Статті

Назвали преміальні старі позашляховики з дуже дорогим обслуговуванням

Share

Практично кожен водій хотів би мати в своєму гаражі преміальний автомобіль. Ціни на нові елітні машини дуже високі, але вже років так через десять вартість на них практично однакова з цінником на середньостатистичний старий автомобіль. І тоді спокуса придбати преміальну машину, нехай навіть і далеко стару, стає дуже високим, але потрібно не забувати про вартість ремонту і обслуговування такого авто.

Фахівці назвала ТОП преміальних позашляховиків, обслуговування і ремонт яких обійдуться в «копієчку». Відкриває список Mercedes ML (W164). Чим старшим стає цей автомобіль, тим сильніше і частіше загострюються проблеми, пов’язані з передовими на середину нульових технологіями. Проблеми може доставити і автоматична трансмісія 7G-Tronic, і електрика, і найпоширеніший мотор V6 з робочим об’ємом 3,5-літра.

Далі йде Mercedes GL (X164) – за фактом, це той же М-клас, тільки збільшений в розмірах і оснащений ще більшою кількістю навернених і складних «штук». Основні проблеми цього автомобіля – це пневмопідвіска і електрика, ремонт яких коштує великих грошей. Цей рейтинг не міг обійтися і без BMW X5 (E70) і X6 . Не секрет, що «Ікси» ламаються. І чим старше стає автомобіль, тим частіше виявляються несправності. Основні проблеми можуть доставити – мотори і електрика.

Слідом вказані ще два «німця» – Volkswagen Touareg і Porsche Cayenne. На момент свого дебюту ці моделі були дійсно шикарними і революційними. Touareg і Cayenne стали одними з перших автомобілів, яких спіткала доля комп’ютеризації. Звідси дуже часті помилки і баги. Відповідно, чим старше машина, тим більше проблем вона доставляє. Також не варто забувати і про пневмоподвеске, ремонт якої недешевий.

Крім того, в цей список були включені Range Rover III і Land Rover Discovery 3 . Перший «Британець» не може похвалитися ні надійним «автоматом», ні надійним двигуном, ні стабільною електрикою з електронікою, плюс ще пневмопідвіска. «Ахіллесова п’ята» Discovery 3 – це електрика.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025