АКПП давно обійшла «механіку» за часткою ринку, а її переваги з часом визнають навіть найвідважніші скептики. Проте, мінуси у автоматичної коробки теж є. Які недоліки “автомата” можуть дати про себе знати взимку.
Так, перша проблема АКПП – це неможливість завести авто з акумулятора який розрядився. І якщо на МКПП її можна просто «штовхнути», то для двухпедального транспортного засобу (ТЗ) точно знадобиться евакуатор.
Окрема тема – прогрів автоматичної трансмісії, який для неї так само строго обов’язковий, як і для силової установки. Для цього власнику ТЗ потрібно уникати різких стартів і пробуксовок в першу хвилину після початку руху. В іншому випадку КПП гарантований підвищений знос і, як наслідок, швидкий вихід з ладу.
Крім того, слід пам’ятати про заміну масла, інтервал якої у випадку з АКПП в 2 рази менший, ніж у МКПП. Відмова від «масляного сервісу» загрожує поломкою агрегату і скороченням його терміну служби.
Нарешті, ще 2 мінуса автоматичної коробки стосуються руху в снігу. При попаданні в так званий «сніговий полон» автомобіль з «автоматом» практично неможливо витягнути в розкачку, а буксувати з такою КПП і зовсім небезпечно – в першу чергу, через перегрів і можливого дорогого ремонту після нього.
Не всі автовласники своєчасно змінюють ремінь ГРМ. Його поломка часто стає несподіванкою, яка вимагає серйозного…
Багато водіїв упевнені, що на світлофорі потрібно перемикати автоматичну КПП у нейтраль - але експерти…
У Європі вийшов пікап Ford Ranger 2025 року в новій гібридній версії, що підключається. Автомобіль…
Експерт розповів, скільки палива витрачає автомобіль залежно від поточної швидкості. Він зазначив, що споживання пального…
Представник поліції розповів про випадки, коли через помилки водіїв на АЗС можна отримати штраф. В…
Зовнішність новинки вирізняється роздільними фарами та задніми ліхтарями: верхні денні ходові вогні видніються чітко, а…
Leave a Comment