У більшості сучасних автомобілів в перші моменти після запуску запалювання відбувається автоматичне підстроювання електроніки, яку багато автолюбителів зупиняють шляхом перекладу ключа в положення «Старт», що робити вкрай не рекомендується.
Особливо це актуально в зимовий час, коли електроніка після збору інформації з датчиків зупиняє вибір на одному з алгоритмів сумішоутворення, щоб запустити силову установку автомобіля. При цьому якщо поспішити і швидко завести машину, електроніка бере значення усереднених показників, а це, в свою чергу, може стати причиною того, що недогорілі пари бензину будуть викинуті в каталізатор.
«Наслідки від неправильного функціонування при щоденних пусках поступово накопичуються і цілком можливо, що в підсумку позначаться на ресурсі каталізатора», – вважають експерти журналу.
Особливо небезпечно така поведінка для власників автомобілів з дизельними двигунами, оскільки в результаті швидкого запуску двигуна пальне може залишитися в циліндрах, що спровокує їх нерівномірну роботу, а фільтри засмічуватись продуктами розпаду солярки.
Нагадаємо, раніше фахівці розповіли, як не вбити в морозну погоду турбований силовий агрегат. Слід підкреслити, що турбодвигуни в основному забезпечують хорошу динаміку і відрізняються економічністю, але дуже чутливий.
Зима для авто — це не просто красива пора для поїздок, а справжній виклик для…
Чесно кажучи, я завжди трохи переживаю за авто взимку, особливо коли десь чую про загоряння…
В Україні з номерами на авто все має бути чітко, інакше можна легко нарватися на…
Акумулятор має свій термін служби, і якщо йому вже більше трьох років, будьте готові до…
Volkswagen розширив лінійку свого популярного компактного позашляховика Tiguan 4Motion , додавши бензинову версію. Тепер модель…
Автомобілі з гібридними силовими установками по всьому світу набирають популярності. Вони вважаються перехідним варіантом між…
Leave a Comment