АКПП давно обійшла «механіку» за часткою ринку, а її переваги з часом визнають навіть найвідважніші скептики. Проте, мінуси у автоматичної коробки теж є. Які недоліки “автомата” можуть дати про себе знати взимку.
Так, перша проблема АКПП – це неможливість завести авто з акумулятора який розрядився. І якщо на МКПП її можна просто «штовхнути», то для двухпедального транспортного засобу (ТЗ) точно знадобиться евакуатор.
Окрема тема – прогрів автоматичної трансмісії, який для неї так само строго обов’язковий, як і для силової установки. Для цього власнику ТЗ потрібно уникати різких стартів і пробуксовок в першу хвилину після початку руху. В іншому випадку КПП гарантований підвищений знос і, як наслідок, швидкий вихід з ладу.
Крім того, слід пам’ятати про заміну масла, інтервал якої у випадку з АКПП в 2 рази менший, ніж у МКПП. Відмова від «масляного сервісу» загрожує поломкою агрегату і скороченням його терміну служби.
Нарешті, ще 2 мінуса автоматичної коробки стосуються руху в снігу. При попаданні в так званий «сніговий полон» автомобіль з «автоматом» практично неможливо витягнути в розкачку, а буксувати з такою КПП і зовсім небезпечно – в першу чергу, через перегрів і можливого дорогого ремонту після нього.
Світлофори майже сто років залишаються незмінними: червоне світло означає зупинку, жовте - уповільнення, а зелене…
Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…
Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…
Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…
Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Leave a Comment