У більшості сучасних автомобілів в перші моменти після запуску запалювання відбувається автоматичне підстроювання електроніки, яку багато автолюбителів зупиняють шляхом перекладу ключа в положення «Старт», що робити вкрай не рекомендується.
Особливо це актуально в зимовий час, коли електроніка після збору інформації з датчиків зупиняє вибір на одному з алгоритмів сумішоутворення, щоб запустити силову установку автомобіля. При цьому якщо поспішити і швидко завести машину, електроніка бере значення усереднених показників, а це, в свою чергу, може стати причиною того, що недогорілі пари бензину будуть викинуті в каталізатор.
«Наслідки від неправильного функціонування при щоденних пусках поступово накопичуються і цілком можливо, що в підсумку позначаться на ресурсі каталізатора», – вважають експерти журналу.
Особливо небезпечно така поведінка для власників автомобілів з дизельними двигунами, оскільки в результаті швидкого запуску двигуна пальне може залишитися в циліндрах, що спровокує їх нерівномірну роботу, а фільтри засмічуватись продуктами розпаду солярки.
Нагадаємо, раніше фахівці розповіли, як не вбити в морозну погоду турбований силовий агрегат. Слід підкреслити, що турбодвигуни в основному забезпечують хорошу динаміку і відрізняються економічністю, але дуже чутливий.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment