі були дійсно шикарними і революційними. Touareg і Cayenne стали одними з перших автомобілів, яких спіткала доля комп’ютеризації. Звідси дуже часті помилки і баги. Відповідно, чим старше машина, тим більше проблем вона доставляє. Також не варто забувати і про пневмоподвеске, ремонт якої недешевий.

Крім того, в цей список були включені Range Rover III і Land Rover Discovery 3 . Перший «Британець» не може похвалитися ні надійним «автоматом», ні надійним двигуном, ні стабільною електрикою з електронікою, плюс ще пневмопідвіска. «Ахіллесова п’ята» Discovery 3 – це електрика.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Juke EV стане головним електрокросовером Nissan у Європі

Nissan офіційно розпочав дорожні випробування нового електричного Juke EV, який дебютує у 2026 році. Компактний…

11.11.2025

Чому не можна сідати в салон під час заправки авто і користуватися телефоном

Багато водіїв вважають заправку автомобіля простим і звичним процесом, проте на АЗС ховається небезпечний фактор…

11.11.2025

Названі головні новинки електромобілів 2026 року

Європейський автомобільний ринок готується до справжнього "електроштурму" - уже 2026 року дебютує рекордна кількість нових…

11.11.2025

Mazda показала концепт Vision-X Coupe з роторним гібридом

На Japan Mobility Show 2025 у Токіо Mazda представила концепт-кар Vision-X Coupe - універсал із…

11.11.2025

BMW позначила три ключові напрями розвитку до 2026 року

Компанія BMW бачить 2026 як важливий етап у своїй історії. Виробник має намір зміцнити позиції…

11.11.2025

Експерт розповів про найкращі способи захисту автомобіля від викрадення

Експерт нагадав, що ще за радянських часів автовласники використовували механічні способи захисту: забирали акумулятори додому,…

11.11.2025