АКПП давно обійшла «механіку» за часткою ринку, а її переваги з часом визнають навіть найвідважніші скептики. Проте, мінуси у автоматичної коробки теж є. Які недоліки “автомата” можуть дати про себе знати взимку.
Так, перша проблема АКПП – це неможливість завести авто з акумулятора який розрядився. І якщо на МКПП її можна просто «штовхнути», то для двухпедального транспортного засобу (ТЗ) точно знадобиться евакуатор.
Окрема тема – прогрів автоматичної трансмісії, який для неї так само строго обов’язковий, як і для силової установки. Для цього власнику ТЗ потрібно уникати різких стартів і пробуксовок в першу хвилину після початку руху. В іншому випадку КПП гарантований підвищений знос і, як наслідок, швидкий вихід з ладу.
Крім того, слід пам’ятати про заміну масла, інтервал якої у випадку з АКПП в 2 рази менший, ніж у МКПП. Відмова від «масляного сервісу» загрожує поломкою агрегату і скороченням його терміну служби.
Нарешті, ще 2 мінуса автоматичної коробки стосуються руху в снігу. При попаданні в так званий «сніговий полон» автомобіль з «автоматом» практично неможливо витягнути в розкачку, а буксувати з такою КПП і зовсім небезпечно – в першу чергу, через перегрів і можливого дорогого ремонту після нього.
Кожен автовласник хоча б раз замислювався над тим, що більше шкодить автомобілю - розбиті дороги…
Водії все частіше замислюються над тим, як зменшити витрати на паливо, і ця тема стає…
Компанія Audi виключила з лінійки бензинові версії моделей A5, A6 та спортивної S5, залишивши лише…
25 вересня 2025 року в Мюнхені було помічено автономний тестовий автомобіль BMW. Машину з характерним…
В Україні постійні водійські посвідчення видаються на 30 років, проте зміна особистих даних - ПІБ…
Сезонна заміна шин - ключовий аспект безпеки на дорозі. Від моменту "перевзуття" залежить зчеплення з…
Leave a Comment