У більшості сучасних автомобілів в перші моменти після запуску запалювання відбувається автоматичне підстроювання електроніки, яку багато автолюбителів зупиняють шляхом перекладу ключа в положення «Старт», що робити вкрай не рекомендується.
Особливо це актуально в зимовий час, коли електроніка після збору інформації з датчиків зупиняє вибір на одному з алгоритмів сумішоутворення, щоб запустити силову установку автомобіля. При цьому якщо поспішити і швидко завести машину, електроніка бере значення усереднених показників, а це, в свою чергу, може стати причиною того, що недогорілі пари бензину будуть викинуті в каталізатор.
«Наслідки від неправильного функціонування при щоденних пусках поступово накопичуються і цілком можливо, що в підсумку позначаться на ресурсі каталізатора», – вважають експерти журналу.
Особливо небезпечно така поведінка для власників автомобілів з дизельними двигунами, оскільки в результаті швидкого запуску двигуна пальне може залишитися в циліндрах, що спровокує їх нерівномірну роботу, а фільтри засмічуватись продуктами розпаду солярки.
Нагадаємо, раніше фахівці розповіли, як не вбити в морозну погоду турбований силовий агрегат. Слід підкреслити, що турбодвигуни в основному забезпечують хорошу динаміку і відрізняються економічністю, але дуже чутливий.
Китайська Мережа якості автомобілів оприлюднила рейтинг найнадійніших автомобілів, що виробляються в Китаї, охопивши 175 бензинових…
Renault може повернути двигун внутрішнього згоряння у модель Megane. Про це повідомляють французькі медіа, зазначаючи,…
З 1 листопада на дорогах України знову діє звичний режим обмеження швидкості. Якщо влітку на…
Фахівці автомобільного видання Carbuzz склали рейтинг найдовговічніших німецьких автомобілів, здатних без серйозних поломок подолати 480…
Електричний хетчбек Nissan LEAF третього покоління, який дебютує у 2026 році, продемонстрував набагато більший запас…
Видання TopSpeed назвало шість найнадійніших і найбільш довговічних двигунів сучасності. Усі вони відзначилися високим ресурсом,…
Leave a Comment