Не так давно компанія Kia оголосила про зміну логотипу на новий. У ньому буде використаний новий шрифт і нове написання назви марки. Однак, судячи з усього, виробник на цьому не збирається зупинятися. Днями завдяки відомству інтелектуальної власності Південної Кореї, стало відомо, що Kia змінить ще й слоган.
Згідно витоку, колишній слоган компанії, який звучав як «Сила дивувати», буде замінений на «Рух, який надихає». Журналісти пов’язують такі зміни з новим планом по переорієнтації світового бізнесу Kia, відомий, як «План S». Згідно з цим планом компанія увійде в еру нової мобільності, створюючи молоду клієнтську базу і просуваючи ринок елітних товарів.
Разом з тим новий план передбачає розробку і продаж нового недорогого і функціонального електрокара і масове його поширення по всьому світу. Крім того Kia переорієнтується на виробництво компактних бензинових автомобілів для таксі, робототехніки та електронної комерції.
Компанія Dacia відносно недавно презентувала оновлену версію кросовера Dacia Spring 2024. У процесі модернізації він…
Компанія Volkswagen продовжує розширювати лінійку своєї оновленої моделі Passat, представивши версію із системою повного приводу…
Rolls-Royce представив оновлений кросовер Cullinan. Розкішний позашляховик пережив модернізацію в середині життєвого циклу, і вона…
Компанія Polestar опублікувала відеозвіт про випробування технології надшвидкої зарядки: прототип седана Polestar 5, оснащений батареєю…
Внаслідок пандемії COVID-19 усім було важко відновити роботу. Після пожвавлення економіки автомобільний сектор зіштовхнувся із…
Mazda розкрила повний перелік цін на свою нову модель CX-80 , доповнюючи лінійку популярних кросоверів.…
Leave a Comment