Не так давно компанія Kia оголосила про зміну логотипу на новий. У ньому буде використаний новий шрифт і нове написання назви марки. Однак, судячи з усього, виробник на цьому не збирається зупинятися. Днями завдяки відомству інтелектуальної власності Південної Кореї, стало відомо, що Kia змінить ще й слоган.
Згідно витоку, колишній слоган компанії, який звучав як «Сила дивувати», буде замінений на «Рух, який надихає». Журналісти пов’язують такі зміни з новим планом по переорієнтації світового бізнесу Kia, відомий, як «План S». Згідно з цим планом компанія увійде в еру нової мобільності, створюючи молоду клієнтську базу і просуваючи ринок елітних товарів.
Разом з тим новий план передбачає розробку і продаж нового недорогого і функціонального електрокара і масове його поширення по всьому світу. Крім того Kia переорієнтується на виробництво компактних бензинових автомобілів для таксі, робототехніки та електронної комерції.
Тривалий простій шкодить автомобілю і скорочує його ресурс. Багато водіїв думають, що залишаючи машину в…
Кросовери продовжують залишатися найпопулярнішим типом автомобілів завдяки практичності, зручності у використанні та керованості, що часто…
Хетчбек Volkswagen Polo став найкращим автомобілем для сімей у 2025 році за версією авторитетного британського…
Багатьох водіїв цікавить, чи можна змішувати бензин із різним октановим числом, особливо якщо потрібного палива…
У жовтні європейський авторинок продовжив рости: продажі нових автомобілів склали 1 091 904 одиниці, що на 4,9%…
Водії часто стикаються з незаконними діями поліції, і відеозапис може стати надійним способом захисту своїх…
Leave a Comment