Не так давно компанія Kia оголосила про зміну логотипу на новий. У ньому буде використаний новий шрифт і нове написання назви марки. Однак, судячи з усього, виробник на цьому не збирається зупинятися. Днями завдяки відомству інтелектуальної власності Південної Кореї, стало відомо, що Kia змінить ще й слоган.
Згідно витоку, колишній слоган компанії, який звучав як «Сила дивувати», буде замінений на «Рух, який надихає». Журналісти пов’язують такі зміни з новим планом по переорієнтації світового бізнесу Kia, відомий, як «План S». Згідно з цим планом компанія увійде в еру нової мобільності, створюючи молоду клієнтську базу і просуваючи ринок елітних товарів.
Разом з тим новий план передбачає розробку і продаж нового недорогого і функціонального електрокара і масове його поширення по всьому світу. Крім того Kia переорієнтується на виробництво компактних бензинових автомобілів для таксі, робототехніки та електронної комерції.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment