АКПП давно обійшла «механіку» за часткою ринку, а її переваги з часом визнають навіть найвідважніші скептики. Проте, мінуси у автоматичної коробки теж є. Які недоліки “автомата” можуть дати про себе знати взимку.
Так, перша проблема АКПП – це неможливість завести авто з акумулятора який розрядився. І якщо на МКПП її можна просто «штовхнути», то для двухпедального транспортного засобу (ТЗ) точно знадобиться евакуатор.
Окрема тема – прогрів автоматичної трансмісії, який для неї так само строго обов’язковий, як і для силової установки. Для цього власнику ТЗ потрібно уникати різких стартів і пробуксовок в першу хвилину після початку руху. В іншому випадку КПП гарантований підвищений знос і, як наслідок, швидкий вихід з ладу.
Крім того, слід пам’ятати про заміну масла, інтервал якої у випадку з АКПП в 2 рази менший, ніж у МКПП. Відмова від «масляного сервісу» загрожує поломкою агрегату і скороченням його терміну служби.
Нарешті, ще 2 мінуса автоматичної коробки стосуються руху в снігу. При попаданні в так званий «сніговий полон» автомобіль з «автоматом» практично неможливо витягнути в розкачку, а буксувати з такою КПП і зовсім небезпечно – в першу чергу, через перегрів і можливого дорогого ремонту після нього.
Після прем'єри на мюнхенській виставці IAA Mobility Show у вересні новий електричний кросовер BMW iX3…
Стандарти краш-тестів у світі постійно посилюються, тому автомобілі, які раніше впевнено проходили випробування, не завжди…
Моторна олива супроводжує автомобілі з моменту винаходу двигуна. Спершу для цього використовували тваринні жири та…
Експерти порталу HotCars проаналізували статистику продажів на вторинному ринку та склали рейтинг найдоступніших автомобілів із…
У холодну пору року будь-який силовий агрегат потребує прогріву, незалежно від його типу. Насамперед це…
Соплатформенний із Kia Sportage кросовер Hyundai Tucson у нинішньому поколінні дебютував у 2020 році. Через…
Leave a Comment