У більшості сучасних автомобілів в перші моменти після запуску запалювання відбувається автоматичне підстроювання електроніки, яку багато автолюбителів зупиняють шляхом перекладу ключа в положення «Старт», що робити вкрай не рекомендується.
Особливо це актуально в зимовий час, коли електроніка після збору інформації з датчиків зупиняє вибір на одному з алгоритмів сумішоутворення, щоб запустити силову установку автомобіля. При цьому якщо поспішити і швидко завести машину, електроніка бере значення усереднених показників, а це, в свою чергу, може стати причиною того, що недогорілі пари бензину будуть викинуті в каталізатор.
«Наслідки від неправильного функціонування при щоденних пусках поступово накопичуються і цілком можливо, що в підсумку позначаться на ресурсі каталізатора», – вважають експерти журналу.
Особливо небезпечно така поведінка для власників автомобілів з дизельними двигунами, оскільки в результаті швидкого запуску двигуна пальне може залишитися в циліндрах, що спровокує їх нерівномірну роботу, а фільтри засмічуватись продуктами розпаду солярки.
Нагадаємо, раніше фахівці розповіли, як не вбити в морозну погоду турбований силовий агрегат. Слід підкреслити, що турбодвигуни в основному забезпечують хорошу динаміку і відрізняються економічністю, але дуже чутливий.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment