Не так давно компанія Kia оголосила про зміну логотипу на новий. У ньому буде використаний новий шрифт і нове написання назви марки. Однак, судячи з усього, виробник на цьому не збирається зупинятися. Днями завдяки відомству інтелектуальної власності Південної Кореї, стало відомо, що Kia змінить ще й слоган.
Згідно витоку, колишній слоган компанії, який звучав як «Сила дивувати», буде замінений на «Рух, який надихає». Журналісти пов’язують такі зміни з новим планом по переорієнтації світового бізнесу Kia, відомий, як «План S». Згідно з цим планом компанія увійде в еру нової мобільності, створюючи молоду клієнтську базу і просуваючи ринок елітних товарів.
Разом з тим новий план передбачає розробку і продаж нового недорогого і функціонального електрокара і масове його поширення по всьому світу. Крім того Kia переорієнтується на виробництво компактних бензинових автомобілів для таксі, робототехніки та електронної комерції.
На Japan Mobility Show 2025 у Токіо Mazda представила концепт-кар Vision-X Coupe - універсал із…
Компанія BMW бачить 2026 як важливий етап у своїй історії. Виробник має намір зміцнити позиції…
Експерт нагадав, що ще за радянських часів автовласники використовували механічні способи захисту: забирали акумулятори додому,…
Деякі люди використовують автомобіль лише для поїздок на роботу, а є й ті, хто буквально…
Продажі електромобілів у США почали різко сповільнюватися після завершення федеральної програми податкових пільг для покупців…
Зимові шини - це технічно складний елемент автомобіля, чутливий до умов експлуатації, проте при правильному…
Leave a Comment